ErvaringenSite

    Ervaringen Meubis

    Ben jij op zoek naar nieuwe meubels, die echt bij jouw persoonlijkheid passen. En wil je hier niet teveel voor betalen? Kijk dan zeker even bij Meubis. Hier vind je recensies en ervaringen van andere klanten die al eerdere hun interieurwensen vonden bij deze webshop.

    Wat is Meubis

    Meubis is een online winkel. Maar niet zomaar een winkel. Deze webshop is specialist in het aanbieden van kwalitatieve en goedkope meubels. Sinds 2010 willen ze gezellig en kwalitatief wonen voor iedereen bereikbaar maken. Niet alleen door de mooiste, leukste en meest trendy artikelen slim in te kopen, maar door uitmuntende service en persoonlijk contact te bieden. Hier kun je terecht voor het inrichten van je woonkamer, maar ook voor de nieuwe inrichting van je kantoor of nieuwe restaurant.

    IK BEN VERLIEFD - VERHUIS VLOG #3

    Voor wie is Meubis

    Je shopt online bij Meubis als jij gezellig wilt wonen, zonder daarbij in te hoeven leveren op kwaliteit. Je shopt hier als je wilt dat je meubels aansluiten bij wie jij bent. Jouw inrichting is een weerspiegeling van je persoonlijkheid. Je komt bij Meubis als je op zoek bent naar inspiratie. Hier kun offline in Maldegem terecht voor de nodige inspiratie in hun showroom, maar online kun jij ook je ogen uitkijken in de uitgebreide collectie van deze webshop.

    Waarom kies je voor Meubis

    Je kiest voor deze winkel, omdat je gaat voor functionele meubels die bij jou en je interieur passen. Naast de goede prijs-kwaliteit verhouding is het uitgebreide assortiment van Meubis ook een groot voordeel. Je shopt hier makkelijk en snel alles wat je nodig hebt. Ze hebben hier starterspakketten, voor als je net begint. Maar ze hebben ook alles voor het finetunen van jouw interieur. In welke categorie ga jij als eerst een kijkje nemen? Eetkamer, Woonkamer of Slaapkamer? Of wil je liever eerst even kijken naar alle leuke producten die te zien zijn bij de pagina’s over Tuin & Terras, Keuken en badkamer? Take your pick!

    Voordelen van shoppen bij Meubis

    Online winkelen is makkelijk en snel, dat is bij deze winkel niet anders. Maar wist je dat ze nog meer voordelen bieden? Zo wordt jouw bestelling altijd gratis geleverd in de Benelux en is zelfs levering in Frankrijk mogelijk. Daarnaast bieden ze gratis stockage en de beste prijs-kwaliteitverhouding. En wil je er nog even over nadenken voor je een definitieve beslissing maakt? Bij Meubis heb je altijd dertig dagen bedenktijd. En ook na je aankoop kun je nog op hen rekenen. Je hebt namelijk altijd twee jaar garantie op jouw aankoop. Zo kun je met een gerust hart online winkelen bij deze webshop.

    Contact opnemen met Meubis

    Als je ergens meer over wilt weten kun je altijd even kijken op de pagina met veelgestelde vragen. Daar vind je onder andere antwoorden op vragen over bestellingen, levering, bezorging, afhalen, betaalmogelijkheden, retouren en meubelen. De kans is groot dat het antwoord op jouw vraag hier tussen staat. Is dat niet zo? Dan kun je op een heleboel verschillende manieren in contact komen met Meubis, hieronder vind je de mogelijkheden:
    - Stuur je bericht via het contactformulier
    - Bel deze webshop op. Dat kan van maandag tot en met zaterdag van 10.00 uur tot 13.00 uur en van 13.30 uur tot 18.00 uur.
    - Heb je tijdens de tijden van de telefonische klantenservice geen tijd, dan kun je hen het beste mailen op support@meubis.be
    - Je kunt gebruik maken van de Livechat, het venster hiervoor komt omhoog wanneer je op de website bent.
    - Stuur hen een bericht via social media. Ook hier kun je zelfs nog kiezen welk medium je voorkeur heeft: kies je voor Facebook, Twitter, Instagram of Pinterest?

