Ervaringen Max Guitar

Als gitarist ben je natuurlijk trots op je gitaar. Soms vinden mensen het raar dat je woonkamer een rotzooi is, terwijl je gitaar glimmend in haar standaard staat. Ze is jouw meest waardevolle bezit en daarom zorg je goed voor haar. Ze heeft natuurlijk ook een naam. Bij Max Guitar kunnen ze dat wel begrijpen. Zij delen jouw liefde voor gitaren. Ze weten dan ook precies wat je nodig hebt om voor jouw gitaar te zorgen en kunnen je helpen om de beste keuze te maken voor het kopen van een nieuwe gitaar. Max Guitar staat altijd klaar voor gitaristen, maar wat vinden de gitaristen van de winkel? Lees het hier in hun reviews. Ze geven een eerlijke mening, zodat jij de beste keuze kunt maken.

Over Max Guitar
    Of je nu langsgaat in één van de fysieke winkels in Den Haag, Almere of Venlo, of als je in de webshop winkelt, Max Guitar biedt klanten altijd professionaliteit en kwaliteit. Het team bestaat uit gepassioneerde gitaristen met veel kennis en expertise. Bij Max Guitar weten ze waar ze mee bezig zijn. Je kunt bij de winkel terecht voor elektrische of akoestische gitaren, versterkers en verschillende accessoires. Kwaliteit is voor Max Guitar onmisbaar in een gitaar. Ze verkopen daarom alleen topmerken, zoals Gibson, Fender, Eastmann, Taylor, Martin & Co en Victoria. In de fysieke winkels is ook een afdeling voor reparaties en customization

Wat maakt Max Guitar echt speciaal? Je ontdekt het in deze video.

Waarom Max Guitar?
    Alle klanten die bij Max Guitar kopen, krijgen daar expertise en kwaliteit voor terug, maar Max Guitar wil klanten nog meer bieden. De winkel is namelijk niet alleen voor de professionele gitarist, ook de beginneling kan bij Max Guitar langskomen. Door hun kennis kunnen ze iedereen helpen met het vinden van een gitaar. Max Guitar levert ook wereldwijd en heeft de meeste gitaren op voorraad, zodat de levering niet lang hoeft te duren. En je kunt je oude spullen bij Max Guitar inruilen voor extra kortingen. Overigens heeft Max Guitar de beste sandwiches en koffie voor klanten klaarstaan.

Klachten Max Guitar
    Heb je vragen voor de winkel? Of is er iets misgegaan met de levering? Dan hoopt Max Guitar dat je altijd meteen contact opneemt met de klantenservice. Je kunt op de website gebruikmaken van de chat, maar als deze offline is, vind je op de contactpagina alle gegevens die je nodig hebt om de klantenservice te bereiken. Je vindt hier het adres en de openingstijden van de winkels, maar ook verschillende telefoonnummers voor vragen, levering en reparaties. Je kunt ook altijd het contactformulier invullen en je krijgt zo snel mogelijk antwoord. In de winkels geven de medewerkers professioneel advies, maar ook als je online bestelt, kun je advies vragen aan de klantenservice. Voor de nieuwste gitaren en aanbiedingen kun je Max Guitar volgen op Instagram, Twitter en Facebook.

Schrijf een review over Max Guitar!
    Speel jij de sterren van de hemel met jouw gitaar van Max Guitar? Of laat jij je gitaar alleen repareren door het team in de winkels? Vertel dan alles over jouw ervaringen met de webshop en geef jouw beoordeling

Persoonlijke service en de beste kwaliteit, dat belooft Max Guitar. Wat vinden klanten van de elektrische en akoestische gitaren? Lees hun reviews!

Max Guitar

10