Ervaringen paradox

Eens een potje gamen kan toch zo leuk zijn! Lekker ontspannend met je vrienden of familie in een virtuele wereld wat plezier maken. Hiervoor zijn er duizenden opties, de videogamingindustrie is massaal gegroeid de laatste jaren. Bij paradox kun je terecht voor de aanschaf en het spelen van verschillende online en offline videogames, voornamelijk dan strategiespelen. Omdat het aanbod zo groot is, wil je natuurlijk eerst eens komen polsen wat andere gamers te zeggen hebben over paradox. Dan heb je geluk, want bij Ervaringensite kun je terecht voor een verzameling van allerlei reviews en beoordelingen van dit bedrijf. Wat hebben andere mensen erover te zeggen? Kom het hier te weten en leer van hun ervaringen.

Over paradox
    paradox maakt deel uit van Paradox Interactive, een van de grootste internationale spelers op de markt voor videogames, en dan meer specifiek strategiespellen voor de PC en consoles. Dit bedrijf bestaat reeds sinds 1999 en biedt hun diensten aan spelers over de hele wereld. Het hoofdkantoor van paradox bevindt zich in Stockholm, Zweden, en de ontwikkelingsstudio’s liggen in Malmö and Umeå, naast Stockholm. Ook is er een tak in Delft, Nederland. Wil je meer informatie over dit bedrijf of op de hoogte gehouden worden van nieuws, dan kun je altijd naar hun forum gaan, of ze gewoon volgen op Facebook en Twitter. Paradox beschikt ook over een YouTubekanaal, Twitchaccount en zit op Instagram, Spotify en VK.

Producten en diensten van paradox
    Bij paradox kun je allerlei videogames aankopen en die spelen via je account. In het portfolio van videogames van paradox kun je zeer gevestigde waarden in de videogamewereld vinden, zoals Europa Universalis, Crusader Kings, Hearts of Iron en Stellaris. Deze werden ontwikkeld door de Paradox Development Studio. Hiernaast is er ook de serie Age of Wonders van Triumph Studios, net als andere meer losse titels zoals Cities: Skylines, Pillars of Eternity, enzovoort. Je kunt door de catalogus van paradox browsen door categorieën zoals New Releases, Coming Soon, On Sale en sorteren op Brands. Ook kun je eenvoudig kijken welke videogames populair zijn, of filteren op compatibiliteit van je systeem, type product, genre videogame, platform, en op uitvoeringsdatum.

Betalen voor games van paradox kan via Visa, Mastercard en PayPal. Deze verlopen altijd via Adyen, om de veiligheid van klanten te waarborgen. Het is immers volledig PCI (met DSS 2.0 standaard) en heeft een SSL-versleuteling.

Klachten, complimenten en tips voor paradox
    Heb je een probleem met een spel of een dienst van paradox, dan kun je altijd een bezoekje brengen aan hun fora, of een ticket aanmaken bij de helpdesk. Het is ook mogelijk om een dispuut aan te kaarten bij het Europese forum voor online meningsverschillen. Wat natuurlijk ook leuk is, is om je ervaringen te delen met andere gamers. Die kunnen immers zeer veel leren uit jouw beoordeling van paradox. Wat jij denkt van dit bedrijf, hun aanbod aan videogames en hun klantendienst kan immers bepalen of ze ook gaan gamen bij paradox of niet. Wil je een complimentje geven? Dat kan natuurlijk ook, dus schrijf zeker een review, hier op Ervaringensite.

Algemeen Nederlands vs tussentaal in 'Thuis'

paradox

10