ErvaringenSite

    Ervaringen Meubis

    Ben jij op zoek naar nieuwe meubels, die echt bij jouw persoonlijkheid passen. En wil je hier niet teveel voor betalen? Kijk dan zeker even bij Meubis. Hier vind je recensies en ervaringen van andere klanten die al eerdere hun interieurwensen vonden bij deze webshop.

    Wat is Meubis

    Meubis is een online winkel. Maar niet zomaar een winkel. Deze webshop is specialist in het aanbieden van kwalitatieve en goedkope meubels. Sinds 2010 willen ze gezellig en kwalitatief wonen voor iedereen bereikbaar maken. Niet alleen door de mooiste, leukste en meest trendy artikelen slim in te kopen, maar door uitmuntende service en persoonlijk contact te bieden. Hier kun je terecht voor het inrichten van je woonkamer, maar ook voor de nieuwe inrichting van je kantoor of nieuwe restaurant.

    IK BEN VERLIEFD - VERHUIS VLOG #3

    Voor wie is Meubis

    Je shopt online bij Meubis als jij gezellig wilt wonen, zonder daarbij in te hoeven leveren op kwaliteit. Je shopt hier als je wilt dat je meubels aansluiten bij wie jij bent. Jouw inrichting is een weerspiegeling van je persoonlijkheid. Je komt bij Meubis als je op zoek bent naar inspiratie. Hier kun offline in Maldegem terecht voor de nodige inspiratie in hun showroom, maar online kun jij ook je ogen uitkijken in de uitgebreide collectie van deze webshop.

    Waarom kies je voor Meubis

    Je kiest voor deze winkel, omdat je gaat voor functionele meubels die bij jou en je interieur passen. Naast de goede prijs-kwaliteit verhouding is het uitgebreide assortiment van Meubis ook een groot voordeel. Je shopt hier makkelijk en snel alles wat je nodig hebt. Ze hebben hier starterspakketten, voor als je net begint. Maar ze hebben ook alles voor het finetunen van jouw interieur. In welke categorie ga jij als eerst een kijkje nemen? Eetkamer, Woonkamer of Slaapkamer? Of wil je liever eerst even kijken naar alle leuke producten die te zien zijn bij de pagina’s over Tuin & Terras, Keuken en badkamer? Take your pick!

    Voordelen van shoppen bij Meubis

    Online winkelen is makkelijk en snel, dat is bij deze winkel niet anders. Maar wist je dat ze nog meer voordelen bieden? Zo wordt jouw bestelling altijd gratis geleverd in de Benelux en is zelfs levering in Frankrijk mogelijk. Daarnaast bieden ze gratis stockage en de beste prijs-kwaliteitverhouding. En wil je er nog even over nadenken voor je een definitieve beslissing maakt? Bij Meubis heb je altijd dertig dagen bedenktijd. En ook na je aankoop kun je nog op hen rekenen. Je hebt namelijk altijd twee jaar garantie op jouw aankoop. Zo kun je met een gerust hart online winkelen bij deze webshop.

    Contact opnemen met Meubis

    Als je ergens meer over wilt weten kun je altijd even kijken op de pagina met veelgestelde vragen. Daar vind je onder andere antwoorden op vragen over bestellingen, levering, bezorging, afhalen, betaalmogelijkheden, retouren en meubelen. De kans is groot dat het antwoord op jouw vraag hier tussen staat. Is dat niet zo? Dan kun je op een heleboel verschillende manieren in contact komen met Meubis, hieronder vind je de mogelijkheden:
    - Stuur je bericht via het contactformulier
    - Bel deze webshop op. Dat kan van maandag tot en met zaterdag van 10.00 uur tot 13.00 uur en van 13.30 uur tot 18.00 uur.
    - Heb je tijdens de tijden van de telefonische klantenservice geen tijd, dan kun je hen het beste mailen op support@meubis.be
    - Je kunt gebruik maken van de Livechat, het venster hiervoor komt omhoog wanneer je op de website bent.
    - Stuur hen een bericht via social media. Ook hier kun je zelfs nog kiezen welk medium je voorkeur heeft: kies je voor Facebook, Twitter, Instagram of Pinterest?

    Ervaringen van anderen met Meubis

    Meubis is een webshop die Benelux-breed opereert. Ze hebben dus veel verschillende soorten klanten. Ben jij een van die klanten? Dan zijn andere mensen heel erg nieuwsgierig naar jouw ervaringen. Hoe heb jij het bestellen bij Meubis beleefd? Kon je makkelijk vinden wat je zocht, kon je veilig betalen en werd alles netjes en op tijd bij jouw thuis afgeleverd? Naar dit soort meningen zijn mensen op zoek. Heb je heel even de tijd om jouw beoordeling van Meubis te delen met hen? 

