Ervaringen German Export Box

Bent u ooit naar Duitsland op vakantie geweest? Zo ja, dan zult u het er mee eens zijn dat naast lekker eten, drinken en een rijke historie en cultuur, Duitsland nog veel meer te bieden heeft. Als toerist is het echter moeilijk om in een relatief korte tijd een land als Duitsland te doorgronden. Tijdens uw vakantie in Duitsland zijn er echter vast een aantal typische Duitse vooroordelen die u daar bevestigd heeft gezien. Ook stereotype Duitsers met bepaalde eigenschappen zul je voorbij hebben zien komen, die misschien alleen in Duitsland te vinden zijn. Ieder land heeft zo zijn karakteristieke kenmerken en inwoners. Juist voor toeristen is dit erg interessant om te zien. Vaak wil je als toerist souvenirs meebrengen vanuit een land die naast de beroemde bezienswaardigheden, deze karakteristieke kenmerken weet te vangen en weet weer te geven. Maar waar ga je dan heen? Waar koop je dan deze souvenirs? Bij German Export Box beweren ze juist dit te doen. Hier op Ervaringensite.be leest u van anderen wat ze van dit bedrijf en haar producten vinden. Hier leest u reviews met daar in meningen en ervaringen van echte klanten van German Export Box die met u als lezer delen wat ze van dit bedrijf vinden.

Over German Export Box

Het bedrijf German Export Box is opgericht door een aantal vrienden die in het toenmalige aanbod van souvenirs een bepaald aanbod miste. Ze besloten daarom dit gat in de markt zelf maar te vullen. Het bedrijf is relatief jong, maar groeien sinds oprichting gestaag. Ze maken spelden die je zowel via magneetjes kan dragen, als die je op bijvoorbeeld een koelkast kan hangen door middel van de magneet. Bij het creëren van de spelden heeft men als bedrijf iedere keer gekeken naar dingen die typisch Duitse zijn.

Nieuwe Maan in Waterman algemeen: Deze nieuwe maan kan voor unieke verassingen zorgen. 11 feb

Producten en Diensten German Export Box

German Export Box heeft een aantal spelden in de verkoop die het typisch Duitsland zou symboliseren. Ze hebben 6 spelden die het meest verkocht worden en dat zijn, de teckel, het transporterbusje, de curryworst, de bierpul, de Duitse componist en de Duitse koek. Daarnaast hebben ze nog een aantal spelden in de verkoop en zijn ze iedere keer op zoek naar nieuwe ideeën om om te vormen in een nieuwe speld. De spelden zijn allen van roestvrij staal vervaardigd en gemaakt van hoogwaardige materialen. De spelden worden over de gehele wereld verzonden en worden verpakt in een kartonnen doosje met een specifiek voor de gekozen speld ontwerp. Bij ieder speld wordt een pakkend verhaal erbij gevoegd met een anekdote over de afbeelding op de speld.

Ervaring, mening, beoordeling, tips en klachten German Export Box

Heeft u in verleden een pin gekocht van German Export Box? Dan horen we graag van u uw ervaring met dit bedrijf. Heeft u in het verleden een speld van dit bedrijf cadeau gekregen van iemand die op vakantie was geweest naar Duitsland? Ook dan horen we u graag en zijn bijvoorbeeld benieuwd wat u van de kwaliteit van de speld vindt en of het volgens u iets typisch Duits symboliseert. Heeft u onlangs voor uw hele familie bij German Export Box souvenirs besteld of op het punt gestaan om dit te doen? We willen graag van u weten wat uw ervaring met het bedrijf is en horen graag uw mening. Door het schrijven van een review hier op onze site helpt u mee aan het creëren van een betrouwbaar beeld van dit bedrijf en krijgen we een objectief beeld en beoordeling van German Export Box. Wanneer u tips en klachten heeft verwerk deze dan alstublieft ook in uw review. Onze dank en dat van uw mede Belg is groot.

German Export Box

10
    10