ErvaringenSite

    HelloFresh
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

    Misleidende marketing

    Marieke02-12-2015
    2
    Zou hier weer kopen: NEE

    Bestellen

    2

    Service

    2

    Prijs

    2

    Leveren

    2

    Gereageerd op een kortingsbon voor eerste box. Na de afschrijving per Ideal en de ontvangst van de bevestigingsmail blijkt dat ik een wekelijks abonnement ben aangegaan en verplicht ben een tweede box af te nemen! Volgens de dame aan de telefoon 'heel duidelijk' vermeld bij mijn bestelling. Niet dus, dit is ronduit misleidende marketing, zo moet je geen klanten willen binnenhalen. Na deze ervaring word ik dus never nooit meer klant.
    HelloFresh, DoeiFresh.

    lydia26-05-2016

    Dit is het enigste dat je hoord na een aanvraag, duurd nu wel erg lang Uw aanvraag kan momenteel niet worden afgehandeld. Wij zijn op dit moment bezig met een nieuw product om u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Om deze reden wordt het volledige systeem opnieuw bekeken en aangepast. Dit kan nog enkele weken duren.

    IA02-06-2016

    caspher heeft gesoemeld met rentes mensen hebben te veel betaald,ik vind dat dit terug betaald moet worden aan de klanten


    Bekijk ervaringen van HelloFresh

    Schrijf zelf een review over HelloFresh

    Uw beoordeling