    Wat vinden klanten eigenlijk van Meubis? Lees hun ervaringen en verhalen in reviews en oordeel zelf: hoe goed is meubelwinkel Meubis echt?

    Meubis
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (26)

    5.2
    46% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    6
    Service
    rating
    4.2
    Prijs
    rating
    6.4
    Leveren
    rating
    4.2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    sofa


    Mijn dochter bestelde een sofa in juli. Levering begin oktober..tot dan alles in orde. Bij het uitpakken van de sofa, merkten we dat er een verkeerde kleur geleverd was, daarenboven was er ook lichte beschadiging. Ik mailde (want bellen is onmogelijk) onmiddellijk. Ik kreeg als antwoord dat er inderdaad een fout gebeurd was en dat er een nieuwe sofa zou besteld worden. We hadden geen zin om opnieuw 3 maand te wachten op de correcte sofa en bovendien was de montage op ons delicate parketvloer niet evident geweest. De kleur op zich was wel ok. Dus ik gaf aan dat ik de sofa zou houden, de beschadiging konden we ook wat retoucheren. Ik vroeg wel een korting voor dit voorval. Er werd ons een korting beloofd van 10%. Dit zou binnen de 14 dagen gestort worden. We spreken nu van midden oktober..ondertussen zijn we december. Ik heb al meermaals mails gestuurd...telkens wordt er gezegd : 'we geven het door aan de boekhouding'. De mensen die de mails versturen, zijn tussenpersoon...zij antwoorden steeds correct en ik begrijp dat ze niet meer kunnen doen. We begrijpen het niet goed... We menen zelfs dat we 'brave' klanten zijn, geen gedoe omtrent foutieve levering en schade. Zo spijtig, helemaal niet toekomstgericht klantvriendelijk. Ik heb een tijdje gewacht om deze review te schrijven...dacht echt dat het in orde zou komen, maar neen..

    Door: Elke Lechat11-12-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7.5
    rating

    bed / zetel / salon tafel / TV tafel

    Prijs kwaliteit is Meubis voor ons de ideale meubel winkel.

    Tijdens de aankoop werd van elk artikel een professionele uitleg gegeven. Alsook werd meegedacht in ons verhaal en werden er steeds alternatieven aangeboden.

    Ook de levering werd perfect op de afgesproken datum uitgevoerd.

    Wij keren zeker terug.

    Door: Ward Diricks21-11-2019
    Vriesacker Freddie16-09-2020

    Kan er bij de reviews ook vermeld worden of meubis de klant gevraagd heeft om deze te plaatsen, al of niet tegen betaling? Betaalde reviews geven namelijk een vertekend beeld en ruiken sterk naar omkoperij ...

    Karen 09-11-2020

    Mensen, bezint eer ge begint! KOOP NIET in deze winkel! Wij wachten al 9 maand op onze bestelling waarvoor we meer dan 800€ voorschot hebben gelegd, telefonisch niet bereikbaar, meer dan een uur gereden om persoonlijk meer uitleg te vragen aangezien op mails niet word geantwoord. Daar ging het dan om een fout door hun, belofte gekregen dat onze bestelling deze week volledig zou geleverd worden, Hen een mail gestuurd dat als de bestelling DEZE week zoals beloofd niet VOLLEDIG zou aankomen we verdere stappen zouden nemen.. ik kreeg hiernet 1 mailtje terug van DYMFNA met daarin gewoon OK! Wilt ze dus zeggen doe maar, wat kan ons dit ne zak schelen... Ik laat het hier alvast niet bij,... indien er anderen zijn, wees vrij contact met me op te nemen via pb... samen zijn we nog sterker! Afzetters!!! Check hun beoordelingen waar inmens veel mensen op hun leveringen wachten, zelfs al meer dan een jaar!!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Een leuke puzzel

    3 jaar geleden besteld. Dinsdag besteld, maandag erop netjes in huis. Wel wat moeilijkheden gehad met de handleiding maar uiteindelijk is het wel goed gelukt. Verpakking was niet super, maar binnenin zat toch alles wat nodig was en zonder enkele beschadiging.

    Door: Lander D. 21-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Zetel

    Van de aankoop van mijn zetel tot de levering van mijn zetel kan ik geen enkel min punt omschrijven! Ik heb gemakkelijk mijn zetel gevonden op de webshop hij is mooi op tijd geleverd zodat alles vlot verliep voor de opening van mijn nieuwe zaak!

