Ervaringen Kelsey Media

Tot enkele jaren geleden was het niet eenvoudig om internationale of Engelstalige bladen en boeken te bestellen. Als je geluk had kon je ze vinden bij een gespecialiseerde boekhandel. Daar is door de komst van het internet veel verandering in gekomen. Tegenwoordig zoek je een website of online shop die dit soort producten verkoopt en binnen een paar dagen krijg je jouw bestelling thuis gestuurd. Maar hoe zit het met de service die je krijgt? Hoe wordt er om gegaan met klachten en vragen over producten? Reviews van andere klanten geven je inzicht over dit soort zaken. Wij bieden je deze reviews geheel vrijblijvend op onze website. Op die manier kom je precies te weten wat je te wachten staat en kun je dus kiezen voor de best gewaardeerde site.

Over Kelsey Media

Kelsey Media is gedurende de meer dan 30 jaar dat het bedrijf bestaat gegroeid van een traditionele drukkerij en uitgeverij tot een Europees opererend media netwerk dat miljoenen mensen weet te bereiken met meer dan 60 multi-media merken. Daarnaast organiseert het bedrijf ook grote evenementen die haar positie in diverse markten zoals de fitness & Lifestyle-wereld verstevigd. Zoals je kunt zien is de website van Kelsey Media Engelstalig net zoals de meeste boeken en tijdschriften in het aangeboden assortiment. Als je meer wilt weten over de site en de verkochte producten dan kun je daarvoor gebruik maken van de rubriek met meest gestelde vragen. Ook kun je daar een ticket aanvragen als je contact wilt met de medewerkers van de klantenservice.

ASMR packing orders, info keperluan online shop

De producten van Kelsey Media

Deze uitgever biedt je een ruim aanbod aan diverse boeken en week- en maandbladen. Zo vind je er onder andere wekelijks magazines over gezondheid, maandelijkse uitgebrachte bladen over schepen of militaire voertuigen en boeken over hobby's zoals pottenbakken en vissen. Kelsey Media is gevestigd in Kent, Engeland en vanuit deze plaats worden alle orders van klanten verwerkt en verstuurd. De levering van een bestelling naar Nederland of België duurt daardoor tussen de 7 en 14 werkdagen. Zodra je bestelt en je adres opgeeft krijg je direct te zien hoeveel verzendkosten je betaalt bovenop de prijs van je gekozen product of abonnement. Op het moment dat je uitcheckt kun je ervoor kiezen om te betalen met PayPal of creditcard. Voor bepaalde abonnementen kun je opdracht geven voor een automatische incasso.

Reviews over Kelsey Media

Ondanks dat veel mensen Engels begrijpen zijn reviews over Kelsey Media extra welkom. Ben jij iemand die tijdschriften of boeken heeft besteld bij deze aanbieder? Wacht dan niet langer en publiceer een beoordeling over jouw ervaring op onze website. Zo kunnen we samen nieuwe klanten informeren over de werkwijze van Kelsey Media en hen wijzen op de voor- en nadelen die er zijn. Vertel bijvoorbeeld over hoe tevreden dat je bent of over hoe een klacht is afgehandeld door het bedrijf. Wij plaatsen zowel negatieve als positieve reviews omdat we een zo reëel mogelijk beeld van de waarheid willen laten zien. Klanten die Kelsey Media nog niet kennen zijn je er nu al dankbaar voor.

Kelsey Media

10
    10