ErvaringenSite

    Coolblue
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

    Coolblue: Vooral niet teveel voor een glimlach!

    Bo14-10-2016
    2,5
    Zou hier weer kopen: NEE

    Bestellen

    2

    Service

    2

    Prijs

    4

    Leveren

    2

    Na 3 weken heen en weer mailen/bellen heb ik het helemaal gehad met Coolblue.

    Een elektrische deken gekocht voor de koude wintermaanden die er weer aan gaan komen. Ons bed is 140 breed, dus ook een elektrische deken gekocht van 140 breed. Althans zo adverteerde Coolblue de Inventum HNL4112Z. Als klant mag je er dus toch ook vanuit gaan dat de deken 140 breed is.

    Door een fout in het afleveradres kon de levering een paar dagen langer duren. Daar had ik uiteraard alle begrip voor. Helaas raakte ze al snel het hele pakket kwijt en heb ik ruim 2 weken gewacht voordat het geleverd werd. Ondertussen al een paar keer extra thuis gebleven omdat het erop leek dat het pakket geleverd zou worden.

    Het begint nu 's nachts toch redelijk koud te worden, dus ik kon niet wachten om mijn elektrische deken op mijn bed te gooien. Helaas bleek de Inventum HNL4112Z helemaal geen 140 breed te zijn. Ik vind het niet erg om knus te slapen met mijn partner, maar een elektrische deken van maar 80 cm breed wordt toch wel erg krap.

    Gelijk contact opgenomen met Coolblue. Het artikel nummer is hetzelfde, maar de maat klopt niet. Fout van Coolblue dus. Ik had er zelfs een screenshot van als bewijs van hun fout.
    Mijn klacht werd echter afgedaan met de mogelijkheid om het pakket te retourneren en ene cadeaubon van 10 euro. Een artikel retourneren noem ik geen extra service. Iedereen mag een pakket retourneren ongeacht de reden. Moet ik ook nog extra tijd vrijmaken om naar een retourneer punt te gaan etc.

    De 10 euro cadeaubon was aardig geweest voor het lange wachten op mijn pakket. Maar dat compenseert niet de valse advertentie die Coolblue mij voorschotelde.

    Zelf kom ik uit een zeer bekend Zweeds bedrijf waar de klant altijd de prijs krijgt die op het prijskaartje stond. Hier hoeft de klant niet 3 keer voor te bellen en 2 keer alles uit te leggen.

    Laatste keer dat ik iets bij Coolblue bestel. Slechte klantenservice! Valse advertentie met artikelen en valse advertentie met de slogan: Alles voor een glimlach.

    Je kunt beter online winkelen bij Bol.com of een andere webshop. Daar luisteren ze wel naar de klant.

    lp Gabriëls 17-04-2017

    Klinkt allemaal zo bekend , als je bij coolblue iets koop Is het de vraag wat je zal krijgen !!! Maar in ieder geval niet het toestel dat je wilde , maar een toestel waar zij eerst van af willen , gebruikt , beschadigd , maakt allemaal niet uit voor hun . In ieder geval een geopende niet verzegelde doos , zecht immer voldoende zeker !!! Zover de zeer corekte werking van coolblue


    Bekijk ervaringen van Coolblue

    Schrijf zelf een review over Coolblue

    Uw beoordeling