    Door: Bieke janssen21-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Schande

    Een ramp is deze winkel!!!!
    Wij bestelde in augustus 20/20 een nieuwe eetkamer deze werd geleverd in oktober 20/20 waarbij de levering 4 van de 10 bestelde stoelen 2 weken later geleverd gingen worden bij het uitpakken van de dozen merkten we direct dat er schade was aan de buffet kast tafel blad tv meubel nu houden zij ons al weken aan het lijntje met de levering van de nieuwe stukken elke keer met 1of 2 weken uit te stellen nu zouden ze zogezegt volgende week komen maar wij hebben tot op de dag van vandaag nog geen uur of datum gekregen en ik probeer de winkel al 4 dagen op rij de contacteren via mail en wij krijgen maar geen antwoord waar we niet meer van verschieten!! Nu ons dossier is naar onze advocaat gestuurd dus als ze hier volgende week niet staan wacht hun een aangename verassing
    Een schande dat zo een oplichters nog winkels uitbaten

    Door: Stefan11-01-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Verschillende kasten

    Wees gewaarschuwd, koop hier niet! Begin juni 2020 bestelden wij een aantal kasten in de winkel van Meubis. Deze zouden geleverd worden midden augustus. Na zelf contact te moeten opnemen hoorden we dat onze kasten niet tijdig geleverd zouden worden. Na herhaaldelijke loze beloften en onduidelijke communicatie zijn we eind september zelf naar de winkel te Maldegem gereden. Daar kregen we te horen dat onze meubels niet meer geleverd zouden worden wegens het faillissement van de leverancier. Ons voorschot van €1.050 zou binnen de 14 dagen teruggestort worden. Ondertussen zijn we begin december en zagen wij ons geld nog steeds niet terug.

    Door: Siel Demeyer08-12-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Hoeksalon Armando

    Heel tevreden. Ook een heel grote korting kunnen bemachtigen op een actie van dit model en tijdig geleverd. Ontbrak een schroefje maar deze werd 3 dagen erna per post bezorgd.

    Door: Barry P. 20-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    9
    rating

    Hoeksalon en 1 zit

    Ik heb een hoeksalon en een 1 zit gekocht bij Meubis. Perfecte tijd van leveren perfecte zetel. Alleen maar positieve ervaring. Prijs kwaliteit zeker dik ok!! Bedankt Meubis!!

    Door: Sofie15-08-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8.5
    rating

    Eettafel Orange

    Heel tevreden over ons eettafel & stoelen. 2 keer op tijd geleverd, en helemaal naar wens.

    Door: Vanhaeverbeke 07-09-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    10
    rating

    Gewoon goed

    Goede winkel en vriendelijk.

    Door: Jasper21-11-2019
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    8
    rating

    Salon

    Kleur stof perfect maar geen handleiding de afwerking perfect

    Door: Luc Martens23-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    5.5
    rating

    Eetkamer stoelen

    In augustus 2020 6 eetkamer stoelen en 2 barkrukken besteld.
    Deze zouden geleverd worden half september.
    Eind september mail gestuurd om te vragen Waar onze stoelen bleven.

    Hun antwoord was binnen een paar weken.
    Opnieuw gemaild half oktober, terug antwoord binnen een paar weken.
    Nu deze week gemaild, nog geen antwoord.
    Jammer dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn of ik had ze al eens goed mijn mening gezegd.





    Door: De Ryck-Van Bulck11-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5.5
    rating

    3 1 persoonsbedden, 3 matrassen, boxspring

    Mensen, bezint eer ge begint! KOOP NIET in deze winkel! Wij wachten al 9 maand op onze bestelling van boxspring waarvoor we meer dan 800€ voorschot hebben gelegd, telefonisch niet bereikbaar, meer dan een uur gereden om persoonlijk meer uitleg te vragen aangezien op de vele mails niet word geantwoord of naar uitvluchten word gezocht. Daar ging het dan om een fout door hun, we gaven hen nogmaals het vertrouwen en vroegen om dan alvast 3 bedden met matras voor onze kinderen te leveren, belofte gekregen dat onze bestelling vorige week volledig zou geleverd worden, Hen een mail gestuurd dat als de bestelling DEZE week zoals beloofd niet VOLLEDIG zou aankomen we verdere stappen zouden nemen.. ik kreeg hiernet 1 mailtje terug van DYMFNA met daarin gewoon OK! Wilt ze dus zeggen doe maar, wat kan ons dit ne zak schelen... Ik laat het hier alvast niet bij,... indien er anderen zijn, wees vrij contact met me op te nemen via pb... samen zijn we nog sterker! Afzetters!!! Check hun beoordelingen waar inmens veel mensen op hun leveringen wachten, zelfs al meer dan een jaar!!

