ErvaringenSite

    Ervaringen Collishop

    Ken jij Collishop.be echt wel zo goed als je denkt? Of moet je ze nog leren kennen? Lees de reviews,  meningen en beoordelingen! Op onze site tref je ze allemaal aan en kun je op een snelle en gemakkelijke manier een oordeel vormen over een onderneming en een bedrijf. Het helpt je natuurlijk om de onafhankelijke reviews te lezen en om zo een mening te krijgen van een bedrijf. Het is goed om ook een review op onze site achter te laten. Zo is het juiste mogelijk om anderen te helpen en te laten zien wat jij van een bedrijf vindt. Natuurlijk mag een review goed of slecht zijn. Zo simpel is dat natuurlijk! Onafhankelijke beoordelingen vind je hier.  

    Over Collishop.be
    Deze online webshop heeft een ruim aanbod van producten rondom een aantal producten groepen. Je ziet deze hieronder. Het is mooi om te zien, dat ze service en vakmanschap hebben weten te combineren met betaalbaarheid en kwaliteit. Ook kun je volop informatie vinden rondom producten en hoe je ze kunt gebruiken. Erg mooi. 

    De producten van Collishop.be
    Er zijn een groot aantal producten welke ze aanbieden. Ze zijn in de volgende groepen onder te verdelen:
    -    Wonen
    -    Huishouden
    -    Koken en Tafelen
    -    Mooi en Gezond
    -    Elektro
    -    Reizen
    -    Speelgoed
    -    Gaming en Multimedia
    -    Terras en Tuin

    Ze hebben trouwens meer dan 20.000 producten. Het aanbod is dus overweldigend en mooi! 

    Klachten, tips en complimenten over Collishop.be
    Ben je ergens ontevreden over? Dan kun je gemakkelijk je ongenoegen uiten en kenbaar maken. Het is heerlijk en goed om te laten merken wat er allemaal mogelijk is. Kijk naar de opties en de mogelijkheden welke er zijn bij dit bedrijf. Ze zullen er alles aan doen om een tevreden klant van je te maken. Het is goed om de mogelijkheden te ontdekken. Bezoek de site!

    Natuurlijk zijn tips en complimenten ook van harte welkom bij dit bedrijf. 

    Heb jij ervaring met Collishop.be? 
    Een goed bedrijf, een slecht bedrijf? Wat is het nu? Lees de reviews op onze site en wees zo goed om jouw review over dit bedrijf ook op onze site achter te laten. Je krijgt er zeker geen spijt van. Ook over andere Belgische bedrijven kun je jouw tips en reviews achterlaten. 

     

    Lees de reviews, meningen en beoordelingen over collishop.be op ervaringensite.be. Bekijk hoe consumenten denken over bestellingen en leveringen van Collishop!

    Collishop
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (14)

    5,6
    36% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    6,8

    Service

    4,2

    Prijs

    6,4

    Leveren

    4,8

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Koop er niks meer

    Huybens k12-10-2018

    Ipad gekocht van 800 Euro. Na week problemen met scherm en na 10 dagen ingeleverd voor herstel . Na maand terug gekregen en het toestel was niet hersteld .Terug binnengegeven en gevraagd naar nieuw toestel. Geen gekregen maar terug naar hersteldienst . 3 weken wacht ik nu . Tf naar klantendienst alsook online vraag wordt niettegenstaande er op de website staat dat u volledig wordt geholpen , afgewimpeld . Vraag naar verantwoordelijke idem . Ik krijg geen ander toestel niettegenstaande er in de FAQ Van de klantendienstColruyt staat dat men het toestel kan inruilen of geld terug binnen de garantieperiode van 2jaar . MIjn vertrouwen in COllishop is weg . Volgende keer Nederlandse onlineshop .Lang leve de economie in B

