Ervaringen Boekhandel Pardoes

Houden jouw kinderen ervan om voorgelezen te worden of zelf spannende boeken te lezen? Ben jij op zoek naar een webshopwaarop je leuke en spannende boeken voor je kind(eren) kunt bestellen? Een voorbeeld van een kinderboekenwinkel en boekenwebshop is Boekhandel Pardoes. Boekhandel Pardoes is een online en offline aanbieder van kinder- en tienerboeken. Het bedrijf focust zich op peuters, kleuters, kinderen en jong volwassenen. Ben jij nieuwsgierig geworden naar dit bedrijf en zou jij wel meer willen weten over Boekhandel Pardoes? Bijvoorbeeld wat voorgaande klanten van Boekhandel Pardoes vinden? Hoe snel je jouw bestelde boeken van Boekhandel Pardoes in huis hebt? En wat je van de klantenservice van Boekhandel Pardoes kunt verwachten? Geen probleem, want hier op ErvaringenSiteverzamelen wij reviews en beoordelingen over diverse bedrijven. Zo vind je op deze pagina informatie, reviews en beoordelingen over Boekhandel Pardoes. Hiermee kun je alvast een eerste indruk opdoen van het bedrijf. Heb jij zelf al wel eens kinder- en tienerboeken op de webshop van Boekhandel Pardoes besteld? Vergeet dan niet om jouw mening over het bedrijf achter te laten op deze pagina.

Over Boekhandel Pardoes

Een aantal voorbeelden van merken en titels die je bij Boekhandel Pardoes tegen zult komen zijn Geronimo Stilton, Smiley World, SmartGames, Het leven van een loser, De waanzinnige boomhut en Warrior Cats.

Boekhandel Pardoes organiseert ook regelmatig boekenbeurzen op scholen. Het bedrijf vertelt de leerlingen dan van alles over de boeken en na schooltijd hebben de leerlingen (en de ouders) de mogelijkheid om boeken te kopen tijdens de boekenverkoop.

Wil jij graag op de hoogte worden gehouden van nieuwtjes? Dan kun je je op de website inschrijven voor de nieuwsbrief van Boekhandel Pardoes. Daarnaast is het mogelijk om het bedrijf te volgen op de social media kanalen Facebook en Instagram. Bij vragen over bestellingen en/of boeken kun je contact opnemen met de klantenservice van het bedrijf door te bellen naar 015 71 56 50, het online contactformulier op de website in te vullen of te mailen naar mechelen@boekhandelpardoes.be.

Online Shop Up: Vestiaire Collective | Fashion Haul | Trinny

De producten van Boekhandel Pardoes

Bij Boekhandel Pardoes vind je verschillende soorten boeken voor verschillende leeftijden, waaronder geluidenboeken, prentenboeken, interactieve boeken, leesboeken, strips, informatieve boeken, grappige boeken, fantasie verhalen en romans. Naast kinder- en tienerboeken kun je ook bij het bedrijf terecht voor speelgoed. Deze categorie is weer onderverdeeld in de categorieën smartgames, puzzels, handpoppen en knuffels en educatieve spelletjes.

Tevens verkoopt Boekhandel Pardoes ook papierwaren. Denk aan producten als briefpapier, kalenders, vriendenboekjes, notitieboekjes en postkaarten.

Boekhandel Pardoes Mechelen

Naast een online webshop beschikt de gespecialiseerde kinder- en jeugdboekenhandel Pardoes ook over een fysieke boekhandel aan de IJzerenleen 31 in Mechelen, België.

Klachten, Complimenten en Tips voor Boekhandel Pardoes

Heb jij zelf wel eens een boek op de webshop van Boekhandel Pardoes besteld? Dan zijn wij erg benieuwd naar jouw ervaring met het bedrijf. Is jouw kind tevreden met de boeken? En hoe heb jij het contact met de klantenservice van Boekhandel Pardoes ervaren? Laat jouw review over Boekhandel Pardoes achter op deze pagina en help daarmee andere kleine boekenwormen met het vinden van de leukste en spannendste boeken!

Boekhandel Pardoes

10
    10