    Door: Karen09-11-2020
    Beste Karen,28-12-2020

    Zelfde excuses, telkens uitstel, telkens geen levering. Zou ook graag krachten bundelen. Mijn betaling is maar rond de 111euro, maar ik haat het als zo'n bedrijven kunnen blijven zo'n praktijken kunnen blijven doen. Heb een vriend die advocaat is. Zal mijn oor ook eens bij hem te luister leggen.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    6
    rating

    Boxspring

    Een boxspring besteld bij meubis in Maldegem. De afgesproken dag van levering geen levering. Boxspring wordt blijkbaar niet meer geleverd.. Nieuwe besteld. Week van levering weer niets. Nu toch wel al 5maanden verder. Ik kan het verstaan door omstandigheden dat het soms moeilijk is voor meubis en de leverancier. Maar problemen zijn er om opgelost te worden

    Door: Cedric 23-09-2020
    Cedric 23-09-2020

    Het aanbod van meubis is wel top! Lang gezocht en veel vergeleken. Prijs kwaliteit is ook top. Juist dat wachten en dan weer uitstellen. 2x geen verwittiging dat de levering niet doorgaat. Totaal niet correct.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Eetkamer Jerry

    Triest hoe communicatie verloopt, als die er al is ...
    Gisteren (13/09/20) een mail gekregen dat ze vandaag (14/09/20) bericht gingen laten voor levering tegen het einde van de week (week38). Juist, niets meer gehoord... Vandaag dan een sms gestuurd en weer ... niets meer vernomen. Heb bij aankoop van onze eetkamer meteen het volledige bedrag betaald met de woorden "heb er het volste vertrouwen in". Gaan ze dit vertrouwen beschamen of komt het de komende 4 dagen, van deze week, nog in orde? Voor communicatie krijgen ze zeker geen enkele ster. Of ze nog sterren zullen krijgen voor het verdere verloop valt nog af te wachten ...
    Update (14/09/20): Nog steeds geen antwoord gekregen, maar de dag is nog maar half. Wat me wel is opgevallen, is dat onze eetkamer opeens van de website verdwenen is. Nu ja, de pagina, met de door ons gekozen eetkamer is opgeslagen en uitgeprint. Ik ben inmiddels begonnen met een dossiertje aan te leggen want mijn vertrouwen zit diep onder nul nu. Gaat er een andere eetkamer verschijnen, op de website, met dezelfde naam? Moeten we ons verwachten aan een andere aanbieding? Ik blijf updaten bij iedere gebeurtenis ... (Via Google afbeeldingen zie ik nu dat "eetkamer Jerry" als UITVERKOCHT staat afgebeeld).

    Door: Vriesacker Freddie16-09-2020
    Vriesacker Freddie16-09-2020

    Bij mijn bovenstaande review staat aangemerkt dat ik er opnieuw zou kopen. Dat moet uiteraard "NEEN zijn ...

    Vriesacker Freddie16-09-2020

    Ook hier weer zeer veel negatieve ervaringen, op trustpilot idem dito en daar kan je zien of ze de klant gevraagd hebben een review te plaatsen. Positieve reacties moet men trouwens negeren, zijn doorgaans reacties door meubis zelf gevraagd aan de klant, al of niet mits betaling. Omkoperij dus en waardeloos ... Misschien moeten we als gedupeerden de krachten bundelen en een advocaat raadplegen, die langs juridische weg dit "bedrijf" eens met de neus op de feiten drukt. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar (ik heb al een 4-tal telefoonnummers op naam van dit bedrijf gevonden en allen zijn ze niet meer in gebruik, waarom?) klantenzone op de website werkt niet (zijn zogezegd aan de website aan het werken), email beantwoorden ze als ze er eens zin in hebben en als ze antwoorden schuiven ze alles weer met een week of meer vooruit, zijn ze weer eventjes gerust. Ze verkopen ook spiegels, zouden ze er zelf nog in durven kijken ...

    Vriesacker Freddie17-09-2020

    Donderdag 17/09/20: Een misnoegde e-mail gestuurd en luttele minuten later een sms. Mijn kristallen bol was zeer helder en vertelde me dat er uitstel in de lucht hing. Lees mee: Goedemiddag Freddie, De levering van je bestelling had deze week moeten plaats vinden, echter kon de levering hiervan niet doorgaan. We hebben dit jammer genoeg nog niet ontvangen van onze leverancier. Van zodra dit binnen is, houden we je op de hoogte voor levering. Onze excuses voor het laattijdig antwoord, we komen helaas wat achter op onze berichten en proberen dit zo spoedig mogelijk bij te werken. Met vriendelijke groeten Team Meubis Mijn antwoord: Beste, Het is dus zoals ik in mijn sms schreef van uitstel, naar uitstel, naar ... De vele negatieve reviews op internet bevestigen mijn vermoeden. Nu, ik wens niet mee te gaan in dit verhaal. Indien u onze eetkamer niet geleverd hebt tegen uiterlijk 01/10/2020 zal ik u aangetekend in gebreke stellen en het gestorte bedrag, zijnde 1.157,00 euro, terug vorderen. Mvg, freddie.

