Europcar onterecht schade aangerekend

Cijfer3

Totaal

3

Bestellen

4

Service

2

Prijs

4

Leveren

2






NEEZou hier niet weer kopen

onterecht schade aangerekend

Door: Standaert

Bij het ophalen van de auto in Alicante werd op het contract de aanwezige schade vermeld. De auto stond echter vol schrammen. Er dan maar een vertegenwoordiger van Eurpcar bijgehaald die ons vertelde dat enkel schrammen van meer dan 5 cm op het document vermeld worden. De andere schrammetjes werden dus niet vermeld. Bij het ophalen van de wagen vermeld dat ik de auto terug zou brengen op 1 januari om 7 u 's morgens. De baliemedewerker zei me dat er op1 januari pas laat in de voormiddag iemand aanwezig zou zijn ( feestdag) en dat ik de sleutel zonder probleem in de speciaal voorziene box mocht droppen. Vandaag 1 maand na het inleveren van de auto krijg ik bericht dat er een krasje op de auto staat dat er niet zou geweest zijn bij het ophalen. Dit is echter volledig onjuist. Ik ben immers verzekerd via Sunny Cars. Dus mocht er schade geweest zijn kon ik het via hen recupereren. Ik moet nu bijna 200 EUR betalen. Dit bedrag zal automatisch afgeschreven worden van mijn kredietkaart. Mensen let op bij Europ Car. Neem foto's van de auto bij het ophalen. Anders is de kans groot dat nadien een factuur volgt; Beter is een andere autoverhuurder zoeken maar steeds oppassen. De meeste zijn immer in hetzelfde bedje ziek.



Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Anderen bekeken ook:

Schrijf zelf een Review

Over Europcar

Uw beoordeling:

  • Bestellen
  • Service
  • Prijs
  • Levering

Zou u nogmaals kopen bij Europcar?

  • De velden met * zijn verplicht

schrijf zelf een review

Als eerste alle nieuwtjes en acties

Schrijf zelf een Review

Schrijf nuEn win een diner voor 2!