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Loungeset met fabricagefout

    Lieve30-06-2018

    rij grote Louncheset aangekocht op 18/5/2018, geleverd op 25/5/2018. Beginnen in elkaar steken op 28/5/2018. Gemerkt dat de poten van de set onvoldoende gaten bevatten niet-conform de gebruiksaanwijzing. Onmiddellijk gemeld via de klantendienst met duidelijke fotos en aanduiding op de gebruiksaanwijzing en schema van het probleem. Ook telefonisch uitgebreid uitleg gedaan. Eerst werd een melding gemaakt van 2 weken wachttijd. Dit was blijkbaar de standaard wachttijd voor deze zaken? Ik enorm verbaasd over de traagheid. Na 3 weken nog steeds niets vernomen, ondertussen meermaals contact gehad met de klantendienst, geen actie te bespeuren. Na 4 weken nogmaals een boze maar zeer beleefde telefoon naar de klantendienst met de vraag wat de status was, wat de stappen waren die reeds werden ondernomen en dat ik meer uitleg wilde. Verantwoordelijke weigerde aan de telefoon te komen, ik moest het doen met de eerstelijnsmedewerker, die uiteraard geen enkele verantwoordelijkheid heeft. Na 1 maand eindelijk telefoon, ze gaan het artikel vervangen, maar ik moet wel de reeds gemonteerde stukken terug volledig uit elkaar halen? Ik reageerde dat dit echt wel grof was. Reeds een maand wachtende, heel de garage overhoop met de verschillende onderdelen, half in elkaar gezet, een seizoensartikel van bijna 2000 euro dat we nog niet eens kunnen gebruiken en dan nog extra werk insteken? Aja mevrouw, onze chauffeurs hebben niet de toestemming om te demonteren, dat is de procedure, ah nee zei ik omdat dit tijd en geld kost, ik denk dat het het minste is om dit voor jullie rekening te nemen, als schadevergoeding en dan vraag ik nog niet eens veel.\r\nGing overlegd worden met de aankoper, ondertussen zijn we alweer 4 dagen verder zonder enige vorm van communicatie?\r\nIk vind dit schadelijk, niet colruyt waardig, gewoon gebrek aan respect voor de klant over heel de lijn.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    geen service

    verborgt filip21-02-2018

    Nekkussen besteld en afgehaald in winkel. Thuis uitgepakt en niet wat ik wilde. Normaal 14 dagen retour recht na internet aankoop. Bij collishop achterpoortje dat dit niet telt omdat je het afhaald in de winkel. Mail naar hun gestuurd met vriendelijk de vraag of ik alsnog niet kon retourneren en ze antwoorden nog niet eens. Ik ben een echte Belg maar volgede keer hollandse webshops coolbeu en bol service duizend maal beter.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3,5

    Slechte service

    Rutger Smets18-11-2017

    15 november artikel besteld via dreamland collishop. Zou in het collishop gedeelte van ramsel staan op 18 november. Bij aankomst achter het artikel gezocht, na een kwartier zoeken een medewerker erbij gehaald die dan ging nakijken en wat bleek de reservatie op mijn naam was gewoonweg verkocht aan iemand anders. Heel frustrerend. Waarom staat er uberhaupt in de bevestigingsmail dat je deze moet meebrengen om je reservatie af te halen als het toch niet nagekeken word. Nog frustrerender was dat de medewerker van colruyt ramsel er zich niets van aantrok en het probleem gewoonweg weglachte. Als dit de klantenservice en vriendelijkheid is die jullie adverteren dan is het puur bedrog. Punt 1 tijd verloren, punt 2 benzine voor niets opgereden, punt 3 0,0 behulpzaamheid van de medewerkers, punt 4 een heel teleurgestelde dochter. Enorm leuk om dit uit te leggen waarom je haar cadeau toch niet bij hebt. Het gaat hier om het grote Paw Patrol Sea Patroller voertuig, prijs was 64,95

