ErvaringenSite

    Hertz
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

    Niet geziene schade bij afhaling auto

    Martin Van Waeyenberge03-10-2018
    4
    Zou hier weer kopen: NEE

    Bestellen

    6

    Service

    2

    Prijs

    6

    Leveren

    2

    Heb via de firma een auto geboekt voor 1 dag bij Hertz in Genève aan de luchthaven. Tot mijn verbazing kreeg ik een upgrade bij de balie bij Hertz, leuk meegenomen, een BMW ipv van een kleine Golf of gelijkaardig. Vriendelijke dienst, geen klacht hierover. Dan ga je de auto zoeken in een nogal donkere garage en doe je, zoals gewoonlijk een controle rond de auto. Ongeveer 120 km gereden naar plaats van meeting en terug naar de luchthaven. Groot was mijn verbazing toen ik bij de teruggave van de wagen meteen een opmerking kreeg over een beschadigde velg, krassen erop. De man die de wagen aannam had niet eens gekeken en toch meteen de velg opgemerkt, net alsof ie het al wist. Praten hierover helpt niet, je word meteen aanzien als diegene die het gedaan heeft. Ik heb nog nooit naar de wielen van een huurauto gekeken en ben er zeker van dat ik nergens tegen gereden ben, geen enkele borduur want de parking van de firma is een open plaats.
    Na lange discussies en email heen en weer een rekening bekomen van 430 Zwitserse frank! Niets helpt, niets gaan ze aanvaarden je moet gewoon betalen. Dure grap voor 1 dag auto huren en je voelt meteen dat je in de zak gezet bent.
    Raad: wees extra voorzichtig als je een upgrade krijgt, ze doen dit niet zomaar voor niets. Als je auto in een donker gedeelte van de parking staat laat hem er door hun diensten uitrijden, doe het zelf niet en kijk hem meteen na als je hem krijgt. Alles, niet alleen naar blikschade zoals krassen en deuken.
    Nog beter, ga ergens anders dan bij Hertz!


    Bekijk ervaringen van Hertz

    Schrijf zelf een review over Hertz

    Uw beoordeling