    Vriesacker Freddie19-09-2020

    Raar toch hoe oudere reviews plots bovenaan komen te staan, tof tot nadenken...

    Cedric23-09-2020

    Hallo Freddie, Daar heb je wel gelijk in dat het raar is dat de oudere reviews bovenaan staan. Ik heb ook problemen met meubis en de communicatie en hun leverancier. Een boxspring besteld en enkele maanden gewacht op een bericht voor levering. Deze ging geleverd worden 15 augustus. De dag verlof gepakt en thuis zitten wachten. Savonds keek ik in mijn mailbox. De boxspring kon niet meer geleverd worden. Hij is volledig uitverkocht.. Precies of ze wisten het niet vroeger. Dan een andere boxspring besteld die ons wel aanstond. Week 39 was afgesproken. Nu zitten we in de helft van week 39. Een mailtje gestuurd. Wel vlug antwoord gehad. Maar ook geen geruststellend antwoord. Weer wachten.. Midden à eind oktober.

    Karen09-11-2020

    Mensen, bezint eer ge begint! KOOP NIET in deze winkel! Wij wachten al 9 maand op onze bestelling waarvoor we meer dan 800€ voorschot hebben gelegd, telefonisch niet bereikbaar, meer dan een uur gereden om persoonlijk meer uitleg te vragen aangezien op mails niet word geantwoord. Daar ging het dan om een fout door hun, belofte gekregen dat onze bestelling deze week volledig zou geleverd worden, Hen een mail gestuurd dat als de bestelling DEZE week zoals beloofd niet VOLLEDIG zou aankomen we verdere stappen zouden nemen.. ik kreeg hiernet 1 mailtje terug van DYMFNA met daarin gewoon OK! Wilt ze dus zeggen doe maar, wat kan ons dit ne zak schelen... Ik laat het hier alvast niet bij,... indien er anderen zijn, wees vrij contact met me op te nemen via pb... samen zijn we nog sterker! Afzetters!!! Check hun beoordelingen waar inmens veel mensen op hun leveringen wachten, zelfs al meer dan een jaar!!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3.5
    rating

    Tafel kast tv meubel salontafel

    Ik wil jullie allemaal waarschuwen voor dit scam bedrijf! Ik heb speciaal een google account aangemaakt om iedereen te kunnen waarschuwen voor deze dieven! We hebben rond de 900€ besteld aan meubels omdat we gingen verhuizen en alles nieuw nodig hadden. Om ons geld te ontvangen werkt Meubis goed mee maar daarna krijg je er alleen maar miserie voor! Na 5 maanden hebben we nog altijd niets ontvangen. Er werd ons meerdere keren een levering beloofd waardoor we steeds een dag vrij moesten nemen en steeds kwam er de dag zelf een mail dat de levering niet door kon gaan. Van de baas of medewerkers zelf moet je geen excuses verwachten want het is steeds iemands anders fout waar door er niet geleverd kan worden. Ook heb ik zeker 15 keer contact moeten opnemen met klantendienst die niet alleen ongelofelijk veel taalfouten maken maar ook GEEN ENKELE hulp bieden. Het is schandalig dat dit bedrijf nog verder mag gaan ondanks het echte dieven zijn. Danku Meubis dat ik als hoogzwangere vrouw al 5 maanden in een leeg huis zit! Reeds heb ik mijn geld terug gevraagd en ik hoop dat niemand dezelfde fout maakt om bij dit bedrijf te bestellen!!!!

    Je veux vous avertir de cette entreprise d'escroquerie! J'ai spécialement créé un compte Google pour avertir tout le monde de ces voleurs! Nous avons commandé pour environ 900 € de meubles car nous déménagions et avions besoin de tout nouveau. Pour recevoir notre argent, Meubis coopère très bien, mais après cela, vous n'aurez que la misère! Après 5 mois, nous n'avons toujours rien reçu. On nous a promis une livraison plusieurs fois, de sorte que nous devions toujours prendre un jour de congé et un e-mail est venu le jour même que la livraison ne pouvait pas se faire. Vous ne devriez pas vous attendre à des excuses de la part du patron ou des employés eux-mêmes, car c'est toujours la faute de quelqu'un d'autre qui ne peut être livrée. De plus, j'ai dû contacter le service client au moins 15 fois qui non seulement fait une quantité incroyable d'erreurs linguistiques, mais n'offre AUCUNE aide. Il est scandaleux que cette entreprise soit autorisée à aller plus loin en dépit d'être de vrais voleurs. Merci Meubis car en tant que une femme enceinte, je suis dans une maison vide depuis 5 mois! J'ai déjà demandé mon argent et j'espère que personne ne fera la même erreur en passant commande auprès de cette société !!!!

