Ervaringen LitRes:

Boeken lezen is van belang voor het verrijken van uw kennis en om uw brein jong te houden. Door veel te lezen, zorgt u ook voor een betere focus. Maar bent u slechtziend? Bent u een boekenwurm die hulp nodig heeft? Er zijn mogelijkheden voor u die niet zelf kan lezen om toch nog een boek te kunnen beluisteren. Op de website van ervaringensite.be maakt u kennis met de E-boekwinkel LitRes en nog vele andere in deze categorie. Als u wilt weten welke boeken en deals er allemaal zijn en als u in zee kunt gaan met dit bedrijf en nog andere soortgelijke, kunt u gerust de reviews van klanten lezen op ErvaringenSite, die bekend zijn met deze en andere online boekenwinkels. Zo komt u niet voor verrassingen te staan als u uw volgende boek online wilt lezen.

Over LitRes
    LitRes is een E-boekwinkel waar u terecht kunt voor het beluisteren van de audio versie van verschillende boeken. De website van dit bedrijf werd gelanceerd in 2005. Ze stonden eerst bekend als Litres.ru. Door de groei van het bedrijf zijn ze in 2008 een samenwerking aangegaan met Eksmo publishing. Deze samenwerking verliep goed. Vanwege de modernere technologie besloot het bedrijf in 2011 om een mobile app te lanceren voor zowel Android als iOS. Hierdoor konden lezers gemakkelijk op hun smartphone audioboeken beluisteren. In 2017 tekende het bedrijf een contract met bekende internationale uitgeverijen. Hierdoor heeft LitRes in 2018 in meer dan 40 landen veel verschillende titels verkocht.

Producten en diensten van LitRes:
    Op de website kunt u kiezen uit de volgende categorieën, namelijk Genres, nieuwe uitgave, populair, audio boeken en coupons. Als u op een boek klikt, kunt u ervoor kiezen om deze online te lezen, te downloaden of te markeren als gelezen. Zo blijft de website zich vernieuwen, waardoor u niet steeds dezelfde boeken ziet verschijnen. Onder de boeken staat een kleine omschrijving over de inhoud van het boek. Om het lezen persoonlijker te maken, kunt u uw eigen account aanmaken. Mocht u een promo coupon hebben ontvangen? Dan kunt u deze bij de optie coupons invullen en korting krijgen op de aankoop van uw boeken of audio’s.

Verzending, garantie en betaling bij LitRes:
    Op de website kunt u de boeken dus online lezen of donwloaden. Mocht u een aankoop hebben gedaan, maar wilt u er vanaf zien dan kan dit binnen 14 dagen na de opgegeven betalingsdatum. Het verzoek hiervoor kunt u plaatsen als u nog niet bent begonnen met het lezen van het gekochte boek. Heeft u een boek al digitaal gekocht dan kunt u zich niet meer annuleren.

Complimenten en tips voor LitRes:
    Bent u een fanatieke lezer of heeft u al eens een online boek bij dit bedrijf gekocht? Laat uw ervaring achter op ervaringensite.be. Waren de boeken in uw taal te verkrijgen? Hoe verliep het met het retourneren van een boek? Wat kunnen aankomende lezers van het bedrijf verwachten? Door uw mening te delen, kunt u anderen een beter beeld geven over LitRes. Hierdoor kunnen ze besluiten of ze ook een account aanmaken om te lezen.

Als u door het lezen meer interesse heeft gekregen over LitRes, maar u zou eens wel boeken daar willen bestellen, dan kunnen de reviews van ErvaringenSite hierbij helpen.

Mozaiek Kids | Zondag 15 augustus 2021 | Jezus vertelt: huis op de rots

LitRes: