Ervaringen Apress

Apress, voluit ook wel Apress Media LLC genoemd, is een uitgever van informatie technologieboeken. Het bedrijf is gevestigd in New York City in de Verenigde Staten en is een onderdeel van Springer Nature. Op deze pagina kunt u de aanbevelingen, klachten en tips van andere mensen over Apress lezen of u kunt daarnaast ook zelf uw eigen aanbevelingen, klachten en tips over het bedrijf achterlaten door middel van een review. Ook kunt u op deze website op andere soortgelijke bedrijven zoeken. Dit zodat u altijd en op elk moment van de dag weet waar u nou precies aan toe bent. Zo komt u dus ook nooit voor verrassingen te staan.

Over Apress

Apress is gevestigd in New York City en is opgericht in het jaar 1999. Het bedrijf is opgericht door de auteurs Gary Cornell en Dan Appleman. De belangrijkste focus van Apress is het produceren van boeken voor software ontwikkelaars, IT-professionals en programmeurs. De oorspronkelijke naam van het bedrijf was Author's Press, wat later werd afgekort tot ADres, wat nog later Apress werd. Om Apress publicaties voor een breder publiek uit te brengen, heeft het bedrijf ApressOpen gecreëerd waar ze momenteel 25 volledig gratis boeken hebben om te downloaden. Om dit te bereiken gebruiken ze Springerlink, evenals Apress.com, Intel.com en andere belangrijke eBook- en databaseplatforms.

A day in the life of an online Shop Owner in China | E-commerce in China | Taobao Shop Owner

Producten en diensten van Apress

Apress onderscheidt zich van andere soortgelijke bedrijven door net even een ander soort boeken aan te bieden. Zo kocht Apress in 2003 een groot deel van het intellectuele eigendom van de op ontwerpers gerichte uitgeversvrienden van ED. De behandelde onderwerpen hebben grotendeels betrekking op programmeerproblemen, zowel op propriëtaire als open source-platforms. Hardware hacking is ook een van de thema's en Apress heeft ook een aantal boeken gepubliceerd die bedoeld zijn voor reguliere gebruikers van consumentenelektronica. Daarnaast steekt Apress ook de IT-lijn over en publiceert het bedrijfsboeken. Apress gebruikt leiders in de computerindustrie om samen te beste technische boeken te produceren in de door hen gekozen gespecialiseerde computergebieden.

Apress beoordeelt ook alle boeken voordat ze worden gepubliceerd om er zeker van te zijn dat ze technisch correct zijn, zoals een software bedrijf dat doet voordat nieuwe software wordt uitgebracht. Aan veel van hun gepubliceerde boeken zijn broncodes gekoppeld, zodat lezers de vaardigheden kunnen leren die bij dat werk horen. Heeft u dan toch nog klachten over Apress? Dan kunt u contact op nemen met de klantenservice van het bedrijf door middel van het e-mail adres dat vermeld staat op hun website.

Aanbevelingen, klachten en tips over Apress

Heeft u nou ook een mening en/of beoordeling over het bedrijf Apress? ErvaringenSite is opgericht om over verschillende bedrijven een transparant beeld te krijgen. Het is daarom ook goed om uw oordeel en/of mening door middel van een review over Apress op ErvaringenSite te delen. Ook kunt u op ErvaringenSite de aanbevelingen, klachten en tips van andere mensen over Apress vinden en uw eigen aanbevelingen, klachten en tips achterlaten. Lees hier dan ook de ervaringen van andere mensen over Apress of laat uw eigen ervaring door middel van een review over het bedrijf Apress nu achter.

Apress

10
    10