    Ervaringen van anderen met Meubis

    Meubis is een webshop die Benelux-breed opereert. Ze hebben dus veel verschillende soorten klanten. Ben jij een van die klanten? Dan zijn andere mensen heel erg nieuwsgierig naar jouw ervaringen. Hoe heb jij het bestellen bij Meubis beleefd? Kon je makkelijk vinden wat je zocht, kon je veilig betalen en werd alles netjes en op tijd bij jouw thuis afgeleverd? Naar dit soort meningen zijn mensen op zoek. Heb je heel even de tijd om jouw beoordeling van Meubis te delen met hen? 

    Wat vinden klanten eigenlijk van Meubis? Lees hun ervaringen en verhalen in reviews en oordeel zelf: hoe goed is meubelwinkel Meubis echt?

    Meubis
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (39)

    4.4
    36% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    4.8
    Service
    rating
    3.6
    Prijs
    rating
    5.4
    Leveren
    rating
    3.6

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    6 eetkamerstoelen

    Ik heb 500 euro betaald voor stoelen die ik nooit ontvangen heb. Telefonisch en per mail zijn ze niet bereikbaar en dus je bent gewoon de lul. Pure diefstal is het, en het gaat niet om de minste bedragen. Ik lees mensen die voor duizenden euro's zijn opgelicht. Tijd om deze zaak eens serieus aan te pakken. Ik ben met mijn advocaat bezig om een dossier op te bouwen, zaken zoals negeren, niet terug mailen telefonisch onbereikbaar wordt allemaal meegenomen. Iedereen die zich wil aansluiten kan mij mailen.

    Door: Merike Otten27-07-2021
    Mow27-07-2021

    Bezig met een rechtzaak tegen deze oplichters. Ik zoek zoveel mogelijk ervaringen, indien mogelijk stuur me je verhaal per mail.

    Joke27-07-2021

    Ik heb net als u en velen hetzelfde probleem. Niet- levering en geen terugbetaling buiten standaardantwoord. Gelukkig heb ik met mastercard betaald en via deze weg heb ik mijn geld terug. Ik vermoed dat mastercard dit geld zal terugvorderen? Misschien een oplossing?

    Joke27-07-2021

    Ook misschien interessant om te vermelden dat ze vermoedelijk valse reviews op trustpilot geven (alle Engelse namen geven goeie reviews, ik denk niet dat iemand uit Illinois Vlaamse meubelen gaat kopen :-) )

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    slaapkamer gekocht op 17 jan 2021

    Ik moet de mensen die een reactie hebben geschreven in negatieve zin hun gelijk geven. Ik heb op 17 jan 2021 een volledige slaapkamer gekocht leverings termein week 14. Niet dus het werd telkens uitgesteld naar week 15,week 23,week 25,week 33 ennu ineens week 35 zonder dat iemand jou een bericht stuurt. Bedankt om ons als klant in de kou laten staan. Moet al maanden op de grond slapen en mijn vrouw op een veldbed. Daar geven ze geen moer om.
    ben 62 jaar hoe halen ze het in hun hoofd om het af te schuiven als overmacht. Dank jullie wel.

    Door: Arsene Allard26-07-2021
    Mow27-07-2021

    Mocht je interesse hebben, ik ben bezig met een rechtzaak en zoek mensen die ook door Meubis zijn opgelicht.

    Joke27-07-2021

    Zoals velen hier net hetzelfde probleem. Ik heb via de verzekering van de mastercard mijn geld teruggekregen, misschien een oplossing? Neem dan contact op met je bank, het is een beetje administratie, maar zeker niet te moeilijk.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Tv-kast, keukenkast en kapstok

    Begin januari 2021 enkele artikelen online besteld, verwachte levertermijn was toen maart 2021. Tot dusver nog steeds niets ontvangen, levertermijn schuift elke keer enkele weken op! Op de website wordt niets vermeld over langere levertijden, had ik dit op voorhand geweten ging ik nooit besteld hebben.
    Ik heb spijt dat ik deze aankopen heb gedaan, helaas weigeren ze om mijn geld terug te geven. Geen aanrader!!

    Door: Evi26-07-2021
    Mow.27-07-2021

    Zie mijn review, ben bezig met een rechtzaak tegen deze oplichters en heb zoveel mogelijk ervaringen nodig.