    I want to warn you all about this scam company! I have specially created a google account to warn everyone about these thieves! We ordered around 900 € worth of furniture because we were moving and needed everything new. To receive our money Meubis cooperates very well, but after that you will only get misery! After 5 months we still have not received anything. We were promised a delivery several times, so that we always had to take a day off and an e-mail came the day itself that the delivery could not go through. You should not expect any excuses from the boss or employees themselves because it is always someone else's fault that cannot be delivered. Also I have had to contact customer service at least 15 times who not only make an incredible amount of language errors but also DO NOT offer ANY help. It's outrageous that this company is allowed to go further despite being real thieves. Thank you Meubis that as a pregnant woman I have been in an empty house for 5 months! Already I have asked for my money back and I hope no one makes the same mistake to order from this company !!!!

    Door: Mari sh21-08-2020
    Karen 09-11-2020

    Mensen, bezint eer ge begint! KOOP NIET in deze winkel! Wij wachten al 9 maand op onze bestelling waarvoor we meer dan 800€ voorschot hebben gelegd, telefonisch niet bereikbaar, meer dan een uur gereden om persoonlijk meer uitleg te vragen aangezien op mails niet word geantwoord. Daar ging het dan om een fout door hun, belofte gekregen dat onze bestelling deze week volledig zou geleverd worden, Hen een mail gestuurd dat als de bestelling DEZE week zoals beloofd niet VOLLEDIG zou aankomen we verdere stappen zouden nemen.. ik kreeg hiernet 1 mailtje terug van DYMFNA met daarin gewoon OK! Wilt ze dus zeggen doe maar, wat kan ons dit ne zak schelen... Ik laat het hier alvast niet bij,... indien er anderen zijn, wees vrij contact met me op te nemen via pb... samen zijn we nog sterker! Afzetters!!! Check hun beoordelingen waar inmens veel mensen op hun leveringen wachten, zelfs al meer dan een jaar!!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    bed en matras en lattenbodem

    Als ik geen ster kon geven deed ik het. Livechat die de helft van de tijd werkt en enkel te bereiken via mail. Bestelling dateert van december 2019. Ik kreeg bericht dat er geleverd werd. Niemand komen opdagen. Verschillende keren gechat die dag. Telkens kreeg ik het antwoord: ze zijn onderweg. U bent de laatste waar er geleverd wordt. Zo hebben ze mij laten wachten tot 12 uur 's nachts en de ganse dag verlof genomen. Geen enkel excuus, ook geen enkele uitleg voor gekregen waar het mis is gegaan. Ik kreeg een bericht dat ze de fout in mijn schoenen wilden steken. Wat een service, hier alleen al voor betekent dat ze totaal niet met klanten om kunnen. De 2de poging werd enkel matras en lattenbodem geleverd, geen bed. Nu zijn we ondertussen juli en nog steeds geen bed. Je krijgt wel berichten om hun een goede beoordeling te geven waarbij je 10 euro op zou verdienen. Als je zo je klanten moet verdienen.... Gisterenavond nog eens gechat en kreeg ik als antwoord dat ze het geld teruggestort hebben . Ik zou hier op de hoogte van gebracht zijn, niets gehoord en niets gezien. Anders zou ik toch niet vragen waar mijn levering blijft? Ze hebben het geld maar teruggestort omdat ze niet weten of het nog geleverd zou kunnen worden. Nu zit ik hier met matras en lattenbodem...

    Door: thuisje14-07-2020
    Karen 09-11-2020

    Mensen, bezint eer ge begint! KOOP NIET in deze winkel! Wij wachten al 9 maand op onze bestelling waarvoor we meer dan 800€ voorschot hebben gelegd, telefonisch niet bereikbaar, meer dan een uur gereden om persoonlijk meer uitleg te vragen aangezien op mails niet word geantwoord. Daar ging het dan om een fout door hun, belofte gekregen dat onze bestelling deze week volledig zou geleverd worden, Hen een mail gestuurd dat als de bestelling DEZE week zoals beloofd niet VOLLEDIG zou aankomen we verdere stappen zouden nemen.. ik kreeg hiernet 1 mailtje terug van DYMFNA met daarin gewoon OK! Wilt ze dus zeggen doe maar, wat kan ons dit ne zak schelen... Ik laat het hier alvast niet bij,... indien er anderen zijn, wees vrij contact met me op te nemen via pb... samen zijn we nog sterker! Afzetters!!! Check hun beoordelingen waar inmens veel mensen op hun leveringen wachten, zelfs al meer dan een jaar!!

