ErvaringenSite

    Ervaringen Cardoen

    Iedereen in Vlaanderen is wel bekend met de reclame van Cardoen, "Dé autosupermarkt" volgens hen. Maar klopt dat ook? Is de service die ze beloven ook een goede service? Hoe zijn de auto's die Cardoen aanbiedt? Zijn die gewoon een pak goedkoper dan normaal of zit er toch een addertje onder het gras? Lees de reacties op ErvaringenSite en kom erachter wat echte klanten vinden van Cardoen!

    Over Cardoen

    Cardoen werd in 1949 opgericht, in Antwerpen, door Albert Cardoen. Cardoen was eerst en vooral een autohandelaar die tweedehandswagens verkocht. Pas veel later groeide het bedrijf uit tot de "supermarkt"-keten die we vandaag kennen. In 1953 startte Cardoen met het aankopen en verkopen van wagens in het buitenland. Het is pas nadat de zoon van Albert Cardoen mee in de zaak stapte, dat Cardoen nieuwe auto's begon te verkopen. Dat deed ze in 1988. Deze nieuwe wagens waren vooral afkomstig uit Italië en Spanje. In 2008 kwam Cardoen in de internationale persbelangstelling te staan door hun nieuwste actie. Om de verkoop tijdens de economische crisis op te krikken kwamen ze met de actie: "Tweede auto gratis". Klanten kregen bij de aankoop van een wagen een tweede wagen helemaal gratis! Sindsdien is Cardoen blijven groeien en ze telt op dit moment 13 vestigingen in België en enkele vestigingen in het buitenland. Cardoen garandeert de laagste prijs aan al haar klanten!


    Meer info over Cardoen? Kijk het filmpje!

    Diensten van Cardoen

    Bij Cardoen kan je dus eerst en vooral een nieuwe wagen kopen aan een lage prijs. Je kan er ook je wagen verkopen, dit hangt vast aan enkele voorwaarden. Als je van plan bent om een nieuwe wagen bij Cardoen te kopen dan bieden ze minimaal 1000 euro aan, ongeacht de leeftijd of het aantal kilometers van de wagen. Is je wagen meer waard, dan bieden ze de marktprijs. Als je niet van plan bent om een wagen bij Cardoen te kopen dan mag de auto niet ouder zijn dan 3 jaar en niet meer dan 30000 kilometers op de teller hebben. Daarna maakt Cardoen een schatting van de wagen.

    Je kan ook het onderhoud van je wagen laten doen bij Cardoen, ongeacht of je daar je wagen gekocht hebt of niet. Cardoen kan je ook helpen met de financiering van je wagen en de verzekering.

    Klachten of vragen over Cardoen

    Heb je een klacht of vraag voor Cardoen? Neem dan contact op met de klantendienst! Je kan ze bereiken via telefoon en e-mail. Je kan de centrale klantendienst bereiken of meteen contact opnemen met het dichtste filiaal bij jou in de buurt.

    Schrijf je eigen review!

    Wil je anderen laten weten hoe jouw ervaring was met Cardoen? Laat dan zeker een review achter op ErvaringenSite! Hierdoor geef je (potentiële) klanten een goede indruk van wat ze mogen verwachten van het aanbod en de service van Cardoen.

    Ben je een potentiële klant van Cardoen? Lees dan zeker de reviews! Op ErvaringenSite vind je honderden reviews van echte klanten over hun ervaring met honderden bedrijven. Ben je van plan om in zee te gaan met een bedrijf dat je niet zo goed kent? Ben je niet zeker of je een bepaalde aankoop wel of niet zou doen bij een bepaald bedrijf? Zoek het dan eerst even op, op ErvaringenSite!

    Cardoen
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (9)

    3.2
    11% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    3.2
    Service
    rating
    2.6
    Prijs
    rating
    3.8
    Leveren
    rating
    3.6

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Ford puma

    Beste waarom verkoopt cardoen de auto's goedkoop? All die auto's ze maken met te weinig opties dan ze ga zegen wij zijn de lagste prijs shit service . Ik heb 3 dagen Ford puma gekocht van cardoen voor 21,499 euro + 1500 euro overname + ik heb opties bij genomen 900 euro voor de camera shit Quality + ik heb 500 euro betaald voor de sensoren ook shit ze hebben da geplast met aparte knopje totale die auto 24.600 euro Dust na 3 dagen ik heb gezocht op internet Ford puma ik heb gezien op de Ford garage ze verkoop en betere auto met weinig prijs ik heb naar cardoen gewest we kan niets doen voor je en die Ford puma was beste bij Ford garage 1000% beter Ford puma dan cardoen met . Sorry voor mijn Nederlands. Ik wil echt klachten help me iemand aub,

    Door: Shafaq khalil 20-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Opel crossland ×

    Ik heb een februari 2020 een nieuwe auto gekocht. De aflevering was super slecht. De auto zat vol met krassen en resten schoonmaak middel. Ik kon het bijna niet geloven. Ik ben met mijn auto langs geweest. De verkoper gaf zelf dat hij daar niets aan kan doen. De auto komen uit polen en worden zo geleverd. De verkoper zou mijn klacht bespreken met de leidinggevende. Omdat ik afwachtend was op zijn reactie heb ik na een week contact met hun opgenomen geen reactie. Na een week weer contact krijg als reactie dat ze mij hadden geen gebeld, dit was niet waar. Het is verschrikkelijk dat een auto bedrijf je zo kan oplichten. Ik heb tienduizenden euro hiervoor neer geteld. Mensen jullie zijn gewaarschuwd.

