Ervaringen VOX

Nu Google Play Music niet meer actief is op smartphones, is het tijd om een nieuwe app te zoeken. Belangrijk hierbij is natuurlijk de kwaliteit waarmee deze kan afspelen. Daarnaast is ook de snelheid van de app super belangrijk. Ten laatste wil je vanzelfsprekend ook een grote keuze aan muziek. Cloud gebaseerde apps zijn hiervoor tegenwoordig het best. iPhone en Mac gebruikers kunnen alvast een kijkje nemen naar VOX als optie. Kijk alvast naar de reviews om te zien of het aan je behoefte voldoet.

Over VOX

Coppertino is het overkoepelende bedrijf achter de VOX Music Player. Niet te verwarren met Cupertino, de thuisstad van Apple Inc. Als tech onderneming hebben ze net iets meer dan tien werknemers gaande van muziekliefhebbers tot rasechte geeks. Het doel van de ontwikkelaars is om een audiospeler met licht gewicht, maar toch complete functionaliteit te maken. Een waarmee je zo veel mogelijk verschillen formaten kunt afspelen, net als van diverse bronnen.

Montage algemeen - Radiatorbekleding | Sentimo

Producten van VOX

Oorspronkelijk was VOX er voor de Apple-gebruikers. De app was uitsluitend beschikbaar voor MAC en iPhone, kortom iOS. Wat je hiermee krijgt, is een volledig functionele speler die de kwaliteit voorop stelt. De app focust zich op het .flac-formaat dat in tegenstelling to .mp3 gebruik maakt van lossless compressie. Dit wil zeggen dat er geen kwaliteit verloren gaat, maar de grootte van de bestanden wel verkleint. Het bedrijf heeft zich ook beziggehouden om een universele speler voor Windows & Mac uit te brengen. Naast de gratis versie is er ook VOX Premium met een meer uitgebreide functionaliteit. Dit houdt onder andere in dat je ongelimiteerde cloud opslag krijg voor al je muziek, speellijsten tussen verschillende toestellen kunt syncen en BS2B krijgt waardoor het lijkt dat je dankzij je hoofdtelefoon net in de studio staat.

Diensten van VOX

Het gebruik van de VOX muziekspeler geeft je toegang om muziek uit diverse bronnen af te spelen. Verbind de app met je persoonlijke bibliotheek, iTunes, Spotify en SoundCloud om alles door elkaar af te spelen. Wil je jouw muziekervaring met vrienden, familie of zelfs vreemden delen, dan doe je dit via VOX Share Music. Op de website kun je zelfs een lijst vinden van de meest recent gedeelde muziek. Ideaal als je onverwachte nieuwe pareltjes wil ontdekken. Daarnaast krijg je toegang tot meer dan 30.000 internationale radiozenders. Zo luister je waar je ook bent naar je favoriete zender of ontdek je gemakkelijker nieuwe muziek uit andere landen. Luister je liever vanaf je internet browser, dan is er ook de extensie voor Google Chrome. Ook voor Media Controls is er een VOX player extention

Complimenten, Klachten en Tips over VOX

Wil je de ontwikkelaars een hart onder de riem steken, omdat je vindt dat ze geweldig werk leveren? Of ondervind je net problemen bij het gebruik van de speler? Deze ervaringen en meer schrijf je best neer in een recensie zodat iedereen kan lezen wat er goed of slecht aan de app is. Net als jijzelf zijn er ontelbare mensen die deze beoordelingen gebruiken om de keuze te maken voor de beste software.

VOX

10
    10