ErvaringenSite

    Ervaringen Dagmar Buysse

    Op zoek naar een badkamerspecialist? Klaar voor je eerste badkamer of is je huidige badkamer aan vervanging toe? Kijk eens bij Dagmar Buysse! Wat klanten vinden van het aanbod, de service en de installatie van de badkamers bij Dagmar Buysse lees je hier, op ErvaringenSite!  

    Over Dagmar Buysse 
    Dagmar Buysse is een badkamerinstallateur in Gent, België. Het kantoor van Dagmar Buysse bevindt zich in Oostakker, Gent en het heeft twee toonzalen waarvan één in Sint-Amandsberg (Gent) en de andere in Sint-Stevens-Woluwe (Brussel). Ze beloven dat ze je volledige badkamer vernieuwen op enkele weken tijdtegen een vaste prijs. Ze garanderen vakmanschap van ontwerp tot realisatie. In hun badkamerrenovaties gebruiken ze heel wat toepassingen uit de wellness wereld zoals sauna's, inloopdouches, stoomdouches, infraroodcabines en meer. Het voordeel van een inloopdouche is dat het feilloos geïntegreerd kan worden in de stijl van je badkamer. 


    Ontdek Dagmar Buysse

    Diensten van Dagmar Buysse 
    Bij Dagmar Buysse kan je terecht voor de installatie van je badkamer, voor je badkamerrennovaties, wellness installaties, sanitair voor handelszaken en herstellingen. Op de website vind je ook heel wat realisaties van Dagmar Buysse, al dan niet in 3D waar je hun vakmanschap kan zien en Ideeën kan opdoen voor je eigen badkamer. 

    Klachten of vragen voor Dagmar Buysse 
    Heb je vragen of een klacht over Dagmar Buysse? Neem dan zeker contact op met de klantendienst, ze zullen je vast en zeker verder helpen! Op de website vind je alle informatie die je nodig hebt om ze te bereiken. Je kan ze bereiken via de telefoon op het centraal nummer van Dagmar Buysse maar je kan ook altijd terecht op het kantoor of in één van de toonzalen van Dagmar Buysse. Als je niet beschikbaar bent tijdens de openingsuren om de toonzaal te bezoeken dan kan je altijd een afspraak maken wanneer het jou past.  

    Schrijf je eigen review!
    Wil je anderen laten weten hoe jouw ervaring is met Dagmar Buysse? Hebben zij gezorgd voor de installatie van je badkamer en ben je tevreden van hun service? Laat het weten in de reviews! Mogelijke klanten zullen geïnteresseerd zijn in wat ze mogen verwachten van het aanbod en de service van Dagmar Buysse. Zo help je hen bij het maken van een beslissing! 

    Sta je op het punt om je badkamer te renoveren of een nieuwe te plaatsen door Dagmar Buysse? Lees dan zeker enkele van de betrouwbare reviews op ErvaringenSite.be! Je vindt er honderden betrouwbare reviews van echte klanten over hun ervaring met honderden bedrijven. Ben je van plan om in zee te gaan met een bedrijf dat je niet zo goed kent? Ben je niet zeker of je een bepaalde aankoop wel of niet zou doen bij een bepaald bedrijf? Zoek het dan eerst even op, op ErvaringenSite.be! 

    Dagmar Buysse
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (2)

    4,2
    0% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    6

    Service

    3

    Prijs

    4

    Leveren

    4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Wat heb ik spijt deze firma te vertrouwen