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Aankoop electriche fiets

    Etienne D'Hooge28-08-2017

    In april heb ik een elektrische fiets bij ColliShop besteld, toen de fiets geleverd werd was het achtste spatbord los en had de persoon die de fiets afleverden een half uur werk om dit in orde te brengen. Ik kreeg geen handleiding of niets wat mij kon helpen (dit is na meerder klachten bij ColliShop op hun website toch al aangepast) Ik heb toen tientallen keren naar de leverancier en ColliShop gebeld om een handleiding, maar ik kon de leverancier teven de hersteldienst voor de fiets niet bereiken. Toen begon ik mijn vertrouwen in die aankoop te verliezen en heb ik aan ColliShop telefonisch en via e-amil gevraagd om de fiets terug te nemen wat volgens hun eigen regels binnen de tien dagen kan en mag. Ik had aan de telefoon op den duur het voel dat ze daar met uw als klant lachen. Dit gaat toch over een bedrag van 1800€. Wat er nu gaat gebeuren eens de fiets stuk blijkt te zijn is mij een raadsel. Nooit of te nimmer koop ik nog iets bij ColliShop, het zou nog gratis mogen zijn, dan komt ge nog bedrogen uit denk ik. Ik bestel regelmatig iets op op internet bij andere winkels, maar dit is de eerste keer dat dit mij over komt, ik dacht aan Colruyt een betrouwbare hebben, maar heb ik mij vergist.
    Ondertussen is de fiets niet echt goed meer, de versnellingen werken niet zo als het moet, de batterij is losgekomen zodat en men mij op honderd meter afstand hoor aankomen, en dat met een nieuwe fiets.

    Toen ColliShop mij via email vroeg om een review te schrijven heb ik dezelfde tekst als review doorgestuurd, ik had er wel bijgeschreven dat ik hoopte dat deze review geplaatst zou worden, maar dat ik daar mijn twijfels over had.
    Toen ik op versturen klite moest ik toch een ster geven, dat heb ik dan maar gedaan maar ik had liever geen enkele ster gegeven.

    Ook op deze review moet ik sterren geven voor ik op verzenden kan klikken, dumpte dit maar.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Trouwe klant van collishop

    Lore10-06-2017

    Naar mijn idee nog altijd de beste online shopping portal van Belgie. Al leven ze nog een beetje in de oudheid, zijn ze wel goed en kun je van ze op aan. Ik blijf nog gewoon trouwe klant! Pas 1x na al die bestellingen een leveringsprobleem gehad maar die was zo opgelost.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Collishop Dienst na verkoop

    Stragier09-06-2017

    Tuinset aangekocht bij collishop . Geleverd en gezien dat de tafel rond de diameter waar de parasol in moet rondom een barst vertoonde . Dit aan de hand van foto's moeten doorsturen ...ik kreeg lang niks te horen en belde ondertussen zelf enkele keren , ze zeiden ons dat ze achterstand hadden in de administratie ...tot opeens ze ons belden dat de tafel niet zou worden vervangen omdat ze zeiden dat we er een te grote parasol hadden in gedaan , terwijl dit niet zo was ...De dame van collishop drong zich enorm op en dwong ons haast , van ons eigen verhaal , het hare te vertellen ...Daar stonden we dan ...dit is een les ...Voortaan kan collishop bij ons den boom in en maak ik negatieve reclame !!!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5,5

    Klantenservice kan beter

    Decroos12-05-2017

    Onlangs een tuinkussenbox gekocht bij collishop. Daar het nogal een groot pakket was, had ik graag de juiste afmetingen van het verpakte artikel gekend om te weten of dit in mijn wagen zou passen bij de afhaling.
    * Op de website was dit niet vermeld.
    * Via het webformulier de vraag gesteld.
    * Rechtrstreeks een mail gestuurd naar info@collishop.be
    Van beide kanalen geen enkele reactie ontvangen.
    Na wat gegoogel heb ik dan tenslotte zelf de afmetingen gevonden op de site van het merk.
    Ik vraag mij dus of of er wel iemand bij colruyt die mails bekijkt.
    Verder was de levering in orde en pakket kon in mijn wagen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    6,5

    De Roncato saga

    Godelieve Willems11-03-2017

    Hierna onze Roncato sage met Collishop en de medewerkers van de hersteldienst.
    Het begon met de afgifte van onze Roncato Trolley ter herstelling per 5 december 2016 in de plaatselijke Colruyt van Overijse en het verhaal eindigt midden februari 2017 met een grote ontgoocheling!!!

    Enige tijd na de afgifte op 30 december 2016 ontvingen we een mail van een medewerkster dat de trolley niet meer kon hersteld worden.
    Dit vonden we al zeer verdacht want er was een klein onderdeel stuk dat nog steeds voorkomt op de nieuwe trolleys.
    De vervanging kan toch niet moeilijk zijn maar misschien duurder dan 75 euro!
    We kregen het volgende voorstel “Je mag een nieuw artikel kiezen uit het assortiment van Collishop uit dezelfde prijsklasse. Je betaalde 75,00 euro voor jouw artikel in SOLDEN.”
    Bleek dat een nieuwe gelijkaardige Roncato trolley momenteel 109 euro kost bij een andere onlinewinkel. Collishop heeft geen Roncato meer in het assortiment.
    Gelet op het feit dat zowel de 2 jarige garantie als de 10 jarige herstelgarantie nog liepen hebben we een voorstel gedaan om aldaar een nieuwe trolley aan te kopen ofwel via Collishop ofwel rechtstreeks op kosten van Collishop.
    Alleen op deze manier konden we in het bezit komen van eenzelfde trolley als deze die we in herstelling gaven.

