ErvaringenSite

    Solvari
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

    Het is altijd de klant zijn fout

    Total EnergY Projects02-08-2017
    2
    Zou hier weer kopen: NEE

    Bestellen

    2

    Service

    2

    Prijs

    2

    Leveren

    2



    Dit is wat Solvari zegt : Op het gedrag van de lead (bijvoorbeeld hoe snel ze beslissen of waarop ze vergelijken) hebben we geen invloed. Net als vergunningen of technische details. Dat hoort bij het ondernemersrisico. Het is aan de partners om te kijken hoe winstgevend de leads zijn en om dan een vergelijking te maken met andere vormen van marketing. Wij zijn er van overtuigd dat wanneer de leads goed worden opgepakt, zij een waardevolle toevoeging zijn aan uw onderneming.

    Dit was mijn argument: Zoals ik aanhaalde in de mail gaat het hier om een lead waar het het telnr niet klopt en nog steeds weiger je daar op te antwoorden. Dit heeft niks te maken met het feit of wij de lead goed of slecht aanpakken, tijdig of niet!
    Het hele traject begint met een correct telnummer!
    Dan kan je net zo goed het telnr weglaten in de lead: of het nr klopt of niet hangt af of wij de lead goed benaderen of niet??
    Bizarre reflectie dit.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Conclusie slechte leads worden niet teruggenomen want steeds vinden ze daar een achterdeurtje om onder het retourbeleid uit te komen. Meedenken met de klant of de klant tevreden houden zit er zeker niet in!


    service krijgt van mij toch 1 ster omdat ze wel steeds antwoorden op onze mails.


    Bekijk ervaringen van Solvari

    Schrijf zelf een review over Solvari

    Uw beoordeling