ErvaringenSite

    Coolblue
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

    Retour?!

    Nathalie22-02-2018
    3
    Zou hier weer kopen: NEE

    Bestellen

    2

    Service

    2

    Prijs

    6

    Leveren

    2

    Op 22 januari 2018 stuurde ik mijn MK Smartwatch op ter reparatie. Op 25 januari 2018 hebben ze deze ontvangen en op 2 februari 2018 ontving ik de prijsofferte. Diezelfde dag kreeg ik nog bevestiging dat ze de prijsofferte hadden ontvangen. Ondertussen is het 22 februari 2018 en heb ik nog steeds mijn MK Smartwatch niet terug. Ik heb zelf meermaals contact moeten opnemen met Coolblue voor een stand van zaken. Telkens opnieuw werd ik gesust, tot er werd gezegd dat er blijkbaar vertraging was opgelopen maar dat ze dit waren vergeten te communiceren. Echter na een aantal berichtjes, ontving ik een e-mail waarin staat dat de prijsopgave vertraagd zou ontvangen zijn bij de hersteldienst. Ik had nochtans diezelfde dag bevestiging gekregen van ontvangst van de goedkeuring van de offerte... Ik zou in de loop van de volgende week meer informatie krijgen over het proces van herstel. Op hun website staat echter dat de producten doorgaans binnen twee weken terug bij de consument zouden zijn, en anders binnen drie weken... Mijn geduld raakt stilletjesaan echt wel op.


    Bekijk ervaringen van Coolblue

    Schrijf zelf een review over Coolblue

    Uw beoordeling