    Joke27-07-2021

    Zoals velen hier net hetzelfde probleem. Ik heb via de verzekering van de mastercard mijn geld teruggekregen, misschien een oplossing? Neem dan contact op met je bank, het is een beetje administratie, maar zeker niet te moeilijk.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Zetel

    September 2020 zetel bestel nog steeds niets ontvangen
    En terugbataling voorschot komt ook niks
    Ik raad deze winkel niemand aan

    Door: Vaes12-07-2021
    Joke27-07-2021

    Zoals velen hier net hetzelfde probleem. Ik heb via de verzekering van de mastercard mijn geld teruggekregen, misschien een oplossing? Neem dan contact op met je bank, het is een beetje administratie, maar zeker niet te moeilijk.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    zetelbed

    Wij gingen langs in de winkel en besloten een zetel te kopen. Men eiste onmiddellijk een groot bedrag als voorschot en dit diende onmiddellijk betaald te worden! Bij onderhandeling konden we dit voorschotbedrag toch iets naar beneden halen. Wij betaalden het voorschot, maar wachten al MAANDEN op onze zetel die nog steeds niet geleverd is. We kunnen niet bellen, want telefonisch is de firma onbereikbaar. Enkel per sms kan je de personen in kwestie bereiken, om dan te horen via een kort smsje dat de levering telkens per 2 weken wordt uitgesteld... ondertussen blijft men ons zo telkens aan het lijntje houden en is de datum van levering nog steeds niet gekend! Wij zijn alles behalve tevreden en raden deze firma dan ook zeker aan niemand aan!!!!

    Door: Greet Seys25-05-2021
    Mow27-07-2021

    Zie mijn review, ben bezig met een rechtzaak tegen deze oplichters en heb zoveel mogelijk ervaringen nodig.

    Joke27-07-2021

    Zoals velen hier net hetzelfde probleem. Ik heb via de verzekering van de mastercard mijn geld teruggekregen, misschien een oplossing? Neem dan contact op met je bank, het is een beetje administratie, maar zeker niet te moeilijk.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Begin september 2020

    Wij wachten al bijna 9 maand op een levering van salontafel en matras. Alles door ons keurig betaald. Enkel de leveringen worden niet uitgevoerd. Hebben sterk de indruk dat alles vooraf contant betaald moet zijn vooraleer MEUBIS aangeleverd wordt. Dit bedrijf is niet geloofwaardig. Klanten betalen, maar worden niet geleverd. Alle communicatie kanalen worden afgesloten en/of helemaal niet beantwoord. Wil je niet depressief worden, bestel dan nooit in deze winkel. Betaal nooit op voorhand. Spijtig dat er geen review kan geplaatst worden zonder ster, zij verdienen echt geen ster.

    Door: Ann24-05-2021
    Joke27-07-2021

    Zoals velen hier net hetzelfde probleem. Ik heb via de verzekering van de mastercard mijn geld teruggekregen, misschien een oplossing? Neem dan contact op met je bank, het is een beetje administratie, maar zeker niet te moeilijk.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Salontafel, zetel en barkast

    Wij bestelden een eettafel, barkast en zetel bij meubis. Het was een enorme lange levertijd. Toen dan eindelijk de levering kwam, ontbrak de zetel, waren er heel wat fabricagefouten in de barkast die we zelf nog dienden op te oplossen en waren er krassen op de tafelpoten en een putje in het tafelblad. We kregen toen nieuwe tafelpoten. Maar over een nieuw tafelblad of de fabricagefouten werd er niks gezegd. Uiteindelijk na zoveel mails te versturen werd ons ook een nieuw tafelblad beloofd. Hier wachten we nog steeds op en dit is al meer dan 2 maanden geleden. Ik krijg ook al 1 maand geen antwoord meer op mijn mails. Een heel slechte service, slechte kwaliteit en een heel slecht communicatiebeleid als je het mij vraagt.

    Door: Anoniem23-05-2021
    Joke27-07-2021

    Zoals velen hier net hetzelfde probleem. Ik heb via de verzekering van de mastercard mijn geld teruggekregen, misschien een oplossing? Neem dan contact op met je bank, het is een beetje administratie, maar zeker niet te moeilijk. Mastercard heeft ook verzekering voor gebrek van goed! Proberen als je betaald hebt met mastercard (of VISA)

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Tv meubel - oktober 202

    Midden oktober 2020 een tv-meubel besteld (toen 3 maanden zwanger) Ondertussen bevallen en is ons zoontje 2 maanden oud, nog steeds niets! Updates krijg je niet, communicatie enkel via sms. Een reden wordt niet gegeven, excuses worden niet eens aangeboden. Ik krijg de indruk dat wanneer het meubel wordt geleverd vooraleer de zoon kan stappen, dat we content gaan mogen zijn.
    Verschrikkelijk service.

