Ervaringen Eve Online

Ben je dol op spelletjes en altijd op zoek naar nieuwe ervaringen? Dan zou het aanbod van Eve Online misschien wel iets voor jou kunnen zijn. Natuurlijk is het ook best mogelijk dat je al vertrouwd bent met de producten en diensten van deze onderneming. In dat geval zouden we het enorm op prijs stellen als je ons enkele minuten van je kostbare tijd zou willen gunnen om op deze pagina een bondige, informatieve review over Eve Online te schrijven. De door jou verstrekte informatie kan namelijk erg waardevol voor andere potentiële klanten zijn, en hen helpen beslissen of Eve Online aansluit op hun persoonlijke wensen, waarden en behoeften. Het maakt overigens echt niet uit of jouw ervaring positief of negatief was, want op deze pagina worden alle reviews hoe dan ook gepubliceerd.

Over Eve Online

Eve Online is een product van CCP. Deze onderneming werd in 1997 opgericht in Reykjavik, IJsland. Met de lancering van Eve Online in mei 2003 vestigde CCP zichzelf als een van de meest innovatieve bedrijven op het gebied van interactief entertainment, waarbij het talloze prijzen won en op internationaal niveau werd geprezen. Sindsdien heeft CCP zich toegelegd op de ontwikkeling van baanbrekende games. Deze onderneming zou gebaseerd zijn op het principe om grenzen te verleggen en op alle niveaus nieuwe wegen in te slaan. Nergens zou dit duidelijker naar voren komen dan in hun pionierswerk op het gebied van virtual reality, waarvan het team achter CCP denkt dat het de komende jaren een steeds belangrijkere rol zal spelen in games en daarbuiten. Bij CCP zien ze games namelijk als virtuele realiteiten. Ze gaan over het creëren van ervaringen die in geen enkele andere mediavorm te bereiken zouden zijn.

Eve Online Explained in Five Minutes!

Producten en diensten van Eve Online

Als je al een account hebt, kun je via de website van Eve Online inloggen. Als dit nog niet het geval zou zijn, kun je ook een account aanmaken. Verder kun je ook klikken op een van de voorgestelde categorieën, zoals News, Eve Academy en Store, of gratis een spelletje spelen. Je kunt ook meer lezen over wat Eve Online eigenlijk is, een echte game play video bekijken om je een beter beeld van het geheel te kunnen vormen en de missie van dit spel ontdekken. Is er iets niet duidelijk of heb je gewoon een vraag voor het team? Dan kun je de klok rond per e-mail contact opnemen.

Complimenten, klachten en tips voor Eve Online

Ben je al vertrouwd met Eve Online? En ben je nog op zoek naar een platform om een korte, eerlijke review te schrijven? Dan is dit jouw kans, want op deze pagina kun je een verslag van jouw persoonlijke ervaring schrijven. Op die manier kun je andere mensen helpen beslissen of het aanbod van Eve Online iets voor hen zou kunnen zijn. Ben je tevreden over de werking en functionaliteiten van dit spel? Is de klantenservice vlot bereikbaar als je vragen hebt? Of heb je misschien nog andere nuttige tips voor onze bezoekers? Laat het ons zeker weten! En als je graag wilt weten wat mensen zoal over andere bedrijven schrijven, hoef je alleen maar hier te klikken.

Eve Online

10
    10