ErvaringenSite

    Sixt
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

    Klantenservice

    Maarten09-08-2016
    2
    Zou hier weer kopen: NEE

    Bestellen

    2

    Service

    2

    Prijs

    2

    Leveren

    2

    Wat een belachelijke ervaring. Ik probeer een auto te huren voor mijn vriendin voor 2 weken.
    Ik wil deze volledig vooruit betalen met mijn creditcard en goedkeuring geven om de borg te blokken op de creditcard.
    Nu blijkt dat de creditcard op naam van de bestuurder moet staan.
    Aangezien ik in het buitenland ben kan ik niet bij de huuroverdracht aanwezig zijn.
    En als mij dat al wel had gelukt dan had ik nog steeds mijzelf als hoofdbestuurder moeten opgeven en mijn vriendin als extra bestuurder moeten opgeven wat een X bedrag per dag extra kost..
    Ze konden mij geen alternatief aanbieden. Ik moest het maar bij een andere maatschappij proberen.

    Het lijkt mij dat een autoverhuurbedrijf zich iets klantvriendelijker moet opstellen. Zeker als ze nog iets willen verdienen.
    Mij zijn ze in ieder geval kwijt als klant.

    Gr,

    Een boze klant


    Bekijk ervaringen van Sixt

    Schrijf zelf een review over Sixt

    Uw beoordeling