Ervaringen Camera-Tweedehands

Het schieten vanfoto’s, professioneel of amateuristisch, doet men toch wel met een goede merk camera, daar men over een kwalitatief eindproduct wil beschikken. Financieel echter is het niet altijd mogelijk te gaan voor de aankoop van eennieuwe camera. Er zijn online wel veel aanbiedingen waar men terecht kan voor een tweedehandse camera. Maar hoe betrouwbaar zijn deze camera’s? Waarop zou u kunnen letten, wanneer u toch besluit te gaan voor de aankoop van een tweedehandse camera? ErvaringenSite verzamelt voor u de reviews van enkele ondernemingen die aangeven de specialist te zijn in de verkoop van tweedehandse camera’s en accessoires. Lees hier de reviews, ook van Camera Tweedehands, zodat anderen meer kunnen weten over dit bedrijf.

Over Camera-Tweedehands
    Camera-Tweedehands verkoopt en verhuurt online en in hun showroom in Waardenburg tweedehands fotoapparatuur, waaronder spiegelreflexcamera's, objectieven en accessoires. Camera-Tweedehands startte haar activiteiten ruim 8 jaar geleden met de tweedehands (spiegelreflex- en systeem-) camera’s en lenzen. Bij Camera-Tweedehands ligt de focus vooral op specificaties als lenzen en spiegelreflexcamera’s. Zij beschikken over het complete aanbod onlineen in hun showroom aan occasions van onder meer de merken Nikon, Canon, Sony, Fuijifilm, Leica. Camera-Tweedehands zegt topkwaliteit aan te bieden tegen de laagste prijs.

Producten en diensten van Camera-Tweedehands
    Bij Camera-Tweedehands kan men terecht voor koop en verkoop, huur en inruil van tweedehands fotoapparatuur. Hier is het mogelijk om uw camera, lens of accessoires in te ruilen bij aankoop van een nieuw product of gewoon verkopen van uw fotoapparatuur. U kunt er objecten verkrijgen als groothoeklens, telelens, macrolens, allround lens, prime lens, fisheye lens, standaard lens, tweedehands camera-accessoires, waaronder filters, flitsers, accu's, tassen, statieven. Alle producten, die door Camera-Tweedehands worden aangeboden, ondergaan gespecialiseerde controle en schoonmaak. De ondernemer zegt garant te staan voor kwaliteit van hun producten. De klant heeft bij aankoop recht op 6 tot12 maanden garantie. Al de aangeboden occasions vallen onder de margeregeling.

Complimenten, klachten en tips voor Camera-Tweedehands
    Camera-Tweedehands heeft een retour beleid van 14 dagen en ‘Niet goed, geld terug’ garantie op zijn of haar online verkopen. Alle bestellingen die op werkdagen binnenkomen worden altijd binnen 1 tot 3 werkdagen verzonden. Op werkdagen worden de bestellingen, die voor 15:00 binnenkomen, dezelfde dag nog verzonden. Alle producten worden altijd aangetekend en verzekerd verzonden. Betalen kan met iDEAL via internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, Regio Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers of Knab. Bankoverschrijving, Bancontact/Mister Cash, PayPal, VISA en Mastercard zijn ook betalingsmogelijkheden. Camera-Tweedehands zegt de klant 12 maanden garantiete bieden, maar niet als dit anders is aangeven. De factuur is bovendien het garantiebewijs. In geval van een defect of ander probleem dient de klant contact op te nemen met de klantenservice via info@camera-tweedehands.nl. Lid van webwinkelkeur.

Hebt u al gebruik kunnen maken van de diensten van Camera-Tweedehands? Wat is uw ervaring met de artikelen en de dienstverlening van Camera-Tweedehands? Zijn zij werkelijk dé specialist op het gebied van tweedehands Camera's & Lenzen, zoals zij adverteren? Graag vernemen wij, van ErvaringenSite, het van u!

Nog niet gehoord over producten en diensten van Camera-Tweedehands? Dan mag u hier op onze ErvaringenSite de reviews lezen.

Onlineshop: 10 Tipps für mehr Umsatz 1/3 [kleine Shops]

Camera-Tweedehands