ErvaringenSite

    Ervaringen Bakker.com

    Voor Belgische consumenten is het heel gewoon dat overal bloembollen te verkrijgen zijn. In andere landen is dit wel anders. Maar ook voor ons is het best handig om bollen via het internet te bestellen. En evt. planten natuurlijk, plus wat accessoires. Gemak dient de mens nietwaar? Bij Bakker.com hebben ze al ruim 70 jaar ervaring in de verkoop hiervan. Wat de klanten van ze vinden kun je hier lezen.


    Over Bakker.com

    Bakker is op 8 oktober 1945 opgericht door Piet Bakker. Na de Tweede Wereldoorlog werden bloembollen als bedankje gestuurd naar familie en vrienden in het buitenland. In 1950 wordt Bakker hofleverancier van de Keukenhof. In 1978 nemen zoons Jacques en Pieter Bakker het bedrijf over. In 1996 breidt Bakker het assortiment uit met lelies, en ze besluiten om uitsluitend nog per post te verkopen. In 1997 worden maar liefst 6 miljoen pakketten verkocht. In 1998 introduceert Bakker webshops om de producten te verkopen. In 2007 heeft de firma websites in maar liefst 19 talen. In 2015 bestaan ze 70 jaar en leveren ze planten, bloembollen en tuinaccessoires aan 21 landen. Omdat de firma Bakker zich in het hart van de bollenstreek bevindt, zijn de inkopers nauw betrokken bij het telen van de bloembollen en planten. Doordat het bedrijf naast de Keukenhof ligt, leveren zij daar al vele jaren zo’n 200.000 bloembollen voor een eigen veld. Vanaf 2015 werken zij ook samen met hen aan inspiratietuinen op het park. Je vindt Bakker in:

    • België
    • Nederland
    • Luxemburg
    • Frankrijk
    • Italië
    • Zwitserland
    • Oostenrijk
    • Duitsland
    • Denemarken
    • Zweden
    • Noorwegen
    • Engeland
    • Ierland
    • Tsjechië
    • Slovenië
    • Hongarije
    • Roemenie
    • Polen
    • Bulgarije

    Het assortiment dat ze aanbieden bestaat uit de volgende soorten bloemen en planten: bloembollen, bloemzaden, rozen, bomen en heesters, kamerplanten, tuinplanten en borderpakketten. In de categorie groente en fruit vind je: fruit, groente, kruiden, paddenstoelen, terras tuinieren, uien en knoflook, zaden en moestuin benodigdheden. In de categorie accessoires hebben ze: bloempotten, tuingereedschap, tuinverlichting, woonaccessoires, tuindecoratie, kunstplanten, tuinaccessoires,, tuinmeubelen, tuinonderhoud, dierenwinkel.

    Tulpen uit Amsterdam, Koos Alberts

    Extra’s

    Verder hebben ze nog een speciaal aanbod op de website. Zo helpen ze je verder met tuinadvies, tuininspiratie en tuinvideo’s. Ook vind je exclusieve planten, producten, planten en tuinaccessoires die Rob Verlinden in zijn televisieprogramma Rob’s Grote Tuinverbouwing gebruikt, speciale aanbiedingen etc.

    Klachten

    Voor vragen, problemen, suggesties en complimenten is Bakker.com bereikbaar via Facebook, Twitter, e-mail en telefonisch via 0252 43 83 33. Ook kunt u ze schrijven via het volgende adres:

    Bakker.com Klantenservice
    Postbus 601
    2180 AP Hillegom
    De klantenservice is geopend op maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 18.00 uur, en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

    Deel jouw mening!

    ErvaringenSite wil graag van jou weten of je tevreden bent over de klantenservice en producten van Bakker.com. Laat daarom jouw ervaringen en review hier achter op de website. Daar profiteren andere consumenten van. Zo komen zij te weten welke bedrijven echte aanraders zijn, en welke niet. Positief of negatief, dat maakt niet uit, jouw ervaring is belangrijk!

    Wat is de kwaliteit van de planten en bloemen van Bakker.com? Is er garantie, wat is de levertijd? Lees alles uit ervaring van hun eigen klanten!

    Bakker.com
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (4)

    2.4
    25% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    3
    Service
    rating
    2
    Prijs
    rating
    2.6
    Leveren
    rating
    2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Kamerplanten

    Zeer slechte service, 2 maal besteld bij deze webshop en nooit meer! De laatste keer een plant ontvangen die beschadigd was en verschillende malen een poging gedaan met de klantendienst in contact te komen, na 3 mails vragen ze mij dan uiteindelijk om foto's om vervolgens gewoonweg niets meer te laten weten. Zijn intussen al maanden verder. Zeer jammer maar om deze reden bestel ik hier dan ook nooit meer!

    Door: Melanie 25-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    135 euro aan planten

    Medio april heb ik een lijst met planten besteld voor een bedrag van 135 euro. Op het ogenblik van bestelling was alles in voorraad en zou mits enige vertraging (door Corona) worden geleverd. Vervolgens krijg ik na 2 weken een email dat er nog meer vertraging is en daarna krijg ik wekelijks een email waarbij telkens 1 à 2 planten worden geannuleerd wegens teveel online verkoop tijdens Corona. Het is duidelijk dat Bakker.com zich verschuilt en misbruik maakt van de Corona crisis. Intussen wordt ik gegijzeld en zie mijn met mondjesmaat verdwijnen. Het seizoen loopt vervolgens verder en dan zijn deze planten ook in andere winkels niet meer verkrijgbaar. Op mijn emails komt enkel een automatisch antwoord dat ik binnen 2 dagen reactie krijg, maar ook dat gebeurt niet.
    NOOIT KOOP IK NOG BIJ BAKKER.COM !!!!

    Door: Astrid Kempynck 14-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Planten zowel buiten als binnen planten

    Bij deze ga ik morgen een dossier open doen bij Test-Aankoop. Deze service / leveringen kunnen niet door de beugel. Als er nog mensen zijn met klachten zal ik jullie een dossier nummer door sturen vanaf wanneer dit bij Test-Aankoop geregistreerd is.
    Als we er allemaal achter staan zullen we onze centen vlug terug hebben. Heb zelf ook al een aantal e-mails gedaan maar te vergeefs en zoals iedereen al weet telefonische kan je Bakker helaas niet bereiken .
    Ik hou jullie op de hoogte via meerdere kanalen zowel in Trust en op Google en op fb van Bakker en eventueel nog andere internet wegen .

    Door: Niels Greven 20-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Nog steeds niet toegekomen!

    Reeds meermaals gemaild gehad met de klantendienst; zonder reactie. Bestelling van 18/03 nog steeds niet ontvangen, ver na de beloofde 9 dagen dus. Nogmaals gemaild om mijn bestelling te annuleren en geld terug te krijgen. Kaarsje branden dat ze eindelijk reageren.

    Door: Sam Van Royen 10-04-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Schrijf zelf een review over Bakker.com

    Uw beoordeling