    Door: Lionahr 01-04-2020
    Hallo ik wil klachten over cardoen wat moet doen? 20-05-2020

    Hallo ik wil klachten over cardoen op nieuwe of op tv overal kan iemand mij helpen aub

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Hyundai tucson

    Voor een groot onderhoud olie en olie filter 450€??????
    Serieus bij zijn haar getrokken.
    Voor de helft van de prijs bij een herkende Hyundai garage.
    Mijn laatste aankoop bij jullie en ook mijn laatste onderhoud!
    Je kan mij maar 1 keer op lichten en ik ga zoveel mogelijk mensen verwittigen.

    Door: Mertens 09-03-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Aankoop geannuleerd

    Hun verkoopsstrategie is als volgt:
    De autolening én verzekering die ze voorstellen is DUUR en niet-concurrentiëel. Wanneer je zegt effectief te willen tekenen voor één van hun wagens, probeert de verkoper je te overtuigen om een onderhoudscontract van 65 euro per maand te nemen (7 jaar lang). Ze spiegelen je voor dat het een koopje is, en zeggen erbij dat 93% van hun klanten dat neemt... Zelfs een simpele ziel begrijpt toch dat je met 780 per jaar dubbel zo duur uitkomt (banden zitten er niet bij!).. Toen we klaar zaten om te tekenen, rees een onverwacht probleem: Cardoen wilde onze oude wagen niet overnemen wegens beperkte geldigheid keuringsbewijs (vervalt binnen 2 weken). Balen en wij weg. GELUKKIG gingen we naar de officiële dealer en hebben alles uitgeplozen van A tot Z en wat bleek: hier kwamen we voor 600 euro goedkoper uit voor een wagen met amper 1 of 2 onbelangrijke opties minder...kregen we bovendien een “kit” erbij (bij Cardoen betaal je hier nog eens 199 euro voor), namen ze zonder probleem onze oude auto over, is de leveringstermijn amper 1 week, én kregen we een fles cava!! OEF eind goed, al goed...

    Door: Anja 15-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5
    rating

    Interesse Tipo

    Heb bijna 3 weken geleden een optie genomen op een Fiat Tipo. Hiervoor betaal je een waarborg van 100€. Daags nadien heb ik een mail gestuurd dat ik afzie van de reservering. Vrij onmiddellijk kreeg ik een mail met de vraag op welke rekeningnummer de waarborg mag worden terug gestort. Vanaf dan complete stilte. Ik heb zelf 3 mails gestuurd en 3 x getelefoneerd. Met als belachelijk antwoord dat er iets fout was gelopen in de communicatie tussen 2 filialen. Tot op heden geen borg terug gekregen. Dus zeker géén wagen reserveren als je niet 100% zeker bent en goed negotiëren bij een merk garage. Ik kreeg alvast bij de merken dealer beter voorwaarden!

    Door: Lieven 29-01-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Mercedes A

    Mercedes A gekocht bij Cardoen Hasselt. Minstens 3000 euro voor dit specifieke model teveel betaald volgens garage. Veel te duur voor auto's die al een tijd te rotten lagen in de woestijn. Arrogant personeel die duidelijk geen scrupules mogen hebben om mensen in de zak te zetten. Dure levensles. Koop nooit een "voordelige" auto bij Cardoen, want er zullen altijd gebreken zijn. Bij mij een band die altijd langzaam leegliep en een vlek op de zetel die ik pas later opmerkte. Na de eerste wasbeurt en zo de waxlaag af, zag ik allerlei bestaande krassen. Pfff wat een idioot voel ik mij om zo bij die autosupermarkt mij te laten rollen

    Door: Koen 28-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Kia rio

    Aankoop in Cardoen Hasselt. Eerst auto veel later geleverd dan afgesproken. Waarvoor wel compensatie. Nadien probleem parkeersensoren waarvoor afspraak. Lever je auto in voor onderhoud. Bellen ze +- 1h later dat de auto niet staat ingepland. Alleen maar negatieve ervaringen.. heel erg jammer!

    Door: hoebrechts 05-12-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5.5
    rating

    Kia rio

    De aankoop is niet doorgegaan omdat ze, ondanks de mooie reclame, mijn oude auto niet wilden overnemen. Er staat nochtans in dat het aantal jaar geen rol speelt, dat de auto zelf naar daar moet kunnen rijden. Mijn auto is gekeurd en technisch in orde, maar volgens hen was er iets aan de motor?? Valse reclame dus.

    Door: Sophie 15-08-2019
    Jelle 22-08-2019

    Beste Sophie, Wat jammer dat de verkoop niet doorgegaan is. Kan je me in een privéericht (jelle@cardoen.be) vertellen in welke vestiging je deze ervaring had en hoe ik je in onze database kan terugvinden? Dan kijk ik wat er gebeurd is. Alvast bedankt. met vriendelijke groeten, het Cardoen team

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Jazz

    Ik zal geen auto meer kopen bij Cardoen wegens onbeschoftheid en nalatigheid van de jonge dames van de naverkoopdienst-onderhoud die samen blijven babbelen,1 zelfs met de rug naar de klant, later hem het onderhoudsboekje vergeten te geven en bij telefonisch onderhoud nadien de klant niet laten uitspreken maar onprofessioneel zelf blijven doorratelen. Als +-20-jarige klant haak ik hierop af.

    Door: Chantal Janssens 04-06-2019
    Jelle 11-06-2019

    Beste Chantal Janssens, Wat jammer om dit te lezen. Ik neem je feedback graag mee naar de toekomst zodat we het dan beter kunnen doen. Kan je me in een privébericht (jelle@cardoen.be) sturen in welke vestiging je deze ervaring had en onder welke naam ik je kan vinden in onze database. Alvast bedankt. met vriendelijke groeten, het Cardoen team

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    6
    rating

    Schrijf zelf een review over Cardoen

    Uw beoordeling