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Zetel kasten tafel stoelen bed

    Als ik geen ster kon geven deed ik dat.
    Als ik geen ster kon geven deed ik dat.
    September 2019 nieuwe zetel kasten tafel stoelen bed.
    November alles geleverd helaas zetel niet juist. Direct contact opgenomen. Ging dit ook oplossen. We mochten deze gebruiken tor we de nieuwe hadden
    Tot 2 maal toe verlof genomen op het werk want jullie ging komen leveren. Helaas niemand gezien. Tussendoor jullie proberen te bereiken via alle mogelijke wegen. Bijna tot nooit geen antwoord. Want een slechte klantendienst. We zijn ondertussen juli 2020. Nog altijd niks.
    Jammer want ouders en schoonouders gingen ook kopen maar geen vertrouwen meer !!!

    Door: Lobke pattyn 09-07-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    salontafel

    meubis houd zich nooit aan de leveringsdatum!
    ik vroeg vriendelijk om mijn meubels op een donderdag te leveren maar houden geen rekening met de wensen van hun klanten .
    communicatie is een ramp
    spijtig dat dit de enige webwinkel is dat ze mijn meubels verkopen anders was ik al lang op een ander geweest

    Door: emely15-05-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    5
    rating

    Slaapkamerkast Lotto Lava - orderdatum 15/9/2019

    Besteld op 15/9/2019
    Levering geplant in week 42
    * wij krijgen geen info wanneer er geleverd gaat worden. Moet er zelf contact voor zoeken. Maar dit gaat niet telefonisch... Dit moet allemaal via mail !
    * Door omstandigheden kunnen ze niet leveren. Problemen in het fabriek, bla bla bla
    Afspraak : korting van 10% en een nieuwe levertermijn. Levering zou nu week 50 gebeuren.
    * Zeer laat krijgen wij weer de mededeling dat de levering niet kan doorgaan.... Nog altijd problemen met de fabriek waar ze de kast maken. BLA BLA BLA
    * Ze proberen een andere kast aan te bieden. Een die helemaal niet lijkt op het geen we besteld hebben. Uiteraard willen we deze niet.
    Compentatie. nogmaals -10% en gratis montage.
    Nieuwe leverweek wordt 7 van dit jaar 2020.
    Vorige week een mail gestuurd omdat we nog niets gehoord hadden. Dag daarna een mail voor levering op zaterdag 8/2
    * Vandaag 5/2 kreeg ik telefoon, een franstalige die zeer gebrekkig NL kon. Hij stond voor onze deur met onze kast ???? Ik was op het werk. Duidelijk gemaakt dat de afspraak op zaterdag was 8/2 en niet vandaag.

    Vandaag terug een mail van Dimitri Samaras….

    Dimitri Samaras (Meubis)
    5 feb. 14:53 CET
    Hi Matty

    Ik zag dat ze dit voor vandaag ingepland hadden maar gemist waren van datum.
    Vandaar dat ze er vandaag stonden.

    Levering kan zaterdag maar de montage is wel niet mogelijk.
    Laat je iets weten?
    Met sympathieke groeten - Salutations - Best regards,
    Samaras Dimitri
    Service medewerker - Service client
    Koning Leopoldlaan 83 bus 2, 9990 Maldegem
    Tel: +32 (0)50 82 05 59 @: dimitri@meubis.be
    Bezoek onze shop www.meubis.be
    Schrijf je in op onze nieuwsbrief


    Uiteraard heb ik hem geantwoord.

    Matty Ulenaers
    5 feb. 18:09 CET
    Beste Dimitri,
    Na al de miserie die we al gehad hebben met deze bestelling, komt er dit nog eens bij ?
    Jullie sturen een mail voor een levering van zaterdag. Wetende dat jullie ook moeten zorgen voor de montage.
    Wij bevestigen deze mail. Nu kom je af dat jullie niet kunnen zorgen voor de montage, ook al was dit afgesproken.
    Wij hebben onze afspraken voor zaterdag allemaal speciaal afgezegd voor deze levering en montage.
    Op de overeenkomst (het nieuwe factuur) staat duidelijk dat jullie ook voor de montage zullen zorgen.
    Wij zitten al maanden zonder kleerkast. Ik verwacht dat u zorgt dat de afspraak die je gemaakt hebt nu ook geregeld wordt. En dat er zaterdag een persoon is om ook de montage uit te voeren.
    Het is niet leuk om op deze manier te communiceren en te onderhandelen. De na-service is niet ok. En dat dit alleen maar langs email gebeurd is zo klant onvriendelijk. Ik heb daar geen woorden voor. Het is ook niet omdat jullie fouten maken, dat wij daar de dupe van moeten zijn. Ik hoop dat jullie eindelijk jullie verantwoordelijkheid opnemen en zorgt dat dit voor zaterdag allemaal in orde komt.
    Als dit niet zo is zal ik gans mijn dossier over maken aan de ombudsman van test-aankoop.
    Vriendelijke groeten,
    Matty

    Onze vriend Samara stuurt terug een mail en spreekt zich dan tegen...

