Ervaringen Second Life

Nog niet zo heel lang geleden bestonden en alleen boord- en kaartspellen. Internet heeft daar behoorlijk verandering in gebracht. Nu kun je online met mensen spelen die aan de andere kant van de wereld wonen. Er zijn spellen waar je alleen of met een groep ten strijde trekt en in andere spellen kun je een compleet tweede leven opbouwen. Als je op zoek bent naar zo'n spel dan maakt het lezen van reviews je het een stuk makkelijker om uiteindelijk te kiezen voor het spel dat het beste bij je past. Daarom bieden wij je de reviews van andere spelers geheel vrijblijvend op onze website. We hopen dat je op die manier het spel vindt dat het beste bij je past.

Over Second Life

Second Life is een creatie van Linden Lab dat in 1999 in San Francisco werd opgericht. In 2003 lanceerde het bedrijf Second Life op internet, een virtuele wereld die nog steeds bestaat en blijft groeien. Omdat dit spel wereldwijd gespeeld wordt is het beschikbaar in diverse talen waaronder het Engels, Duits, Russisch, Turks en Spaans. In het spel kun je met een eigen avatar een virtueel leven opbouwen, nieuwe vrienden maken en virtuele ervaringen opdoen. Het spel beschikt zelfs over een eigen munt en marktplaats waar je virtuele kleding, meubels, auto's en nog veel meer kunt kopen. Het spel beschikt ook over een eigen supportpagina, forums en blogs zodat je wegwijs kunt worden uit de vele plaatsen en mogelijkheden die er in het spel bestaan.

golfbaandelfland algemeen

De producten van Second Life

Je koopt op de site van Second Life geen producten kopen maar kunt er alleen het spel downloaden. Er zijn binnen de grenzen van Second Life honderden werelden en creaties te bezoeken en het spel is gratis te gebruiken alhoewel je voor bepaalde functies virtueel geld nodig hebt. Je kunt deze virtuele valuta kopen door gebruik te maken van je creditcard. Er is ook een premium lidmaatschap beschikbaar dat per maand of per jaar betaalbaar is. Je krijgt dan een aantal extra's zoals virtueel land om een huis te bouwen, exclusieve toegang tot locaties en meer. Zelfs grote bedrijven en onderwijsinstellingen maken gebruik van Second Life. Zij bieden spelers onder meer de mogelijkheid om deel te nemen aan studies en virtuele vergaderingen.

Reviews en tips over Second Life

Speel jij dit spel? Dan ben je vast wel gewend om dingen die je belangrijk vindt met anderen te delen. Daarom hopen we dat je ook een moment de tijd wilt nemen om een review over dit spel op onze website te plaatsen. We willen namelijk heel graag van je weten wat je zo bijzonder vindt aan het spel dat je blijft spelen. En niet alleen wij willen dat, ook spelers die dit spel nog niet kennen horen graag wat hen te wachten staat. Deel daarom jouw beoordeling zodat we met elkaar kunnen laten zien wat Second Life echt te bieden heeft. Hoe zit het bijvoorbeeld met de graphics en de laadtijden van het spel? Wat zijn de voordelen van een premium account ten opzichte van een normaal account? Geef antwoord op deze en andere vragen door uitgebreid te beschrijven wat jij belangrijk vindt.

Second Life

10
    10