    Pascale Van Aelst21-11-2018

    Na 6 weken ziet mijn badkamer er nog altijd niet uit.
    De bestelde en op contract getekende mooie diepe nis van 30 x 30cm. is een onnozel klein hokje waar zelfs een standaard flacon douchegel niet in past.
    De deurposten zijn krom en scheef en hebben rondom rond een spleet van om en bij de 1 cm. tussen deurpost en muur.
    En dan het lavabomeubel....hiervoor geeft u mij nog 6 tot 8 weken wachttijd vóór mijn bestelde lavabo zal worden geplaatst. Zogezegd zat het geleverde gebroken in de verpakking en heeft u geen voorraad daarvan. En uw leverancier ook niet.
    Een aanrader die Dagmar Buysse bvba? Ik dacht het niet!
    Een schande gewoon en dat voor een meer dan pittig prijskaartje.
    O ja. Voor de nis stelt u mij wel een rekje voor om over het douchescherm te hangen of een ander rek of een zeepdispenser. Ziet eruit alsof het rechtstreeks uit Action komt. Maar daarvoor heb ik bij contract niet getekend hé.
    Echt zo ontevreden over jullie.
    Phoeh. Wat heb ik spijt dat ik jullie onder de arm heb genomen.
    De opmerking van uw medewerker "Maar er zijn toch nog andere producten in andere pullekes die ge kunt gebruiken" ... is niet in dank aangenomen. Wie zijn jullie om te bepalen wat ik gebruik.
    Ik koos voor een open douche dus zonder rekjes, plankjes,... Het rek welke u aanbood om over de douchewand te hangen zag er een goedkoop prulletje uit, rechtstreeks weggelopen uit Action. Ook hervulbare zeepdispensers wens ik niet. Deze zijn moeilijk of niet uit re spoelen en moeten gewoon bijgevuld worden wat naar mijn mening niet hygiënisch is. Elk zijn mening daarover natuurlijk. Er werd inderdaad aabgeboden om te nis terug uit te breken en groter te maken maar uw projectleider raadde dit zelf af. Ik stuur u desgewenst de mail met deze verklaring door. Blijft een feit dat jullie tot 2 keer toe alles kwamen opmeten. Mij zoontje weer al sinds het 1ste leerjaar "meten is weten". Dus wat een kind van 6 jaar weet, zou u als badkamerspecialist toch ok moetrn weten en dan geen dure voorstellen doen welke u achteraf niet kan waar maken. Maar daarvoor wel de rekening presenteren uiteraard. Wat betreft de deurpost: ik wacht nog steeds op een datum voor herplaatsing. Wat betreft de lavabo: na heel wat heen en weer gediscussieer maandag zal op 29/11 een voorlopige oplossing geboden worden. Dit kon misschien van dag 1 geregeld geweest zijn i.p.v. mij een maand te laten sukkelen. Hoort dit tot jullie klantvriendelijkheid en belofte op jullie website "badkamer volledig klaar binnen de afgesproken termijn"? Volgens ik hey goed begrepen heb zal mijn badkamer zelfs niet volledig klaar zijn voor het einde van 2018. Kom ik op meer dan 3 maanden in plaats van de beloofde 3 weken (werken begonnen op 10 oktober). Een gepaste compensatie zou hier dus wel op zijn plaats zijn en niet de schamelijke korting van €150 welke u voorstelt. Ik blijf ondertussen een heel teleurgestelde klant. Ik wijs er ook graag even op dat er ook een fout gebeurde in de doucheruimte. Ook niet correct uitgemeten waardoor mijn douchekraan en afvoerputje van de douche niet gecentreerd staat. Maar na overleg heb ik mij direct akkoord verklaard hiermee zodat de leidingen niet hoefden herplaatst worden. Dus eigenlijk probleem 4, maar zoals vermeld: hiermee ging ik direct akkoord na overleg. Trouwens heel raar dat op mijn factuur enkel ern globaal bedrag staat. Ik contacteerde gisteren uw boekhouding maar daar konden/mochten ze mij het bedrag van de nis niet meedelen. De vraag zou worden doorgegeven aan de consulent bij wie ik het contract ondertekende. Zelf heb ik Geert ook gemaild maar wacht nog steeds op een eerlijk antwoord. Bizar toch dat een dienst boekhouding hierop niet kan antwoorden. Ik herhaal: ik ben momenteel een heel teleurgestelde klant.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    3

    slechte naverkoop !

    Sabine Langenaerde23-07-2018

    De verkoop en de plaatsing verliepen goed.

    Maar de naverkoop valt enorm tegen !
    Onze badkamer is een jaar oud en de boiler werkte plots niet meer en en ook onze waterpomp werkte niet meer (regenput waaraan ons enige toilet en de wasmachine zijn verbonden )

    We namen contact op met Dagmar Buysse en er kwam een loodgieter.
    Die heeft een tussenoplossing gegeven voor de boiler en zou met een elektricien overleggen en ons zo snel mogelijk iets laten weten.
    Onze zekering gaf nog stroom maar ergens in de leiding naar de boiler werd dat onderbroken. Oorzaak ? Tot op heden geen antwoord en definitieve oplossing .
    Mbt de waterpomp blijkt de vlotter kapot en we moesten maar af en toe de vlotter verticaal houden dan slaat de pomp weer aan.
    Definitieve oplossing voor een waterpomp en vlotter van 1 jaar oud ???
    Een tweetal weken later begaf de vlotter het volledig en dus geen werkende wasmachine en toilet . We hebben dus maar 1 toilet in huis dus moeten we dus met een emmer water doorspoelen.
    Dus weer een mailtje naar Dagmar Buysse, na 2 dagen ( zonder enig antwoord) belde ik en een dame liet me weten dat de mail is doorgegeven aan de betrokken dienst.
    Na 2 dagen nog niks gehoord, dus nog eens gebeld, die dame liet dan weten dat ze het nog eens zou melden en er druk op zou zetten gezien we maar 1 toilet hebben.
    Geen loodgieter gehoord en nu is het bouwverlof en we vermoeden dus nog een aantal weken doorspoelen met water ??? en dat in een badkamer van 1 jaar oud die toch wel wat gekost heeft ???service ?? We zijn allesbehalve tevreden over de naverkoop en zullen dus geen reclame meer maken voor Dagmar Buysse .

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    5,5

    Schrijf zelf een review over Dagmar Buysse

    Uw beoordeling