ErvaringenSite

    Ervaringen Mega

    Nog op zoek naar een energieleverancier of een leverancier voor je aardgas en heb je graag dat dit 100% Belgisch is? Dan ben je bij Mega aan het juiste adres! Wat klanten vinden van mega lees je op deze pagina!

    Over Mega

    Mega is een energieleverancier die in 2013 werd opgericht door Belgische ondernemers die bezorgd zijn om het milieu. Vandaag de dag is mega een goedkoper alternatief op de multinationals van de energiesector. De oprichters van mega vinden dat elektriciteit en aardgas grondstoffen zijn, net zoals water en dat de leverancier zich moet focussen op zijn hoofdmissie, namelijk elektriciteit en aardgas leveren aan de laagste prijs op een correcte en eenvoudige manier. Optimale functioneringskosten, bescheiden marges, wilskracht en dynamisme van hun team zorgen voor duurzaam goedkopere energie die gepaard gaat met een kwalitatieve dienstverlening. Mega is actief in België en biedt concurrentiële prijzen aan, zowel voor particulieren als professionals.


    De geschiedenis van elektriciteit!

    Diensten van Mega

    Bij Mega kan je terecht voor elektriciteit en aardgas. Mega is 100% Belgisch, dit werd opzettelijk gedaan omdat het bedrijf er niet mee eens is dat 80% van de Belgische consumenten een buitenlandse leverancier hebben of een leverancier die grotendeels beheerd wordt door buitenlandse aandeelhouders. Mega is ook duurzaam en goedkoper doordat ze gebruik maken van nieuwe technologieën, zo kan ze op een transparante manier lage competitieve tarieven aanbieden. Hun energie is steeds groene energie. Je kan er ook kiezen om de prijs voor je elektriciteit of aardgas vast te zetten voor 1, 3 of 5 jaar. Zo weet je steeds hoeveel je moet betalen.

    Vragen of klachten voor Mega

    Heb je vragen of een klacht over Mega? Neem dan zeker contact op met de klantendienst, ze zullen je vast en zeker verder helpen! Op de website vind je alle informatie die je nodig hebt om ze te bereiken. Je kan ze bereiken via e-mail, de telefoon op werkdagen van 9 uur tot 17 uur, een online contactformulier of je kan je telefoonnummer achterlaten en dan neemt een medewerker binnen de 3 werkdagen contact met je op. Mega heeft ook een FAQ waar alle vaak gestelde vragen vermeld worden, misschien vind je hier wel het antwoord dat je zoekt!

    Schrijf je eigen review!

    Wil je anderen laten weten hoe jouw ervaring is met Mega? Verloopt de service vlot en heb je geen problemen? Laat het weten in de reviews! Potentiële klanten zullen geïnteresseerd zijn in wat ze mogen verwachten van de kwaliteit en de service van Mega. Zo help je anderen bij het maken van een beslissing!

    Ben je van plan om je aan te sluiten bij Mega? Lees dan zeker enkele van de reviews op ErvaringenSite! Je vindt er honderden betrouwbare reviews van echte klanten over hun ervaring met honderden bedrijven. Ben je van plan om in zee te gaan met een bedrijf dat je niet zo goed kent? Ben je niet zeker of je een bepaalde aankoop wel of niet zou doen bij een bepaald bedrijf? Zoek het dan eerst even op, op ErvaringenSite.

    Mega
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (7)

    2,4
    14% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    2

    Service

    2

    Prijs

    3,4

    Leveren

    2,2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Stroom

    Een ramp ik raak er maar niet uit met mega(slecht) ze gaan het wel oplossen maar het blijft er altijd stil. Na tientallen telefoons raak ik er gewoon niet uit met hen. Nu heb ik er een klacht voor ingediend bij de ombudsdienst hopelijk komt er nu een oplossing. Voor mij nooit geen mega meer!

