Ervaringen Dotcom Canvas

Ben jij op zoek naar een canvas schilderij om jou huis mee te decoreren? Maar heb je nog geen geschikte webshop kunnen vinden? Misschien kun je dan eens een kijkje nemen op de webshop van Dotcom Canvas. Dotcom Canvas is namelijk een online aanbieder van canvas schilderijen met diverse ontwerpen en thema's. Maar hoe weet je nou of de kwaliteit van de schilderijen van Dotcom Canvas goed is? Uit welke verzendmethoden je kunt kiezen en hoe de klantenservice van Dotcom Canvas met jouw vragen omgaat? Geen probleem! Op deze pagina hebben wij namelijk reviews en beoordelingen over dit bedrijf voor jou verzameld, zodat je je verder kunt verdiepen in het bedrijf en de producten. Heb jij zelf al wel eens een canvas schilderij van Dotcom Canvas gekocht? Dan stellen wij het erg op prijs als jij een review over het bedrijf op deze ErvaringenSite pagina achterlaat.

Over Dotcom Canvas

Dotcom Canvas is in januari 2018 opgericht door Tim S. Een jaar later had het bedrijf ruim 100 ontwerpen te koop op de webshop en in 2021 was het assortiment verder uitgebreid tot ruim 350 ontwerpen. In maart 2021 bereikte Dotcom Canvas de mijlpaal van 10.000 verkochte canvas schilderijen. Op het moment van schrijven opereert Dotcom Canvas in Europa en de VK. Bovendien bestaat het team van Dotcom Canvas uit kunstenaars, een 3D-artiest, een videoproducent, een order manager en customer support.

Wil jij graag door het bedrijf op de hoogte gehouden worden van nieuwe producten en ontwerpen? Dan kun je je inschrijven voor de online nieuwsbrief en/of de social media kanalen van het bedrijf op Facebook, Instagram en Pinterest volgen. Bij vragen kun je contact opnemen met de klantenservice van het bedrijf door het online contactformulier op de website in te vullen.

Niet op TV: Nathalie Meskens kan wél algemeen Nederlands praten | Jonas & Van Geel | VTM

De producten van Dotcom Canvas

Dotcom Canvas verkoopt canvas schilderijen met veel verschillende soorten thema's en materialen. Zo vind je er schilderijen met thema's als motivatie, mindset & succes, bitcoin & crypto, geld & succes, vrijheid & positiviteit, pictogrammen, infografisch, erotiek, hennep en dieren. Tevens kun je het assortiment van Dotcom Canvas ook filteren op materialen. Wil je bijvoorbeeld een canvas schilderij, een schilderij met bladgoud of 3D kunst voor aan de muur (zoals 3D-muurcitaten)?

Ieder schilderij wordt door Dotcom Canvas gecontroleerd op kwaliteit en volledigheid en de productie van de schilderijen vindt plaats in Duitsland. Wil je graag voorbeelden zien van producten die door Dotcom Canvas zijn gemaakt? Dan kun je op de website een overzicht vinden van succesvolle projecten voor klanten.

Dotcom Canvas verzending

Wanneer je bij Dotcom Canvas een schilderij bestelt, worden er €9,95 aan verzendkosten in rekening gebracht. Je kunt je schilderij tussen 3-7 dagen thuis verwachten.

Klachten, Complimenten en Tips voor Dotcom Canvas
    Heb jij zelf wel eens schilderijen op de webshop van Dotcom Canvas besteld?

Dan zijn wij erg benieuwd naar jouw ervaring met deze webshop. Ben jij tevreden met de schilderijen die jij van Dotcom Canvas ontvangt? Hoe gaat de klantenservice van Dotcom Canvas om met jouw vragen? Laat jouw review over Dotcom Canvas achter op deze pagina en help daarmee andere kunstliefhebbers met het vinden van mooie, nieuwe canvassen voor aan de muur!

Dotcom Canvas

10
    10