ErvaringenSite

    Klingel
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

    gratis retourneren

    Karen25-08-2016
    9,5
    Zou hier weer kopen: JA

    Bestellen

    10

    Service

    10

    Prijs

    10

    Leveren

    8

    altijd wel wat leuks te vinden voor mij hier!

    en het is prettig dat je gratis kunt retourneren, dan kun je eerst even passen en loop je gewoon minder risisco's.

    Spartoo22-06-2016

    Beste Shanti, Vervelend om dit te horen. Ik reageer hierop namens Spartoo.be. De gegevens die wij vragen zijn nodig voor de verificatie van personen, dus of we met de juiste persoon te maken hebben. Uiteraard kan je ervan uitgaan dat wij deze gegevens niet aan derden verstrekken/verkopen. Bij de bestelling laat je ook jouw e-mailadres achter en op deze manier kunnen we jou vertellen wat de status is van jouw bestelling. Wellicht is hierbij een ander e-mailadres of een aliasadres gebruikt. Voor de nieuwsbrieven kan je je elk moment uitschrijven onderaan de nieuwsbrief. Wij mailen niet zonder dat jij ons daar toestemming voor geeft. We willen dit graag oplossen en vragen je daarom contact met ons op te nemen via marketingnl@spartoo.com. Ik wil je verzekeren dat wat op onze website staat ook aanwezig is in ons magazijn in Frankrijk. Met vriendelijke groet, Paul Hulzentop Mederwerker Marketing België bij Spartoo.be

    Shanti23-06-2016

    Beste Paul Hulzentop, je komt niet zomaar op jullie pagina om je persoonsgegevens in te vullen. Eerst moet je op jullie webshop een product in het winkelmandje doen, daarna op bestellen klikken en pas daarna kun je een account aanmaken en al je gegevens invullen. Daarom is het heel ongeloofwaardig dat Spartoo volhoudt mijn bestelling niet te hebben ontvangen terwijl jullie mij wel mailen op het emailadres dat bij de bestelling is ingevuld. Mijn advies: neem de klant serieus, wees gewoon eerlijk en transparant. Als vrouwen schoenen willen dan willen ze schoenen. Biedt daarom direct een oplossing aan. Geef gewoon een bankrekeningnummer waar het geld op gestort kan worden en communiceer wanneer de bestelling zal worden afgeleverd. Ik heb dagenlang gecommuniceerd met Spartoo. Er was naar mijn mening van jullie kant geen wil tot verkoop, ik merkte dat er van jullie kant alleen behoefte was aan klantcontact en aftasten wat ik wilde. En een kopie van mijn bankafschrift vragen om uit te zoeken waar het mis is gegaan in jullie administratie is natuurlijk helemaal vreemd. Ik ben niet op zoek naar een oplossing van Spartoo want ik heb al leuke schoenen gekocht bij Paul Warmer. Een fysieke winkel vind ik toch gezelliger en makkelijker.


    Bekijk ervaringen van Klingel

    Schrijf zelf een review over Klingel

    Uw beoordeling