Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

nu overweeg ik eigenlijk om lid te worden, nu ik gezien heb hoeveel goeds ze toch verrichten.

maar ik houd niet van abonnementen, bang dat je er nooit meer vanaf komt...

Reageer op deze review

• De velden met * zijn verplicht

Reactie op deze post:

Door: Sascia Thyssen09-08-2016

Beste N, Zoals eerder per e-mail gecommuniceerd kunnen wij helaas niet tot vergoeding overgaan zonder aankoopfactuur van een nieuwe televisie. Wij betreuren het feit dat u teleurgesteld bent in onze service, maar wij kunnen u helaas niet positiever berichten. Overigens heeft mijn collega u vandaag nog over uw schadeclaim bericht. Hartelijke groet, Sascia Thyssen - www.klikzeker.be

06-10-2015

2
  • Service

2
  • Prijs

10
  • Levering

10
6
Zou hier weer kopen:NEE
Door: Manon vd Pol

CliniClowns - Goed werk, irritante 'service'

Door een opdringerige verkoper op Utrecht Centraal heb ik me laten verleiden donateur te worden van de CliniClowns. Ze doen goed werk, dus wat dat betreft was het geen slechte keuze ofzo, maar het was zo moeilijk om van ze af te komen daarna! Brieven die niet aankwamen, automatische incasso die maar door liep. Dat doe ik niet nog eens. Heeft dus niets met de clowns te maken of het werk dat ze doen, gewoon de organisatie!

Reageer op deze review

• De velden met * zijn verplicht
04-10-2015

8
  • Service

6
  • Prijs

10
  • Levering

4
7
Zou hier weer kopen:NEE
Door: E. van Veldhoven

CliniClowns - Enge clowns

Ik houd helemaal niet van clowns en heb dan ook nooit iets van de CliniClowns willen weten. Leuk dat ze kinderen opvrolijken, maar ik blijf hier liever ver vandaan. Ik neem toch aan dat er ook kinderen zijn die dit harstikke eng vinden? Volwassenen met schmink die eng vrolijk zitten te doen, mijn zoontje zou er niks aan vinden, dat weet ik zeker.

Reageer op deze review

• De velden met * zijn verplicht
30-09-2015

10
  • Service

10
  • Prijs

10
  • Levering

10
10
Zou hier weer kopen:JA
Door: Suzan

CliniClowns - Ons zoontje helemaal opgevrolijkt!

Mijn zoon van 4 was maar kort in het ziekenhuis, gelukkig, maar hij trof het, want daar waren ineens de Cliniclowns! Vond het eerst zo zielig, dat kleine jongetje in dat grote bed, maar toen zag hij er ineens een stuk fijner uit. Stralend van oor tot oor en hij kreeg nog een ballon ook! Wat een leuk initatief!

Reageer op deze review

• De velden met * zijn verplicht

Anderen bekeken ook:

• Sophia-Vereeniging

Sophia-Vereeniging

Beoordelingen, ervaringen en klachten

Cijfer: 10Lees ervaringen
  • Disposables.bio

Disposables.bio

Beoordelingen, ervaringen en klachten

Cijfer: 10Lees ervaringen
  • Euroflorist

Euroflorist

Beoordelingen, ervaringen en klachten

Cijfer: 7,6Lees ervaringen

Schrijf zelf een Review

Over CliniClowns

Uw beoordeling:

• Service
  • Prijs
  • Levering

Zou u nogmaals kopen bij CliniClowns?

• De velden met * zijn verplicht

schrijf zelf een review

Ervaringen CliniClowns

Lees nu! Ervaringen van mensen die te maken hebben gehad met CliniClowns. Wil jij graag in contact komen met CliniClowns? Of heb je wel eens verhalen over CliniClowns gehoord en wil je weten of dit klopt? CliniClowns behoort tot goede doelen en biedt verschillende soorten diensten. Wil jij alles weten over de werkwijze van CliniClowns? Meedoen aan de CliniClowns Club of een spreekbeurt over CliniClowns houden? Hieronder vind je meer!

Over CliniClowns
Het concept CliniClowns is begonnen in Amerika. Michael Christenen was straatartiest en clown van het Big Apple Circus. Christenen kwam vaak als clown in het ziekenhuis om zijn zieke broer op te vrolijken. Helaas overleed zijn broer en daarbij erfde Christenen zijn dokterstas. Samen met deze dokterstas ontwikkelde hij een personage: Dr. Stubs. Christenen mocht een stuk als zijn personage Dr. Stubs spelen tijdens een open dag in een ziekenhuis. Dit was zo’n groot succes dat hij vaker bezoeken ging doen. In 1986 ontstond dankzij Christenen de Big Apple Clown Care Unit. Dit succesverhaal kwam al snel terecht in Europa en bereikte professor dokter Tom Voute. Hij richtte in 1992 de Belgische CliniClowns op. In 1993 begonnen de eerste clowns in het Emma Kinderziekenhuis in Amsterdam. Nu zijn er inmiddels 70 clowns in dienst. Alle clowns worden getraind zodat ze hun werk optimaal kunnen doen. CliniClowns komen tegenwoordig in wel 100 ziekenhuizen in België. Maar ze zijn niet alleen in ziekenhuizen te vinden. Scholen, instellingen en voorstellingen behoren ook tot het werkveld van CliniClowns. Je kan zelfs online met ze in contact komen.

Diensten
CliniClowns bieden de mogelijkheid om langs te komen op verschillende scholen. De voorstelling ‘Er was eens...’ is speciaal ontwikkeld voor zeer moeilijk lerende kinderen tussen 4 en 18 jaar. Voor kinderen met een verstandelijke- of een meervoudige handicap is het klein zintuigen orkest ontwikkeld. Dit is een muzikale voorstelling voor het prikkelen van de zintuigen. CliniClowns college is een theater voorstelling voor zieke en gehandicapte kinderen. Zij mogen deze voorstelling bijwonen samen met het gezin. Deze voorstelling is privé en daarom een hele speciale belevenis voor het hele gezin. De voorstelling wordt gezellig afgesloten met pannenkoeken. Daarnaast organiseert CliniClowns het Circus CliniClowns, komen de CliniClowns op bezoek in het ziekenhuis en bestaat er ‘de speelkoffer’. Deze koffer is te gebruiken als de CliniClowns even niet aanwezig zijn. Kortom, CliniClowns zijn erg veelzijdig.

Klachten
Op de website van CliniClowns is de CliniClowns shop te vinden. Hier zijn verschillende artikelen te koop. Van leuke knuffeltjes tot een mok met een lieve tekst. Voor klachten is het bedrijf goed te bereiken via een e-mail adres of een telefoonnummer. Daarnaast kan je jezelf aanmelden voor de nieuwsbrief. Op de website van CliniClowns staat dat alle klachten serieus in behandeling worden genomen door de afdeling Helpdesk van de CliniClownsshop. Ze proberen de klacht binnen tien dagen op te lossen. Daarnaast kan er via de website een donatie gedaan worden, kan je vrijwilliger worden of een vacature CliniClowns vinden.

Heb je zelf ervaringen met CliniClowns? Laat het weten!

Als eerste alle nieuwtjes en acties

Schrijf zelf een Review