    Door: Steffi 21-05-2021
    Micha 17-07-2021

    Hier het zelfde was 6 maanden zwanger volledige slaapkamer besteld nog altijd niks ontvangen zoontje is ondertussen 4 maanden 😭

    Joke27-07-2021

    Zoals velen hier net hetzelfde probleem. Ik heb via de verzekering van de mastercard mijn geld teruggekregen, misschien een oplossing? Neem dan contact op met je bank, het is een beetje administratie, maar zeker niet te moeilijk.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    5
    rating

    Vitrinekast

    Ik wacht al vanaf 08-11-20 op mijn bestelling al meerdere keren uitgesteld ze geven steeds weer een nieuwe leverweek om vervolgens niks meer van ze te horen verzocht te annuleren doen ze niet ze gooien alles op corona zeer slecht bedijf

    Door: Tom 30-04-2021
    Rob 09-05-2021

    Hier het zelfde , ook al sinds oktober 2020 in afwachting van een levering die keer op keer wordt uitgesteld om allerlei redenen, van schroefjes die niet leverbaar zijn tot mails in de spam box tot schaarste in de hout markt tot Corona die bepaalde materialen vertraagd. Ze lossen helemaal niks op en komen telkens met nieuwe excuusjes over de rug van hun fabrikanten (die zelf notabene aangeven helemaal geen leverproblemen te hebben als je navraag doet) het probleem ligt volledig bij de werkwijze van de firma Meubis en beslist niet bij hun toeleveranciers. Die willen en kunnen de kast die we besteld hebben gewoon leveren, maar waarom Meubis hier niet 10-12 weken maar 8 maand voor nodig heeft is iets waar ze zelf blijkbaar het antwoord ook niet op willen geven. Bestel hier niets mensen!

    Mow27-07-2021

    Hier ook hetzelfde, eigenlijk zouden we een keer met iedereen die hier een klacht heeft staan die kant op gaan. Gewoon vriendelijk verzoeken om ons geld terug te geven. Maar eerlijk gezegd denk ik niet eens dat ze bestaan, laat staan dat ze echt meubels verkopen. Is gewoon een oplichtersbende.

    Joke27-07-2021

    Zoals velen hier net hetzelfde probleem. Ik heb via de verzekering van de mastercard mijn geld teruggekregen, misschien een oplossing? Neem dan contact op met je bank, het is een beetje administratie, maar zeker niet te moeilijk.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    2 kasten 2 bedden

    Man man man, ik heb het gehad. Het is hoogtijd dat dit bedrijf word geboycot want aan de reviews te zien ben ik niet de enigste! Ik wacht al 6 MAANDEN op mijn bestelling van mijn sofa, 2 kasten en 2 bedden die samen 800 euro kosten en ik wacht nog steeds. Jammer dat ik niet van de hoogste klasse ben en geen advocaat kan inschakelen maar als ik het kon deed ik het! Ik zal eerlijk zijn, het is wel beschamend om niemand te kunnen uitnodigen omdat je geen meubels hebt, want waar moet men zitten? Er is geen sofa. Ik slaap al 6 maand op de grond... Een mens kan zich nog niet benuttigen van een bed! Mijn 3 dochters waren erg beschaamd toen hun vriendjes zagen hoe ze haar kleertjes in een mand stopte ipv een deftige kast.. Geld teruggeven doen ze ook niet. Een schande. In de mails ook een excuus gegeven dat dit door corona komt maar had meer verwacht van een kwaliteitsbedrijf. Niet bestellen mensen. Ik had superlang gespaard en keek er naar uit maar nu wil ik gewoon mijn geld terug! Ik ben een alleenstaande vrouw met 3 kinderen en een mager loontje.

    Door: Lotte17-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Stoelen

    Geen enkel positief punt, men antwoord niet op mails niet op telefoon en wacht al sinds begin januari op mijn stoelen.
    Service een dikke nul

    Door: Leroy09-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Kasten

    verkeerde kasten geleverd: they don't care!

    3 weken geleden gemeld dat ze de VERKEERDE kast en commode hebben geleverd. Direct gemaild en blijven mailen. Alles staat uitgepakt boven en enorm in de weg, we krijgen maar geen antwoord op waar het fout gegaan is en wat de oplossing is. ECHT ONGELOFELIJKE SLECHTE SERVICE/COMMUNICATIE.
    16 Febr. 1e mailtje gestuurd, vandaag 13 Maart nog steeds niks.

