HelloFresh Misleidende marketing

Cijfer2

Totaal

2

Bestellen

2

Service

2

Prijs

2

Leveren

2






NEEZou hier niet weer kopen

Misleidende marketing

Door: Marieke

Gereageerd op een kortingsbon voor eerste box. Na de afschrijving per Ideal en de ontvangst van de bevestigingsmail blijkt dat ik een wekelijks abonnement ben aangegaan en verplicht ben een tweede box af te nemen! Volgens de dame aan de telefoon 'heel duidelijk' vermeld bij mijn bestelling. Niet dus, dit is ronduit misleidende marketing, zo moet je geen klanten willen binnenhalen. Na deze ervaring word ik dus never nooit meer klant.
HelloFresh, DoeiFresh.



Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Reactie op deze post:

Door:: lydia26-05-2016

Dit is het enigste dat je hoord na een aanvraag, duurd nu wel erg lang Uw aanvraag kan momenteel niet worden afgehandeld. Wij zijn op dit moment bezig met een nieuw product om u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Om deze reden wordt het volledige systeem opnieuw bekeken en aangepast. Dit kan nog enkele weken duren.

Door:: IA02-06-2016

caspher heeft gesoemeld met rentes mensen hebben te veel betaald,ik vind dat dit terug betaald moet worden aan de klanten

Anderen bekeken ook:

  • Mobile food coach

    Mobile food coach

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 7,2Lees ervaringen
  • Koffiediscounter.nl

    Koffiediscounter.nl

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 7,4Lees ervaringen
  • Onlinevismarkt

    Onlinevismarkt

    Beoordelingen, ervaringen en klachten

    Cijfer: 10Lees ervaringen

Schrijf zelf een Review

Over HelloFresh

Uw beoordeling:

  • Bestellen
  • Service
  • Prijs
  • Levering

Zou u nogmaals kopen bij HelloFresh?

  • De velden met * zijn verplicht

schrijf zelf een review

Als eerste alle nieuwtjes en acties

Schrijf zelf een Review

Schrijf nuEn win een diner voor 2!