ABBYY

Alle reviews

ABBYY

100% Zou hier weer kopen

Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews Schrijf een review

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Alle reviews (0)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

Anderen bekeken ook

Bobex merklogo voor beoordelingen van Goedkope energie

Bobex

0 reviews

Stel er moet een klus in je huis gebeuren, dan wil je graag zo snel mogelijk een zo gunstig mogelijke offerte ontvangen van een professional bij jo...

E-Boekhouden merklogo voor beoordelingen van Boekhouding en Administratie

E-Boekhouden

0 reviews

Boekhouding is belangrijk voor alle ondernemers, of je het nou zelf moet doen of laat doen door een boekhouder. Elke ondernemer weet wel een klein ...

Myfinance merklogo voor beoordelingen van Boekhouding en Administratie

Myfinance

0 reviews

 Boekhouding bestond zelfs al in het oude egypte, waarbij zij gebruik maakte van kleitabletten en papyrusrollen. In 1494 vindt Luca Pacioli ee...

Offerte.nl merklogo voor beoordelingen van Boekhouding en Administratie

Offerte.nl

0 reviews

Soms wil je gewoon even weten hoeveel een goede koffiemachine eigenlijk kost, en hoe het verder gaat met het onderhoud en bevoorrading van de ...

ABBYY

De concurrentie tussen bedrijven gaat tegenwoordig snel dankzij de hulp van technologische uitvindingen. Veel bedrijven en andere overheden of instellingen verlaten handmatige gegevens en kiezen voor digitalisering van al hun werk om meer tijd te besparen en meer winst te maken. Onderzoek de deugdelijkheid van deze diensten via het lezen van recensies.

Over ABBYY
Dit is een bedrijf dat in 1989 in Amerika is opgericht door David Yang en Dean Tang. ABBYY is een leverancier van software en diensten op het gebied van documentconversie, gegevensvastlegging en linguïstiek. De belangrijkste onderzoeks- en ontwikkelingsgebieden van ABBYY omvatten documentherkenning en linguïstische technologieën. ABBYY's herkenningstechnologieën en -producten helpen mensen de toenemende hoeveelheid informatie te beheren door krachtige instrumenten te leveren waarmee ze informatie van papier en afbeeldingen kunnen ontsluiten, automatisch gegevens kunnen verwerven en waardevolle informatie kunnen verwerken en opslaan. Met behulp van herkennings- en gegevensvastleggingsproducten besparen bedrijven geld en moeite die ze gewoonlijk kwijt zijn aan het invoeren van gegevens. Linguïstische producten helpen taalbarrières te doorbreken, waardoor communicatie eenvoudiger en duidelijker wordt. 

ABBYY-service
Op de website vind je een groot aantal producten en oplossingen. In veel sectoren, zoals de financiële sector, helpt Digital Intelligence bijvoorbeeld banken met digitale transformatie. Bij verzekeringen, identificeert het knelpunten in processen en automatiseert het documentverwerking. Voor gezondheidszorg kan het zorgprocessen zoals patiëntenregistratie en -dossiers bijwerken voor een betere patiëntervaring en nog veel meer. Bij de meeste diensten in het Shared Service Center (SSC) gaat het om de verwerking van een groot aantal documenten. De betrouwbare, schaalbare oplossingen van ABBYY leggen alle documenten van je interne klanten automatisch vast en verwerken deze onmiddellijk op één enkel platform. Je shared service-organisatie kan zo consistente bedrijfsprocessen opzetten, maximale transparantie garanderen en cruciale informatie op het juiste moment beschikbaar maken voor de juiste medewerkers. ABBYY helpt BPO's bij het verbeteren van de gegevenskwaliteit, het versnellen van de verwerking en het bieden van een snelle reactietijd aan klanten door inzicht te krijgen in de manier waarop hun processen werken. Het bedrijf helpt met identificeren van knelpunten in processen, geeft aan waar verbeteringen mogelijk zijn en implementeert vervolgens de IDP-automatisering (Intelligent Document Processing) waarmee BPO's krachtige end-to-end-bedrijfsoplossingen kunnen bieden die de efficiëntie en nauwkeurigheid voor klanten verhogen. ABBYY biedt betaalbare, efficiënte en nauwkeurige documentverwerking, helpt instellingen hun productiviteit aanzienlijk te verhogen en de kosten te verlagen die gepaard gaan met het beheer van alle papierwerk. ABBYY helpt bij het stroomlijnen van processen in het lager en hoger onderwijs. Om van de diensten gebruik te maken, moet je jezelf eerst registreren. Ook kun je op de website blogs, webinars en evenementen vinden.

Complimenten, klachten en tips over ABBYY
Het bedrijf is erg blij om te delen wat klanten over hen zeggen, je kunt het controleren bij de verhalen van klanten. Op de support-pagina kun je hulp vinden voor professionele diensten, vragen stellen aan de gemeenschap en contact opnemen met ondersteuning. Je kunt ook video tutorials bekijken, training en certificering krijgen. Als je nog steeds twijfelt over het gebruik van hun diensten, is het slim om reviews te bekijken op onafhankelijke websites. Heb je al ervaring met het gebruik van hun diensten? Laat het ons weten in een recensie!