Ervaringen Handmade Piece

Heeft u altijd al een mooi schilderij in uw huis willen hebben? Sterker nog droomt u van een beroemd kunstwerk bij u aan de muur? En weet u precies welke dat zou moeten worden? Dan is het misschien de moeite waard om de site van Handmade Piece eens op te zoeken. Ze claimen reproducties te maken van bekende schilders en in staat te zijn om ieder beroemd schilderij na te maken. Maar voor u als consument is het nogal een risico om blind af te gaan wat men op een bedrijfswebsite vermeld. Hoe kunt u er achter komen of Handmade Piece bijvoorbeeld betrouwbaar is? Komen ze als bedrijf de afgesproken deadlines na? Hoe gaan ze als bedrijf om met bijvoorbeeld klachten? Hier op ErvaringenSite kunnen we u helpen met het beantwoorden van deze vragen en leest u reviews van mensen die u voor zijn gegaan. Hier leest u naast meningen ook ervaringen waar u een hoop informatie uit kan halen die u kan helpen in de keuze om al dan niet een schilderij bij Handmade Piece te bestellen.

Over Handmade Piece

Handmade Piece biedt reproducties van bekende en beroemde kunstwerken aan die met de hand op canvas nagemaakt worden. Ze werken samen met meer dan honderd verschillende kunstenaars met ieder hun eigen kunnen en stijl. Handmade Piece maakt enkel en alleen gebruik van milieu vriendelijke olieverf. Daarnaast is het canvas wat gebruikt wordt van stevige kwaliteit en ook de houten lijst is van hoogwaardige materialen gemaakt zodat de reproductie zo dicht mogelijk bij het echte schilderij komt qua uiterlijk en gevoel. Het bedrijf biedt tevens de mogelijkheid om een replica aan te vragen die niet op de website vermeld staat. Zo kun je ieder bekend schilderij na laten maken, zolang de schilder daarvan meer dan 70 jaar geleden overleden is, dit verband met auteursrechten. Ook kun je Handmade Piece een foto van een schilderij aanleveren voor reproductie of een foto van bijvoorbeeld een persoon of object.

How to Start An Online Store In 6 Simple Steps

Producten en diensten Handmade Piece

Als het gaat om de verschillende reproducties die men via Handmade Piece kan bestellen, dan zijn de mogelijkheden erg divers. Op de website staan meer dan 400 kunstwerken getoond waar men uit zou kunnen kiezen, daarnaast zijn er ook nog eens 500 verschillende lijsten om een keuze in te maken. Handmade Piece werkt steeds volgens een vaste procedure waarbij de klant een kunstwerk en een lijst uitkiest en men die na betaling toewijst aan een van de artiesten. Deze artiest gaat vervolgens aan het werk en wanneer het kunstwerk klaar is, krijgt de klant een foto preview te zien. Wanneer het kunstwerk goed gekeurd wordt, zal deze kosteloos verzonden worden. Wanneer het kunst gearriveerd is heb je vervolgens 60 dagen bedenktijd en wanneer het kunstwerk om wat voor reden dan ook niet naar verwachting is mag u die als klant geheel kosteloos en vrijblijvend retourneren.

Ervaringen, mening, suggesties, klachten, review Handmade Piece

Heeft u een schilderij aan de muur hangen van Handmade Piece? Heeft u ooit iemand misschien een schilderij van het bedrijf cadeau gedaan? Of misschien heeft u uw hele kantoor vol hangen met kunstwerken die via Handmade Piece gemaakt zijn? In alle gevallen dat u een oordeel kunt vormen over het bedrijf en haar producten, dan horen we het graag. We willen u dan ook vragen om hier op onze site een review achter te laten met daarin uw mening en ervaringen, zodat ook andere mensen hier van kunnen leren. Misschien heeft u suggesties voor het bedrijf of zelfs klachten. Wanneer u dit hier achter laat op onze site dan zullen een hoop anderen dit erg interessant vinden om te lezen en daarvoor op voorhand dank!

Handmade Piece

10
    10