Coolblue stoommob

Cijfer2

Totaal

2

Bestellen

2

Service

2

Prijs

2

Leveren

2






NEEZou hier niet weer kopen

stoommob

Door: Gabriëls lp

Over coolblue

Zo ik al eerder zij , de meeste bedrijven plaatsen enkel maar de beoordeling die hun past , en laten de andere zijn voor wat het is !
Als men op die manier een score moet behalen van boven de 9% is dit wel erg jammer , moest het correct verlopen zouden ze de 5% met moeite halen
dit enkel om de andere te inponeren ! Goed bezig zeker ???

Voor mij NOOIT meer coolblue , ze hebben hun ware gezicht laten zien !
Hoe correct ze de klanten behandelen , erg laag bij de grond !!!

Zo kocht ik een stoommop maar na een paar maand ging het pompje stuk , daar ik 2 jaar garantie kreeg wilde ik er ook gebruik van maken .
Maar na een paar weken kreeg ik goed nieuws van coolblue !!! , nu waren ineens meer kosten dan het toestel koste !!! En van garantie was geen spraken meer , ik zou het toestel verkeerd gebruikt hebben ?
Had beter het pompje van een paar euro zelf vervangen !!!
Maar zo correct liet coolblue zich niet zien van hun kant .
erger nog ik moest nu 40 euro betalen voor mijn toestel terug te krijgen en de vraag zou zijn welk toestel ik terug zou krijgen of meer betalen dan het toestel koste om het te repareren !! Verstaan wie dit kan verstaan want coolblue werkt zeer correct naar de klanten toe !!!
Daar ik zelf contact had opgenomen met Philips , daar verzekerde ze me dat dit wel onder garantie moet gaan , en wilde weten wie het toestel had nagekeken , maar volgens coolblue had ik daar geen zaken mee , en de telefoon werd opgehangen !!! Zover over de klantenservice !!! En competente medewerkers want vriendelijkheid is dan zeer ver te zoeken .
Volgens ex medewerkers komt dit soort van zaken vaker en vaker voor , uit meerdere revieuws is dan ook te lezen dat klanten gebruikte toestellen kregen IPV een nieuw toestel met verzegelde doos . Vandaar toen mijn toestel aankwam en water in de waterbak zat , na me geïnformeerd te hebben zou dit normaal zijn daar zij eerst de toestellen teste ??? Maar dacht verder niet na , tot op op heden !
Daar hun eigen personeel word aangezet om positieve reacties te schrijven als er negatieve worden geplaatst , maar dan zijn we bij het eerste hoofdstuk terug !!!
Jammer dat zo bedrijven op deze manier zaken kunnen blijven doen en dit ongestraft , en op kosten van andere mensen ! Je moet het maar zonder schroom kunnen blijven doen
Zelfs op 2de hands verkoop coolblue artikels ! Zo gezecht artikels die de klanten terug sturen ??? Weinig of niet gebruikt !!!

Vandaar dat ik dit verhaal weer en weer zal plaatsen , eens zien als dit tegen de kosten van een pompje zal gaan . En zal de eerste jaren niet opgeven .
Dit zouden andere ook beter doen .

Maar probeer via deze weg mensen te waarschuwen van 2× na te denken ! want zo goedkoop is coolblue nu ook niet , en de service al helemaal niet .
Dat ze zo hun klanten met de rug tegen de muur plaatsen , dit enkel uit winstbejag ! Stel me dan de vraag of die mensen wel een geweten hebben .

Want de meeste revieuws met zo korte inhoud is het de vraag wie die heeft geschreven ! ! ! Want die zijn immers zo positief over coolblue ! ! !
Iemand die immers zo positief Is over een bedrijf laat een fatsoenlijke revieuw achter , en niet een zinnetje !!!

Nu zal weer een standaard berichtje volgen , dat ze het immers zo spijtig vinden dat het mis liep , en dat ze weer een order nr nodig hebben !!!!!!!!!!!
Goed wetend hoe het bij coolblue eraan toe gaat , maar de schijn moet hoog gehouden worden , dat wekt wat vertrouwen !



Reageer op deze review

  • De velden met * zijn verplicht

Reactie op deze post:

Door:: lp Gabriëls 17-04-2017

Nu zijn ze zo boos dat ze zelf proberen me het zwijgen op teleggen , daar ik teveel revieuws schrijf . En de mensen laat weten hoe dit bedrijf met hun klanten omgaat !!! Ik zal jaren doorgaan met deze reviuws , iedereen mag gerust weten hoe coolblue met hun klanten omgaat . Het spreekwoord zecht immers " steek een kat in het nou en ze krapt " moesten ze eerlijk en fatsoenlijk met hun klanten omgaan zouden we deze platvorms niet eens nodig hebben !!!

Door:: lp Gabriëls 26-04-2017

Beste lezers , intussen is mijn oude Stoommop vervangen door een andere stoommop , dit na +- 2 jaar reviuws te schrijven . Dit als geste !!! Van coolblue , maar moest dan stoppen met negatieve revieuws te schrijven . . . , maar bij levering van mijn andere stoommop moest ik weer vaststellen dat weer alles fout zat, het beloofde toestel is nooit aangekomen , wel de goedkope variant , zonder de vloerdoeken . En weer eens in een open doos !!! Waarvoor ze 148 Euro vragen , maar voor 79 Euro op de meeste plaatsen te krijgen is , en dan in een verzegelde verpakking . Dus zover over eerlijk handelen . Toen ik hierop reageerde kreeg ik te horen dat ik als geste een goedwerkende stoommop Had gekregen en als niet alles naar wens was verlopen was dit dan jammer , voor het originele waterreservoirs moest ik dan maar zelf zorgen !!! Dus zover over coolblue , en ja ze zitten niet verlegen om een leugen . Zolang ze dit nu niet in orde brengen zal ik mijn reviuws verder schrijven , desnoods jaren lang !!! Heb daar geen enkele moeite mee , maar wil via deze weg nogmaals de mensen waarschuwen 3x na te denken alvorens met dit bedrijf zaken te doen .

Anderen bekeken ook:

Schrijf zelf een Review

Over Coolblue

Uw beoordeling:

  • Bestellen
  • Service
  • Prijs
  • Levering

Zou u nogmaals kopen bij Coolblue?

  • De velden met * zijn verplicht

schrijf zelf een review

Als eerste alle nieuwtjes en acties

Schrijf zelf een Review

Schrijf nuEn win een diner voor 2!