    Door: Kim Vleurick13-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Diverse

    Min 6 maanden levering. Verkeerde artikelen leveren. Geven geen gevolg aan emails, vragen of klachten. Na bijna 7 maanden wachttijd levering nog niet voltooid.

    Door: Michel24-02-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Schande

    Een ramp is deze winkel!!!!
    Wij bestelde in augustus 20/20 een nieuwe eetkamer deze werd geleverd in oktober 20/20 waarbij de levering 4 van de 10 bestelde stoelen 2 weken later geleverd gingen worden bij het uitpakken van de dozen merkten we direct dat er schade was aan de buffet kast tafel blad tv meubel nu houden zij ons al weken aan het lijntje met de levering van de nieuwe stukken elke keer met 1of 2 weken uit te stellen nu zouden ze zogezegt volgende week komen maar wij hebben tot op de dag van vandaag nog geen uur of datum gekregen en ik probeer de winkel al 4 dagen op rij de contacteren via mail en wij krijgen maar geen antwoord waar we niet meer van verschieten!! Nu ons dossier is naar onze advocaat gestuurd dus als ze hier volgende week niet staan wacht hun een aangename verassing
    Een schande dat zo een oplichters nog winkels uitbaten

    Door: Stefan11-01-2021
    Marijke sauer12-05-2021

    Ik heb ook een advocaat ingeschakeld. Misschien alle klachten bundelen en in groep gaan. Marijke.sauer@telenet.be

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    sofa


    Mijn dochter bestelde een sofa in juli. Levering begin oktober..tot dan alles in orde. Bij het uitpakken van de sofa, merkten we dat er een verkeerde kleur geleverd was, daarenboven was er ook lichte beschadiging. Ik mailde (want bellen is onmogelijk) onmiddellijk. Ik kreeg als antwoord dat er inderdaad een fout gebeurd was en dat er een nieuwe sofa zou besteld worden. We hadden geen zin om opnieuw 3 maand te wachten op de correcte sofa en bovendien was de montage op ons delicate parketvloer niet evident geweest. De kleur op zich was wel ok. Dus ik gaf aan dat ik de sofa zou houden, de beschadiging konden we ook wat retoucheren. Ik vroeg wel een korting voor dit voorval. Er werd ons een korting beloofd van 10%. Dit zou binnen de 14 dagen gestort worden. We spreken nu van midden oktober..ondertussen zijn we december. Ik heb al meermaals mails gestuurd...telkens wordt er gezegd : 'we geven het door aan de boekhouding'. De mensen die de mails versturen, zijn tussenpersoon...zij antwoorden steeds correct en ik begrijp dat ze niet meer kunnen doen. We begrijpen het niet goed... We menen zelfs dat we 'brave' klanten zijn, geen gedoe omtrent foutieve levering en schade. Zo spijtig, helemaal niet toekomstgericht klantvriendelijk. Ik heb een tijdje gewacht om deze review te schrijven...dacht echt dat het in orde zou komen, maar neen..

    Door: Elke Lechat11-12-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    7.5
    rating

    Verschillende kasten

    Wees gewaarschuwd, koop hier niet! Begin juni 2020 bestelden wij een aantal kasten in de winkel van Meubis. Deze zouden geleverd worden midden augustus. Na zelf contact te moeten opnemen hoorden we dat onze kasten niet tijdig geleverd zouden worden. Na herhaaldelijke loze beloften en onduidelijke communicatie zijn we eind september zelf naar de winkel te Maldegem gereden. Daar kregen we te horen dat onze meubels niet meer geleverd zouden worden wegens het faillissement van de leverancier. Ons voorschot van €1.050 zou binnen de 14 dagen teruggestort worden. Ondertussen zijn we begin december en zagen wij ons geld nog steeds niet terug.

    Door: Siel Demeyer08-12-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Salon

    Kleur stof perfect maar geen handleiding de afwerking perfect

    Door: Luc Martens23-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    5.5
    rating

    Eetkamer stoelen

    In augustus 2020 6 eetkamer stoelen en 2 barkrukken besteld.
    Deze zouden geleverd worden half september.
    Eind september mail gestuurd om te vragen Waar onze stoelen bleven.

    Hun antwoord was binnen een paar weken.
    Opnieuw gemaild half oktober, terug antwoord binnen een paar weken.
    Nu deze week gemaild, nog geen antwoord.
    Jammer dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn of ik had ze al eens goed mijn mening gezegd.





