Mijn beoordeling heeft een verificatieverzoek ontvangen

Ik ben gevraagd mijn beoordeling bij te werken of meer informatie te verstrekken.

Bedrijven die je hebt beoordeeld, kunnen contact opnemen als ze denken dat je verwijst naar een ander bedrijf of dat je de richtlijnen van ErvaringenSite overtreedt.

Waarom zou een bedrijf contact zoeken?

Het nemen van contact op met een recensent is een gangbare praktijk voor bedrijven om de problemen rondom bepaalde beoordelingen aan te pakken. Ze kunnen verschillende redenen hebben om contact op te nemen:

Onherkenbaar als Klant:

  • Soms hebben bedrijven aanvullende gegevens nodig omdat ze je niet kunnen identificeren als klant. Door deze informatie te vragen, kunnen ze snel problemen opsporen, begrijpen en oplossen.

Misplaatste Beoordeling:

  • Als het lijkt alsof je beoordeling over een ander bedrijf gaat, kan het bedrijf vragen om te verduidelijken of je werkelijk naar hun dienst of product verwijst.

Overtreding van Richtlijnen:

  • Beoordelingen mogen geen vertrouwelijke of persoonlijke informatie bevatten. Als een bedrijf vermoedt dat je dergelijke informatie hebt gedeeld, kunnen ze vragen om dit te verwijderen.

Twijfels over Toepasselijkheid:

  • Als een bedrijf twijfelt over de geldigheid van je beoordeling volgens de richtlijnen van ErvaringenSite, kunnen ze extra informatie vragen om je ervaring te verifiëren.

Deze handelwijze maakt duidelijk waarom en wanneer een bedrijf contact zoekt over je beoordeling. Het doel is transparantie te bevorderen en problemen efficiënt aan te pakken.

Hoe verloopt dit proces?

Je ontvangt een bericht van het bedrijf op het e-mailadres dat verbonden is aan je account. Het is aan jou om te beslissen hoe je wilt reageren. Je krijgt een week de tijd om het verzoek te beantwoorden.

Wat gebeurt er als ik niet reageer of het verzoek afwijs?

Als je niet instemt met het verzoek van het bedrijf, niet reageert, of onvoldoende informatie verstrekt, wordt je beoordeling waarschijnlijk verwijderd na een eindbeoordeling door ons team.

Dit proces zorgt ervoor dat beide partijen eerlijk de mogelijkheid krijgen om bezwaren tegen de inhoud van een beoordeling te bespreken, terwijl de integriteit van het platform behouden blijft.