Ervaringen 4Game

Ben je dol op online spelletjes en wil je graag weten wat er tegenwoordig zoal op de markt verkrijgbaar is? Neem dan gerust eens een kijkje bij het aanbod van 4Game. Of ben je al vertrouwd met de producten en diensten van deze onderneming? In dat geval zouden we het erg op prijs stellen als je ons enkele minuten van je kostbare tijd zou willen gunnen om op deze pagina een korte, eerlijke review over jouw persoonlijke ervaring met 4Game te schrijven. De door jou verstrekte informatie kan namelijk erg waardevol zijn voor andere potentiële klanten, en hen helpen beslissen of deze onderneming aansluit bij hun persoonlijke wensen, waarden en behoeften.

Over 4Game

4Game is een onderdeel van Innova, een internationaal lokalisatiebedrijf dat samenwerkt met een breed scala aan multiplayer spelletjes, mobiel en browser online spelletjes. Hun meest bekende project is Lineage 2, met meer dan drie miljoen geregistreerde gebruikers in Rusland. Deze onderneming werd opgericht in 2006 door George Chumburidze, Armen Gasparyan, Vasily Medvedev, Oleg Sambikin en Gevork Sarkisyan. In de tijd van de oprichting van het bedrijf bevond de markt voor online spellen in Rusland zich in de "grijze zone", waarbij buitenlandse spellen voornamelijk werden aangepast door "piraten". De eerste gelicentieerde game die door het bedrijf werd uitgebracht, was RF Online van het Koreaanse bedrijf CCR. Doorheen de tijd is het uitgegroeid tot een van de grootste Russische spelers op de videogamemarkt. Enkele voorbeelden van spelletjes die door 4Game op de markt werden gebracht zijn Ragnarok online, Lineage en RF Online.

buying my dream wardrobe//online shop w me (Part 1)

Producten en diensten van 4Game

Heb je al een account bij 4Game? Dan kun je je via de site inloggen. En als je nog geen account hebt, kun je je natuurlijk ook aanmelden om er een aan te maken. Verder heb je de keuze uit verschillende categorieën, zoals MMO Games, Store, Forum en Support. Sommige van deze categorieën zijn verder opgedeeld in een aantal subcategorieën, zodat je vlotter door het aanbod van 4Game zou kunnen navigeren. Volgens de informatie op de site zou je bij dit bedrijf kunnen rekenen op één overkoepelende organisatie voor alle spelletjes. Dit zou je toelaten om makkelijk op de hoogte te blijven van nieuws, updates en evenementen, en te profiteren van het 4Game Guard Security System, waarbij je account optimale bescherming geniet. Heb je een vraag of opmerking voor het team van 4Game? Dan kun je de klantenservice contacteren. Hiervoor dien je wel over een account te beschikken.

Complimenten, klachten en tips voor 4Game

Ben je al vertrouwd met het aanbod van 4Game? Grijp dan de kans om op deze pagina een bondige, informatieve review over jouw ervaring te schrijven. Op die manier kun je andere mensen helpen beslissen of deze onderneming iets voor hen zou kunnen zijn. Zo kun je onze bezoekers laten weten of je tevreden bent over de kwaliteit van de spelletjes, en of de klantenservice vlot bereikbaar is als je vragen of opmerkingen hebt. Wij kijken in ieder geval uit naar jouw uniek verslag! Tot slot hoef je alleen maar hier te klikken als je graag wilt weten wat mensen zoal over gelijkaardige bedrijven schrijven.

4Game

10
    10