Ervaringen Jamalon

Het assortiment aan boeken dat je bij online boekwinkels kunt kopen wordt steeds groter. Er zijn ook steeds meer boekwinkels die zich specialiseren in het aanbieden van boeken in één taal. Dat is bijvoorbeeld het geval voor het Arabisch, een taal die officieel wordt gesproken in 23 verschillende landen en door veel personen wereldwijd. Een aantal van deze online shops bevinden zich buiten Europa en dan rijst de vraag wat je mag verwachten van zo'n online boekhandel. Klanten die al ervaring hebben met zulke webwinkels delen hun ervaring in de reviews die zij op onze website publiceren. Op die manier heb je een goede leidraad over wat je te wachten staat als je Arabische boeken wilt bestellen.Je zult voorkomen dat je een miskoop doet omdat je precies weet wat de online shop die je interesseert te bieden heeft.

Over Jamalon

Jamalon.com is de grootste online boekwinkel in het Midden-Oosten die meer dan 10 miljoen Arabische en Engelse titels te bieden heeft. Alle boeken zijn via makkelijke betaalmethodes zoals creditcard en PayPal thuis te bestellen. Jamalon levert en bezorgt haar boeken in bijna alle landen wereldwijd. Je kunt voor antwoorden op je vragen het beste schriftelijk contact opnemen met Jamalon aangezien het hoofdkantoor in Jordanië gevestigd is. Dat wordt je overigens gemakkelijk gemaakt door het contactformulier dat je op de website kunt vinden. Bij elke bestelling krijg je punten om te sparen die je na verloop van tijd kunt gebruiken om korting te krijgen op een nieuwe order.

A Small Introduction | Who are Jamalon?

De producten van Jamalon

De lijst van beschikbare titels is met meer dan 10 miljoen stuks enorm en de meeste titels zijn zowel in het Engels als in het Arabisch te bestellen. Als je weet welk boek je zoekt dan maak je gebruik van het zoekfilter om snel te weten of het beschikbaar is. Verder worden er op de homepagina diverse promoties en aanbiedingen getoond zoals 3 boeken van de prijs van twee. Ook zijn er wekelijkse aanbiedingen waar je tot wel 60% korting kunt bemachtigen. Zodra je één of meerdere boeken kiest om te bestellen dan vul je het bestelformulier snel in door je adres en betaalgegevens achter te laten waarna je jouw bestelling binnen 7 tot 14 dagen thuisbezorgd krijgt. Je betaalt wel extra om jouw boeken in België of Nederland te laten bezorgen.

Reviews over Jamalon

Juist omdat niet iedere boekwinkel in Nederland of België Arabische boeken verkoopt is Jamalon voor Arabische lezers een goed alternatief. Voor lezers die deze online boekhandel nog niet kennen is het van belang dat jij als klant die al ervaring heeft laat weten wat zij hier kunnen verwachten. Publiceer daarom een review over Jamalon op onze website en vermeld daarin wat jouw bevindingen zijn. Is het makkelijk om contact te krijgen met de klantenservice als er iets misgaat met je bestelling? Hoe snel had je jouw bestelling is huis? Je kunt op deze en andere vragen antwoord geven met jouw beoordeling over deze online shop. Consumenten die Jamalon nog niet kennen zullen je nu al dankbaar zijn.

Jamalon

10
    10