    Dimitri Samaras (Meubis)
    5 feb. 18:16 CET
    Hi Matty

    We waren reeds 3 dagen vroeger - werd nochtans voor gebeld hoor.
    Vind het vreemd dat er dan ineens ook nog over zaterdag gesproken wordt.

    Ik zal bekijken wat mogelijk is maar zaterdag lukt een montage zeker niet.
    De montages zijn altijd op woensdag deze maand. Dus een andere woensdag zou eventueel een optie zijn?

    Wij hebben een onderzoek gedaan richting telefonisch en contact via mail bij een hele groep mensen uit 4 verschillende landen.
    De keuze om de telefoon af te schaffen lag eerder bij hen dan bij ons. We kunnen zo wel snel reageren en antwoorden en een oplossing bekijken ipv alles herhaaldelijk te moeten uitleggen zonder vooruitgang te boeken.
    Daarnaast werken we ondertussen ook al met meer mensen op de service afdeling waardoor alles gewoon kan opgevolgd worden vanop kantoor of remote en het dus veel sneller behandeld kan worden.
    Met sympathieke groeten - Salutations - Best regards,
    Samaras Dimitri
    Service medewerker - Service client


    Ik heb hem opnieuw geantwoord;

    Beste Dimitri,

    Zie mail die jullie hebben gestuurd.
    En zie ook regel TWEE ivm de montage !
    Hou jullie aan je afspraken !

    Jullie waren 3 dagen vroeger …. Ja maar dat was niet de afspraak ! Ik was uiteraard op het werk !
    Je beweert nu ook nog dat jullie ons hiervoor gebeld hebben ?? Raar maar ik heb geen telefoon gehad. Welk nummer zou in mijn geschiedenis moeten staan dat ik kan zien dat ik jullie telefoon gemist heb. Er staat ook geen bericht in mijn antwoord apparaat. Vandaag kreeg ik telefoon dat ze inderdaad voor mijn deur stonden. Iemand die frans sprak.

    Jullie onderzoek is duidelijk kwatsh, het is wel duidelijk dat de beslissing die door jullie beleid is gekozen zever is.
    Jullie verliezen geen tijd… Maar wij als klant hopen. En natuurlijk is het aan de telefoon niet plezant, als jullie een klant hebben die jullie niet naar afspraak en behoren behandelen.

    Meestal eindig ik met vriendelijke groeten, maar dat begint mij héél moeilijk te worden.

    Matty Ulenaers





    UW AFSPRAAK VOOR LEVERING


    Hi,

    Met dit mailtje laten we je graag weten dat de levering van jouw bestelling op naam van ULENAERS kan geleverd worden op zaterdag 8 februari 2020, tussen 11-15 uur.

    Belangrijk voor iedereen die ook een montage heeft besteld: de monteur is niet dezelfde persoon als de chauffeur die komt leveren. De monteur komt uiteraard op dezelfde dag, maar dit mogelijks iets later op de dag.


    ► BETALING

    • Het resterend saldo van € 151,28 mag cash aan de chauffeur betaald worden. (Indien dit bedrag €0,00 is, hoeft er uiteraard niets meer betaald te worden).

    • Wens je liever veilig online te betalen dan kan dit met een betaallink. Stuur ons hiervoor gerust een mailtje.


    ► OPGELET!

    Deze afspraak wordt pas definitief ingepland van zodra we jouw bevestiging hebben ontvangen. Dit kan je heel eenvoudig doen door op dit mailtje te antwoorden, of ons een mailtje te sturen op support@meubis.be. Geen bevestiging, is geen levering.

    ► DEADLINE!

    De deadline om deze afspraak te bevestigen is donderdag 6 februari 2020 om 12uur 's middags.

    Mocht deze afspraak voor jou niet lukken, vragen we om dit ook even te laten weten per mail, zodat we de levering opnieuw kunnen inplannen. Let wel, de eerstvolgende afspraak zal pas mogelijk zijn na minstens 7 dagen.


    Per mail en op live chat steeds bereikbaar.

    Ik ben benieuwd wat voor reactie ik nu weer ga krijgen.
    Maar ik zie in de reviews dat ik niet de enige ben met deze verschrikkelijke slechte service van Meubis.

    Ik hoop nog altijd dat zaterdag alles is opgelost....


    Door: mattheus Ulenaers05-02-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    3
    rating

    Schrijf zelf een review over Meubis

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is Meubis een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 26 ervaringen geplaatst over Meubis. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 5.2 gekregen, waarbij 46% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Meubis actief?

    Meubis is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Wonen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Meubis gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.