    Door: De Ryck-Van Bulck11-11-2020
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5.5
    rating

    3 1 persoonsbedden, 3 matrassen, boxspring

    Mensen, bezint eer ge begint! KOOP NIET in deze winkel! Wij wachten al 9 maand op onze bestelling van boxspring waarvoor we meer dan 800€ voorschot hebben gelegd, telefonisch niet bereikbaar, meer dan een uur gereden om persoonlijk meer uitleg te vragen aangezien op de vele mails niet word geantwoord of naar uitvluchten word gezocht. Daar ging het dan om een fout door hun, we gaven hen nogmaals het vertrouwen en vroegen om dan alvast 3 bedden met matras voor onze kinderen te leveren, belofte gekregen dat onze bestelling vorige week volledig zou geleverd worden, Hen een mail gestuurd dat als de bestelling DEZE week zoals beloofd niet VOLLEDIG zou aankomen we verdere stappen zouden nemen.. ik kreeg hiernet 1 mailtje terug van DYMFNA met daarin gewoon OK! Wilt ze dus zeggen doe maar, wat kan ons dit ne zak schelen... Ik laat het hier alvast niet bij,... indien er anderen zijn, wees vrij contact met me op te nemen via pb... samen zijn we nog sterker! Afzetters!!! Check hun beoordelingen waar inmens veel mensen op hun leveringen wachten, zelfs al meer dan een jaar!!

    Door: Karen09-11-2020
    Beste Karen,28-12-2020

    Zelfde excuses, telkens uitstel, telkens geen levering. Zou ook graag krachten bundelen. Mijn betaling is maar rond de 111euro, maar ik haat het als zo'n bedrijven kunnen blijven zo'n praktijken kunnen blijven doen. Heb een vriend die advocaat is. Zal mijn oor ook eens bij hem te luister leggen.

    Kevin Meire10-02-2021

    Wij zitten ook met dit probleem

    Kevin Meire10-02-2021

    Volgens mij word er bij hun niet meer geleverd wegens niet betalen aan leveranciers als je nog je geld niet terug hebt laat iets weten wij staan ook op het punt naar de rechtbank te stappen 0470220441 gr

    Michel24-02-2021

    Na 6 maand verkeerde matras geleverd, en nog geen salontafel geleverd. Tot bedrag 295€. 2 x per email gevraagd om de bestelling te annuleren en ons het bedrag terug te storten na tevergeefse pogingen van ons. Spijgeen enkel kanaal staat open voor communicatie, geen gsm, geen tel, geen email,

    Franky23-05-2021

    sta ook op het punt klacht neer te leggen, stuur morgen een mail naar test aankoop, waarvan ik lid ben, deze hebben vrij goede juristen, en deze zullen eerst nagaan of hun argumentatie gegrond is, want meubis steek zich weg achter het mom van Corona en transport, toeleveranciers die niet kunnen leveren, maar dit zal grondig nagekeken worden. Ook zal ik vragen om dit te laten publiceren in het maandelijkse magazine, zodat deze winkel in een heel slecht daglicht zal komen te staan en dat ze na geruime tijd de boel zullen moeten sluiten. Maar deze oplichters praktijken kunnen niet meer door de beugel.

    Joke27-07-2021

    Zoals velen hier net hetzelfde probleem. Ik heb via de verzekering van de mastercard mijn geld teruggekregen, misschien een oplossing? Neem dan contact op met je bank, het is een beetje administratie, maar zeker niet te moeilijk.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    6
    rating

    Boxspring

    Een boxspring besteld bij meubis in Maldegem. De afgesproken dag van levering geen levering. Boxspring wordt blijkbaar niet meer geleverd.. Nieuwe besteld. Week van levering weer niets. Nu toch wel al 5maanden verder. Ik kan het verstaan door omstandigheden dat het soms moeilijk is voor meubis en de leverancier. Maar problemen zijn er om opgelost te worden

    Door: Cedric 23-09-2020
    Cedric 23-09-2020

    Het aanbod van meubis is wel top! Lang gezocht en veel vergeleken. Prijs kwaliteit is ook top. Juist dat wachten en dan weer uitstellen. 2x geen verwittiging dat de levering niet doorgaat. Totaal niet correct.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Schrijf zelf een review over Meubis

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is Meubis een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 39 ervaringen geplaatst over Meubis. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4.4 gekregen, waarbij 36% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Meubis actief?

    Meubis is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Wonen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Meubis gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.