ErvaringenSite

    Coolblue
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

    Deze verdienen niet eens één ster !

    lp Gabriëls 14-04-2017
    2
    Zou hier weer kopen: NEE

    Bestellen

    2

    Service

    2

    Prijs

    2

    Leveren

    2

    Ronduit slecht , zeker niet aan te bevelen ! ! !

    Aan coolblue , na (+- goed anderhaf jaar ) van heen en weer , garantie of geen garantie besliste u uiteindelijk mijn oude Stoommop van Philips te vervangen , daar ik deze verkeerd gebruikt zou hebben ? . . .
    Daar deze Philips stoommop niet meer in de handel te verkrijgen is kon ik de Black&dekker stoommop kiezen , het model dat ik aderehalf jaar geleden al bij u kocht nadat de Philips stoommop het begaf na +- 2 maanden in gebruik . Toen al leverde u me de Black&dekker stoommop een model wat niet in overeenkomst was met wat u beschreef , en wat op de bestelbon en gebruiksaanwijzing blz, 4 staat , het gaat hier om een ander model van het waterreservoir, ( smal uitlopend met de vuldop aan de voorkant inhoud 430cl inhoud ! ) , alhoewel u de stoommop beschrijft met een vierkant waterreservoir met vuldop van boven met 500cl inhoud ! wat op de pagina , foto's en zelfs op video te zien is !
    Tijdens ons lang gesprek heb ik u daarop aangesproken , daar u me een goed anderhalf jaar geleden probeerde af te wimpelen met zeer goedkope uitleg ! Maar kocht toen voor 12€ het juiste waterreservoir zoals beschreven bij Black&Dekker zelf , Maar kortom dit zou nu zijn aangepast in u systeem en zou verder niet meer voorkomen . Maar na goed anderhalf jaar stel ik zelf weer eens vast dat niets is aangepast , u doet gewoon verder !!! en ik weer eens moest vaststellen dat coolblue niet van hun woord is , alhoewel ik de variant koos met vierkant waterreservoir , en dit ook zo op de bestelbon staat , maar kreeg de goedkope variant .
    Best jammer als de klant iets koop maar u beslist gewoon iets anders op te sturen dan is afgesproken !!! Of is dat nu de handelswijze van coolblue .
    Trouwens met de prijsklasse van de black&decker stoommop zit u ongeveer 30% a 45 % hoger dan de andere leveranciers !!! Deze stoommop die u me leverde is in de handel al vanaf 79 € te krijgen , maar bij u kost deze 149 € !
    Men kan dan immers wel verwachten ook het besproken toestel te krijgen .
    Op dit soort van aankopen heeft niemand zin in , daar men bij u een kat in de zak koopt ! En uiteindelijk daar dan moet mee akkoord gaan , dit zijn praktijken die om problemen vragen !!!

    Antwoord van coolblue

    Beste meneer Gabriels,
    Bedankt voor jouw review. Deze werd door ons afgekeurd omdat dit eerder een klacht is dan een review. Het is zeker niet fijn wanneer je toestel niet gerepareerd kon worden onder garantie omdat werd vastgesteld dat het defect veroorzaakt werd door een andere vloeistof dan water. Wij hebben als geste jou kosteloos een Black & Decker toestel toegestuurd. Als ik het goed begrijp is het Black & Decker een volledig werkend toestel? En dat enkel de grootte van het waterreservoir foutief vermeld stond op onze website? Zo ja, onze excuses daarvoor. Het is zeker niet de bedoeling foutieve informatie mee te geven naar onze klanten. Wij werken dag en nacht om onze service te verbeteren.

    Wanneer je graag het waterreservoir van 500 Cl wenst is dat uiteraard jouw eigen keuze.

    Onze excuses voor het ongemak. Het is zeker lastig wanneer dingen niet naar wensen verlopen.

    Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heb je toch nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op of bezoek één van onze winkels. Dan helpen we jou graag verder!
    Met vriendelijke groet,
    Robert van Coolblue
    Specialist
    Alles voor een glimlach

    Mijn antwoord naar coolblue

    Dat u deze revieuw niet plaatst bevestigd meer en meer mijn verhaal , dat u revieuws plaatst die enkel maar positief zijn vandaar deze hoge score ! , moest u deze allemaal plaatsen zou u de 5% met moeite halen .

    U moet deze revieuws helemaal niet plaatsen , daar ik dit op andere platvorms wel kan en dat de mensen zo het ware gezicht van coolblue wel zullen zien , en hun handelswijze ! Dit is bedrichelijke informatie naar de klant toe , wat zeker niet gepast is , en in strijd is met het wetboek .
    Vandaar dat ik weer eens geen verzegelde en een geopende doos kreeg !!! , met zoals u al vermelde een ( goedwerkende stoommop ) , dus als ik het nu goed begrijp is het weer eens een hersteld toestel van iemand anders ? En bovendien zonder de vloerdoeken ! Of horen die daar dan nu niet meer bij ? Dat is weer eens extra 25€ voor de 2 doeken + 12€ voor het juiste waterreservoir ! En dit voor 149€ dit is wel goed zaken doen zeker !
    Bovendien als geste !!!!! heb ik zeker geen ander goed werkend toestel gekregen van coolblue ,dit enkel maar omdat ik zou stoppen mijn revieuws te plaatsen wat voor mij helemaal geen moeite is , als u van dit standpunt verder uitgaat zal u weer de nodige revieuws kunnen lezen , zodat de mensen eens kunnen zien hoe coolblue met hun klanten omspringt .
    Stel u eens in mijn plaats , zou u dan zomaar akkoord gaan ? Dacht het wel !
    Fijne dag verder .


    Bekijk ervaringen van Coolblue

    Schrijf zelf een review over Coolblue

    Uw beoordeling