    Toen dit voorstel door uw medewerker afgewezen werd zijn we zelf via Roncato Italia op zoek gegaan naar hun erkende hersteldienst in België en vernamen daar dat onze trolley wel degelijk onder garantie kon hersteld worden zonder bijkomende kosten. Daarom hebben we onze trolley teruggevraagd.
    Na drie weken en meerdere telefoontjes met de klantendienst bleek deze onvindbaar en werd weer voorgesteld om ons een bedrag van 75 euro terug te betalen.

    Ondertussen hadden we ook op het vakantiesalon ons verhaal gedaan aan een medewerker daar en die beloofde ons de zaak op te lossen maar buiten een bijkomende korting van 10% op de aankoop van een trolley uit het Collishop aanbod was dit niet de verwachte oplossing want Roncato is niet meer beschikbaar en een bijkomende korting is bijgevolg niets waard.

    Wij waren het beu en hebben toch de 75 euro aangenomen en dezelfde dag een nieuwe Roncato besteld aan 109 euro, die ’s anderendaags al werd geleverd.
    De 34€ die we te kort kwamen voor de betaling hadden we er graag voor over om een punt achter de Roncato saga bij Collishop te kunnen zetten. Het kan juridisch wel zijn dat de oplossing van de klantendienst correct is maar commercieel is dit zeker niet. Bij Collishop zijn ze nu misschien wel overtuigd van hun groot gelijk maar wij zijn van tevreden klanten overgegaan naar absoluut ontevreden klanten vooral door het verdwijnen van onze trolley bij Collishop die gratis door de erkende Roncato hersteller kon gemaakt worden.

    Dat een groep zoals Colruyt zijn klanten zo behandelt verbaast ons en daarom verzoeken wij u ons te schrappen van alle collishop reclamelistings via de post. (zullen teruggestuurd worden aan afzender) We zullen toch niets meer bestellen en ook bij de rest van de Colruyt groep zullen onze aankopen tot een minimum herleid worden.

    Moraal van het verhaal : koop geen artikel in SOLDEN want als het terugbetaald wordt tijdens de garantieperiode is dit bedrag onvoldoende om hetzelfde artikel terug te kopen en kijk eerst na of het artikel niet hersteld kan worden bij een erkende fabriekshersteller want bij Collishop zie je het nooit meer terug als het niet kan hersteld worden!!!

    De Roncato saga is een verhaal zonder happy-end voor de relatie Collishop – klant geworden.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4

    Blijf er weg, de klantendienst leeft nog in de middeleeuwen

    Lynn Eyckmans16-02-2017

    Als je een artikel bij de collishop koopt en vervolgens afhaalt in winkel van je keuze dat je hebt opgegeven dan zou je toch denken dat je bij een probleem zowel online als in die winkel terug terecht kan (in mijn geval OKAY te Grobbendonk).
    Ik had een set borden, kommen, etc. aangekocht bij de collishop. Thuis bij het uitpakken bleek al snel dat een kommetje en een aantal borden kapot waren.
    Braaf als ik ben neem je dan foto's/video van het feit dat de goederen in die staat zijn tijdens het uitpakken. Ik neem vervolgens contact op met de klantendienst en wat dan volgt is gewoon absurd.
    Je moet teruggaan met de goederen naar een COLRUYT winkel, samen met het bonnetje en de oorspronkelijke dozen. Wanneer ik aangeef dat ik het in een OKAY winkel hebt gekocht en daar wilt retourneren, krijg ik volgend bericht:

    Beste mevrouw Eyckmans

    Naar aanleiding van je e-mail van dinsdag 14 februari 2017, delen wij je mee dat onze collega’s in de Okay-winkels geen volledige ColliShop-opleiding hebben genoten.
    Wanneer je je ter plaatse aanmeldt, dienen zij telefonisch contact op te nemen met onze klantendienst om je aanvraag te behandelen.
    Het personeel in onze Colruyt-winkels heeft wel een volledige ColliShop-opleiding genoten en kan daardoor zelf het nodige doen.
    Wij danken je voor je begrip.

