Ervaringen BetterWorldBooks

Ondanks de opkomst van e-readers en tablets zijn er nog steeds veel mensen die graag echte boeken lezen. Bedrijven spelen handig op deze vraag in en bieden allerlei bijzondere boeken op hun sites en online shops. Omdat het aanbod zo groot is kun je wel wat hulp gebruiken om de juiste keuze te maken. Daarom bieden wij je de reviews die klanten hebben geschreven op onze website. Je vindt daar geheel vrijblijvend meer informatie over bijvoorbeeld de kwaliteit van de verkochte producten en de manier hoe online shops met klanten omgaan en klachten omgaan. Op die manier kun je makkelijk en snel kiezen voor een webshop die goed gewaardeerd wordt en je voorkomt dat je een miskoop doet of een vervelende ervaring beleeft.

Over BetterWorldBooks

Het verhaal van BetterWorldBooks begint op het moment dat de afgestudeerde Amerikaanse vrienden Kreece en Xavier merkten dat er vraag was naar de tweedehands studieboeken die hun vrienden van de Notre Dame universiteit niet meer nodig hadden. Als echte ondernemers zetten zij met de hulp van een klasgenoot een business plan in elkaar om niet alleen dat soort boeken maar ook onverkochte boeken van andere universiteiten, bibliotheken en boekwinkels te verkopen. Door met de opbrengst van de verkopen onder andere projecten te financieren die mensen helpen te leren lezen en schrijven kregen zij een grote geldprijs van hun universiteit en konden ze van start. Inmiddels worden de boeken die in de online shop te vinden zijn geleverd naar vele landen in de wereld.

online shop with me! (online shopping spree in quarantine)

De producten van BetterWorldBooks

De boeken die je hier vindt zijn onderverdeeld in diverse categorieën om het zoeken gemakkelijk te maken. Zo kun je bijvoorbeeld kiezen voor geschiedenisboeken, educatieve boeken, boeken over opvoeding en scholing en romantische boeken. Maar daar houdt het niet op, ook boeken over kunst en architectuur, kinderboeken en boeken over reizen en vakanties zijn er bij BetterWorldBooks veelvuldig te vinden. Boekenliefhebbers kunnen zich opgeven om regelmatig updates en aanbiedingen per e-mail te ontvangen. Per e-mail kun je ook contact zoeken met de medewerkers van de klantenservice die je helpen vragen en klachten te behandelen. Zodra je een boek bestelt zie je direct of je extra bezorgkosten moet betalen of niet. Als je na ontvangst van jouw bestelling niet tevreden dan heb je 60 dagen de tijd het terug te sturen.

Reviews over BetterWorldBooks

De boeken die BetterWorldBooks verkoopt zijn voornamelijk Engelstalige boeken die niet iedereen even makkelijk leest. Ook het bestelproces is in het Engels en daarom kunnen veel consumenten wel wat hulp gebruiken. Jij als klant kunt een beoordeling over deze online boekwinkel op onze website plaatsen. Je kunt dat geheel gratis doen en we zullen jouw review zonder censuur publiceren. Dus ook als jouw ervaring met deze webshop negatief is kun je daar zonder problemen over schrijven. Wij zijn namelijk alleen in staat om een realistisch beeld van de werkwijze van BetterWorldBooks te bieden als alle reviews eerlijk en openhartig zijn. Jij neemt toch zeker ook even de tijd om andere consumenten op de hoogte te brengen zodat zij weten wat hen te wachten staat?

BetterWorldBooks

10
    10