Ervaringen JoyBuggy

Door de komst van het internet heeft het spelen van online games een grote vlucht genomen. Je kunt met virtuele vrienden die aan de andere kant van de wereld wonen samen vechten, steden bouwen of racen zonder dat je elkaar ooit hebt gezien. Natuurlijk kun je veel van die games in echte winkels kopen om ze daarna te installeren, er zijn echter ook aanbieders op internet die dit soort spellen digitaal aanbieden. Maar wat mag je daarvan verwachten? Zijn dit soort online shops betrouwbaar? Als je antwoord wilt op deze en andere vragen die je mogelijk hebt dan is het raadzaam dat je reviews van andere consumenten leest. Die reviews zijn geschreven door klanten die al ervaring hebben met dit soort spellen en de webshops die ze verkopen. Zij hebben die recensies op onze website geplaatst zodat jij op een eenvoudige en overzichtelijke manier kunt zien welke shops het meest betrouwbaar zijn en als beste gewaardeerd worden.

Over JoyBuggy

JoyBuggy is een Deense online shop die zich bezighoudt met de verkoop van online games. De site werkt samen met enkele van de bekendste uitgevers van dit soort spellen. Deze site is voor klanten onder andere te gebruiken in het Engels, Deens, Noors en Duits. De rubriek met veelgestelde vragen is echter compleet in het Deens, voor vragen zul je dus schriftelijk contact op moeten nemen met de website. De games die je bij deze webshop koopt zijn direct te downloaden en na betaling ontvang je de activeringscode. Betalingen zijn veilig door te voeren omdat JoyBuggy je zekere betaalmethodes zoals creditcard en ApplePay biedt. Je hebt bij deze winkel 14 dagen bedenktijd om van een aankoop af te zien, zolang je het spel niet geactiveerd hebt met de gekochte code.

Beroepenfilm - algemeen winkelbediende

De producten van JoyBuggy

Er zijn bij JoyBuggy diverse spellen in verschillende prijsklassen verkrijgbaar van bekende en onbekende uitgevers. Zo zijn er onder meer producten verkrijgbaar van Konami, Ubisoft, Hello Games en Untold Tales. Enkele van de titels die je hier kunt aanschaffen zijn Tales of Arise, Tormented Souls en Star Wars Jedi Knight. Bij elke game staat duidelijk omschreven welk platform het gebruikt om het te kunnen spelen en actualiseren. Op de homepagina van JoyBuggy staan de nieuwste en meest verkochte games vermeld net zoals de laatste aanbiedingen. Om nog meer te weten te komen over nieuwe uitgaven en acties kun je de Engelstalige blogs op de site lezen.

Reviews over JoyBuggy

Koop jij regelmatig spellen bij JoyBuggy of is het bij een eenmalige aankoop gebleven? Laat ons weten wat jouw ervaring met deze online shop is zodat we samen andere consumenten kunnen informeren over de kwaliteit die deze webshop te bieden heeft. Vooral omdat het hier gaat om digitale producten is het belangrijk dat klanten vooraf over zo veel mogelijk informatie beschikken om te weten of JoyBuggy betrouwbaar is of niet. Jouw review zal daar zeker aan bijdragen als jij uitgebreid beschrijft wat jij de plus- en minpunten van JoyBuggy vindt. Wacht daarom niet langer en plaats jouw beoordeling op onze website, alleen op die manier zijn wij in staat om de ware identiteit van deze aanbieder aan anderen te laten zien.

JoyBuggy

10
    10