    Really? Back to the ancient times. Zo middeleeuws. Dus mijn raad aan iedereen die gebruik wil maken van de collishop. Denk nog maar is goed na. Er zijn genoeg andere online shops die (klanten)service hoog in het vaandel dragen, aan huis leveren en daarna gratis retourneren aanbieden.
    Met de collishop kan je een reis rond de wereld maken.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Ontevreden

    Tomadih06-11-2016

    Ik wacht nu a 5 weken op een deken dat ik heb besteld om af te halen in de winkel. Ze hebben me na 2 weken een mail gestuurd om te zeggen dat het niet beschikbaar was en ze zouden het zo snel mogelijk beschikbaar maken, maar ik heb hierna niets niet meer van hen teruggehoord. Op de klantendienst heb ik via hun site gevraagd of ik wat nieuws kon krijgen en na een week nog steeds geen antwoord. Ik bel niet graag in het algemeen dus ik ga nog een weekje wachten voordat ik dit ga doen.

    Sophie08-07-2017

    Ik ben ook ontevreden (eigenlijk ZEER ontevreden)! Ik heb namelijk een e-bike gekocht bij Collishop en moest bijna 2 maanden wachten voor ik hem had (na oneindig veel telefoontjes te doen, anders duurde het misschien nog langer). Ik werd zo van het kastje naar de muur gestuurd en men kon zogezegd niets voor mij doen, omdat het in handen van de leverancier lag! Vorige week werd hij eindelijk geleverd, maar onvolledig en met krasjes op... Hij werd geleverd zonder adapter en fietsbel, dus sta ik hier mooi! Als ik bel naar de klantendienst, gaat het niet vooruit. Men steekt de schuld op de leverancier. De prijzen bij Collishop zijn voor mij 3 sterretjes waard, voor de rest zou ik zeggen geen enkel sterretje. Dit lukte mij niet om een hoofdreactie te plaatsen, vandaar...

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    meteen 5 euro korting

    Roosje23-09-2016

    Mooie foto op canvas besteld van een mooie famiefoto die we hadden laten maken

    en ik kreeg meteen 5 euro korting! Aardig!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Ingelijste foto goed geleverd

    Hannes20-07-2016

    Ingelijste foto besteld als presentje voor mijn vrouw

    Kwaliteit naar behoren, prijs was goed.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    dienst na verkoop

    Steels03-08-2016

    bij de aankoop van een Kettler crosstrainer ben ik op zoek gegaan naar het goedkoopste verkooppunt. Dit bleek een Duitse website te zijn, maar ik kreeg bij Collishop het artikel voor dezelfde prijs.
    De bestelling werd geplaatst en het artikel werd na enkele dagen geleverd.
    Er ontbraken echter enkele bouten waardoor ik zelfs de montage niet kon starten. Ik contacteerde Collishop, waarna ze deze bouten gingen nabestellen bij de fabrikant. Het duurde echter wel 3 weken vooraleer deze bouten aangekomen in het lokale afhaalpunt, tot grote ergernis van mezelf. Bij nazicht bleken nog steeds niet de nodige bouten aanwezig te zijn in een volledig nieuwe montageset. Het vermoeden was dus dat het ging over enkele bouten die standaard al aanwezig op de frame zouden zitten. Ondertussen van grote frustratie had ik al zelf de nodige bouten gaan kopen.
    Toen ik terug contact opnam met de dienst na verkoop om dit te melden werd me voorgesteld om de me alvast de aangekochte schroeven terug te betalen. Ik vond dit persoonlijk wat mager en vroeg hen een korting van 2% op het aankoopbedrag.
    Na enkele dagen kreeg ik bericht dat ze dit niet voldoende vonden en dat ze van oordeel waren dat eender een korting van 5% op zijn plaatst was.
    Deze compensatie moesten ze niet geven, maar was zeker een mooi gebaar.
    Een tevreden Klant.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Schrijf zelf een review over Collishop

    Uw beoordeling