80% Zou hier weer kopen

Spotlight: Wat zeggen onze klanten?
Schrijf een review

H
Hugo Léonard
Deze provider is echt top! Na jarenlang vast te zitten bij een verschrikkelijke aanbieder, besloot ik om over te stappen naar Youfone. En man, wat een verademing is dat geweest! Ik heb nu al 2 jaar...Lees verder
V
V. Devos
Eindelijk een provider die mij niet probeert vast te pinnen op lange abonnementen. Ik heb bijna een jaar lang Youfone gehad en het bevalt me echt goed. Geen gedoe met storingen of geen bereik, dus ...Lees verder
S
Smets
Ik ben al een tijdje klant bij dit bedrijf en ik ben echt tevreden. De prijzen zijn eerlijk en duidelijk, dus je weet altijd waar je aan toe bent. Laatst heb ik mijn abonnement verlengd en ik kijk ...Lees verder
R
Ruben De Pauw
De simkaart is echt super handig en werkt perfect in mijn gsm! In het begin was ik een beetje bezorgd dat ik niet genoeg data zou hebben, maar gelukkig kan ik altijd in de app controleren hoeveel i...Lees verder
V
Vermeersch
Sinds ik overgestapt ben naar mijn nieuwe abonnement en mijn mobiele nummer veranderd werd, heb ik plots problemen met de service. De klantendienst begreep me niet goed en het heeft lang geduurd vo...Lees verder

Alle reviews (10)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Overschakeling van slechte provider naar Youfone

    Deze provider is echt top! Na jarenlang vast te zitten bij een verschrikkelijke aanbieder, besloot ik om over te stappen naar Youfone. En man, wat een verademing is dat geweest! Ik heb nu al 2 jaar lang geen enkel probleem gehad met de ontvangst of verbinding, zowel in Nederland als in het buitenland. De prijs-kwaliteitverhouding is super en ik zie geen reden om voor een paar euro goedkoper ergens anders naartoe te gaan. Ik weet tenminste wat ik heb en raad echt iedereen aan om hier ook een abonnement te nemen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Abonnement zonder gedoe

    Eindelijk een provider die mij niet probeert vast te pinnen op lange abonnementen. Ik heb bijna een jaar lang Youfone gehad en het bevalt me echt goed. Geen gedoe met storingen of geen bereik, dus ik heb zonder enige twijfel mijn abonnement verlengd voor een spotprijs. In het eerste jaar kostte het me slechts €3 per maand, en daarna €11 per maand. Echt mega goedkoop en betrouwbaar, helemaal wat ik zocht!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Abonnement verlengd

    Ik ben al een tijdje klant bij dit bedrijf en ik ben echt tevreden. De prijzen zijn eerlijk en duidelijk, dus je weet altijd waar je aan toe bent. Laatst heb ik mijn abonnement verlengd en ik kijk er nu al naar uit om straks minder te betalen en meer data te krijgen. Het is gewoon fijn om te weten dat je krijgt wat je betaalt en alles is ook nog eens goed gecommuniceerd.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Sim-kaart nu al 2 jaar, 📱

    De simkaart is echt super handig en werkt perfect in mijn gsm! In het begin was ik een beetje bezorgd dat ik niet genoeg data zou hebben, maar gelukkig kan ik altijd in de app controleren hoeveel ik nog over heb. En nu ik weet dat ik meer data nodig zal hebben, kon ik dat gewoon gemakkelijk verhogen voor bijna hetzelfde bedrag! Dat is pas goed nieuws! 🎉


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Sim only abonnement

    Sinds ik overgestapt ben naar mijn nieuwe abonnement en mijn mobiele nummer veranderd werd, heb ik plots problemen met de service. De klantendienst begreep me niet goed en het heeft lang geduurd voor het probleem werd opgelost. Gelukkig doet alles het nu weer naar behoren. Ik ben al 3 jaar klant en dit heb ik nog nooit meegemaakt.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Verlenging zonder e-sim mogelijkheid

    Ik ben al jaren een tevreden klant bij jullie, maar ik ben teleurgesteld dat e-sim nog niet beschikbaar is. Ik moet nu een tweede toestel gebruiken en wacht op informatie over wanneer e-sim wel beschikbaar zal zijn. Hopelijk wordt het snel geregeld!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    A jarenlange klant met goede bereikbaarheid en internetdekking.

    Als vaste klant van het bedrijf kan ik met zekerheid zeggen dat we bijna overal bereik hebben en ook internet hebben we bijna overal. Waarom zouden we overschakelen naar een andere firma en het risico nemen dat de service niet zo goed is? Wij blijven bij dit bedrijf vanwege de betrouwbare diensten en de goede dekking die we ervaren.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn 2 Simonly abonnementen

    Tot nu toe is alles prima verlopen met mijn 2 Simonly-abonnementen. De klantendienst was altijd vriendelijk en behulpzaam als ik hen belde met vragen. Voor 2 jaar lang waren de abonnementen prima, dus ik hoop dat de service op datzelfde niveau blijft.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Abonnement verlengd

    Ik heb gebeld en kreeg een vriendelijke stem aan de lijn om mijn abonnement te verlengen voor 2 jaar. Ik kreeg een super deal en ontving snel een bevestigingsmail. Doe zo voort met het goede werk!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    SIM-only en TV

    Ik heb al jarenlang een SIM-only abonnement van deze provider en ik ben er echt heel blij mee. Sinds oktober heb ik ook internet en tv van dezelfde provider, maar de tv is echt een ramp. Het beeld bevriest soms, het geluid loopt niet synchroon met het beeld en het opnemen van programma's werkt gewoon niet goed. Ik heb de klantenservice gebeld en zij zeiden dat het niet aan hen lag, maar aan mijn apparatuur? Ze zeiden dat het geluid aan mijn soundbar lag (die stond uit) en dat de problemen met het beeld aan mijn tv lagen (een nieuwe Samsung Smart TV uit 2022) ??? Ik had het tv-kastje zelfs rechtstreeks met een ethernetkabel aangesloten, maar helaas geen verbetering... Bij een andere provider had ik nooit problemen. Zodra mijn abonnement afloopt, stap ik over naar een andere provider voor tv en internet. Maar nogmaals, over de SIM-only ben ik echt heel tevreden.


Anderen bekeken ook