    Door: Nico30-07-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Beter een paar euro meer betalen en niet met zo'n slechte service moeten omgaan

    MEGA-slechte service. Fout van hun en geen actie om het op te lossen!!
    Hier is mijn verhaal:
    Krijg begin dit jaar een factuur van Electrabel na een jaar via Mega te kopen. Bel Mega en daar zegt iemand van de service desk na onderzoek dat dit komt door een doodverklaring maar wanneer ze die verklaring bekijkt had die persoon zelfs niet mijn naam. Ze zegt dat ze niet weet hoe zo'n fout is kunnen gebeuren maar zij dat ze het gingen oplossen en dat het factuur dat ik kreeg niet betaald moest worden en dat die energie via hun gefactureerd ging worden. na een maand niets te horen kreeg ik al extra kosten op dit factuur. Dus bel ik hen weer op, kreeg ik een andere dame aan de lijn die weer begint te kijken en zegt dat ze me tegen de middag ging terugbellen. Late namiddag zelf teruggebeld en dan zegt zij dat er misschien iemand anders energieaanvraag heeft ingevuld met mijn EAN nr en dat dit nog wel gebeurd. Ze zegt mij dat ze wel weer contact gaan opnemen vanaf ze meer info heeft. Een week en half later weeral geen antwoord gehad dus bel ik terug, weer een andere dame aan de lijn die weer mijn dossier bekijkt na mijn hele uitleg en ze zegt me dat ze hoogstpersoonlijk haar verantwoordelijke hiervoor ging opbellen en mij zeker iets ging laten weten waarop ik antwoorde dat dat niet de eerste keer was dat ze me gingen contacteren en dat ik benieuwd was.. Hierop verzekerde ze me dat ze ten laatste de maandag iets ging laten weten zelfs als ze geen antwoord had voor me zodoende dat ik Test-aankoop en de ombudsdienst kon aanspreken hierover. Natuurlijk heb ik hen sindsdien niet meer gehoord. Heb een klacht ingediend bij de ombudsdienst en test-aankoop. Via test-aankoop het antwoorde gekregen dat de klantendienst het ging bekijken en me iets ging laten weten maar we zijn weer een 20 dagen verder zonder enig antwoord. Ik ga straks hun juridische dienst bellen om dit juridisch verder te bekijken.
    Ik kan deze Energieleverancier alleen maar afraden!!! MEGA-SLECHT!!! Kan je beter een beetje duurder betalen en niet te maken hebben met deze allerslechtste klantendienst! Heeft me al heel wat geld en grijze haren gekost wat het helemaal niet waard is!

    Door: Ivo Pauwels07-05-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Alleen maar negatief over Omega

    Wij hebben nog nooit problemen gehad met een leverancier TOT we bij mega via groepsaankoop terecht kwamen.
    De voorschot factuur is VEEL te hoog!
    Al 100x gebeld om te zeggen dat wij nooit zoveel verbruiken.
    En toch halen ze de VEEL te HOGE bedragen van onze rekening. Wij gaan op zoek naar een andere leverancier want dit is niet oke!

    Door: Els 05-03-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Maffia

    Mega verkoopt contracten om daarna veel te hoge voorschotfacturen te vragen!
    Men geeft geen antwoord op je vraag via mail.
    Weg ermee , zou ik zeggen

    Door: Kris03-03-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    ontevreden van de service

    Ik slaag er na 3 mails niet in om de voorschotfactuur te laten aanpassen naar wat mijn maandelijks verbruik was in 2018 ook telefonisch is dit bedrijf zo goed als niet bereikbaar.
    echt een afrader.

    Door: Daniel26-02-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    3

    slechte communicatie en transparantie van MEGA

    Ook bij mij slaagt Mega er niet in om op een correcte manier te communiceren en ze vraagt een betaling eind januari om dan opnieuw op 15 februari terug geld van de rekening te halen. Ook bij mij is het bedrag hoger dan mijn vorige leverancier.

    Door: steven de backer06-02-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Ongelooflijk slechte service

    Ik was overgestapt naar Mega via de groepsaankoop energie, maar na nog geen maand ben ik al op zoek gegaan naar een andere energieleverancier. Dit is voor het eerst dat ik zo’n slechte ervaring heb met de groepsaankoop van Antwerpen. Mega doet er gemiddeld 3 weken over om een mail te beantwoorden, personaliseert zijn mails niet, factureert de voorschotfacturen 40% duurder dan wat er in hun voorstel staat, en ook tussen de betaaltermijnen van januari en februari liggen slechts 2,5 weken in plaats van een maand. Het lijkt wel alsof ze de cijfers van januari en februari enorm moeten boosten naar één of andere bestuursraad. Als ze dit zo bij alle nieuwe, duizenden klanten doen.. Schandalig! Ik kan alleen maar afraden om met hen in zee te gaan, gebaseerd op het korte contact dat ik met hen had.

    Door: Anoniem24-01-2019
    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Schrijf zelf een review over Mega

    Uw beoordeling