Ervaringen BookSpot

Interesse in het aanbod van Bookspot, maar ben je benieuwd naar de meningen en ervaringen van de consumenten voor je? Hier lees je hun reviews en beoordelingen. Wil je straks ook de lezers na jou helpen, informeren en adviseren? Schrijf dan gerust een recensie.

Ooit genoeg leesvoer?

Het antwoord daarop is uiteraard ‘nee.’ Je kunt het oplossen door lid te worden van de plaatselijke bieb, of zelf een bibliotheek aan te leggen. Gewoon, heerlijk rustig in een kamer met een slot op de deur. Je even verliezen in een wereld van fantasie of kennis. Een moment, waarop je de tijd mag vergeten en je enkel uit je trance komt om thee te zetten.

Voorkeur

Iedereen heeft zo zijn of haar voorkeur om even lekker de tijd weg te lezen. De een houdt van literatuur, de andere van lectuur. Vaak eindig je ergens bij een combinatie. Even ontspannen met een boek kan dus op vele manieren. De ene roman die je altijd nog had willen lezen, die spannende thriller die je op het puntje van je stoel houdt, de fantasy novel die je meevoert naar andere werelden, de interessante naslag over jouw passie, en ga zo maar door. Maar hoe je het ook went of keert, lezen is een fijne bezigheid. Je kunt er ook niet vroeg genoeg mee beginnen en met al die kinderboeken, is dat ook geen enkel probleem. Veel kinderen vinden het heerlijk om voorgelezen te worden. Lezen is ook een idee als je verder niet op vakantie gaat en genietend in de tuin of op het balkon de vakantie viert. Scheelt nog inpakken ook. Niet dat er veel in te pakken valt met een e-reader of eBook.

Verhaaltjes voorlezen voor het slapengaan hoort voor veel kleine kinderen bij het bedritueel

Nuttige boeken

Niet dat wegdromen en ontspannen niet nuttig is. In tegendeel zelfs. Maar sommige boeken heb je nu eenmaal niet in de boekenkast staan, omdat je van voor tot achter leest. Denk bijvoorbeeld aan non-fictie boeken zoals handleidingen, over reizen, tuinieren, naslag, geschiedenis, politiek, kookboeken, hobbyboeken, enzovoort. Dit zijn boeken die je doorgaans alleen openslaat als je ze nodig hebt. Je pakt eruit wat je op dat moment nodig hebt. Sommige onderwerpen, zoals psychologie, opvoeding, persoonlijke groei en voeding zul je wellicht wel helemaal lezen, vanwege de context waarin iets geplaatst wordt.

Bookspot

Dit is een van de online boekwinkels die ons land rijk is. Je kunt hier terecht voor zowel Belgische als Engelstalige boeken. Naast de gewone paperback, hardcover versies, en Dwarsliggers, verkoopt deze webshop ook eBooks en hebben ze een Sale. Ook is het mogelijk om een cadeaukaart te kopen.

Recensies voor en door leeslustige consumenten

Verdient deze boekenwebwinkel een literatuurprijs, boekentip of kan hij rechtsstreeks doorverwezen worden naar de papierbak? Hoe is de levering verlopen? Is de klantenservice klantvriendelijk en oplossingsgericht? Accepteren ze retouren? Weet jij het antwoord op deze en vele andere vragen? Schrijf dan vandaag nog een review van jouw ervaring en deel jouw mening en beoordeling. Daarmee help je toekomstige klanten bij het maken van een keuze.

BookSpot

10
    10