Sixt Klantenservice

Cijfer2

Totaal

2

Bestellen

2

Service

2

Prijs

2

Leveren

2






NEEZou hier niet weer kopen

Klantenservice

Door: Maarten

Wat een belachelijke ervaring. Ik probeer een auto te huren voor mijn vriendin voor 2 weken.
Ik wil deze volledig vooruit betalen met mijn creditcard en goedkeuring geven om de borg te blokken op de creditcard.
Nu blijkt dat de creditcard op naam van de bestuurder moet staan.
Aangezien ik in het buitenland ben kan ik niet bij de huuroverdracht aanwezig zijn.
En als mij dat al wel had gelukt dan had ik nog steeds mijzelf als hoofdbestuurder moeten opgeven en mijn vriendin als extra bestuurder moeten opgeven wat een X bedrag per dag extra kost..
Ze konden mij geen alternatief aanbieden. Ik moest het maar bij een andere maatschappij proberen.

Het lijkt mij dat een autoverhuurbedrijf zich iets klantvriendelijker moet opstellen. Zeker als ze nog iets willen verdienen.
Mij zijn ze in ieder geval kwijt als klant.

Gr,

Een boze klant



Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Anderen bekeken ook:

Schrijf zelf een Review

Over Sixt

Uw beoordeling:

  • Bestellen
  • Service
  • Prijs
  • Levering

Zou u nogmaals kopen bij Sixt?

  • De velden met * zijn verplicht

schrijf zelf een review

Als eerste alle nieuwtjes en acties

Schrijf zelf een Review

Schrijf nuEn win een diner voor 2!