ErvaringenSite

    Ervaringen Meubis

    Ben jij op zoek naar nieuwe meubels, die echt bij jouw persoonlijkheid passen. En wil je hier niet teveel voor betalen? Kijk dan zeker even bij Meubis. Hier vind je recensies en ervaringen van andere klanten die al eerdere hun interieurwensen vonden bij deze webshop.

    Wat is Meubis

    Meubis is een online winkel. Maar niet zomaar een winkel. Deze webshop is specialist in het aanbieden van kwalitatieve en goedkope meubels. Sinds 2010 willen ze gezellig en kwalitatief wonen voor iedereen bereikbaar maken. Niet alleen door de mooiste, leukste en meest trendy artikelen slim in te kopen, maar door uitmuntende service en persoonlijk contact te bieden. Hier kun je terecht voor het inrichten van je woonkamer, maar ook voor de nieuwe inrichting van je kantoor of nieuwe restaurant.

    IK BEN VERLIEFD - VERHUIS VLOG #3

    Voor wie is Meubis

    Je shopt online bij Meubis als jij gezellig wilt wonen, zonder daarbij in te hoeven leveren op kwaliteit. Je shopt hier als je wilt dat je meubels aansluiten bij wie jij bent. Jouw inrichting is een weerspiegeling van je persoonlijkheid. Je komt bij Meubis als je op zoek bent naar inspiratie. Hier kun offline in Maldegem terecht voor de nodige inspiratie in hun showroom, maar online kun jij ook je ogen uitkijken in de uitgebreide collectie van deze webshop.

    Waarom kies je voor Meubis

    Je kiest voor deze winkel, omdat je gaat voor functionele meubels die bij jou en je interieur passen. Naast de goede prijs-kwaliteit verhouding is het uitgebreide assortiment van Meubis ook een groot voordeel. Je shopt hier makkelijk en snel alles wat je nodig hebt. Ze hebben hier starterspakketten, voor als je net begint. Maar ze hebben ook alles voor het finetunen van jouw interieur. In welke categorie ga jij als eerst een kijkje nemen? Eetkamer, Woonkamer of Slaapkamer? Of wil je liever eerst even kijken naar alle leuke producten die te zien zijn bij de pagina’s over Tuin & Terras, Keuken en badkamer? Take your pick!

    Voordelen van shoppen bij Meubis

    Online winkelen is makkelijk en snel, dat is bij deze winkel niet anders. Maar wist je dat ze nog meer voordelen bieden? Zo wordt jouw bestelling altijd gratis geleverd in de Benelux en is zelfs levering in Frankrijk mogelijk. Daarnaast bieden ze gratis stockage en de beste prijs-kwaliteitverhouding. En wil je er nog even over nadenken voor je een definitieve beslissing maakt? Bij Meubis heb je altijd dertig dagen bedenktijd. En ook na je aankoop kun je nog op hen rekenen. Je hebt namelijk altijd twee jaar garantie op jouw aankoop. Zo kun je met een gerust hart online winkelen bij deze webshop.

    Contact opnemen met Meubis

    Als je ergens meer over wilt weten kun je altijd even kijken op de pagina met veelgestelde vragen. Daar vind je onder andere antwoorden op vragen over bestellingen, levering, bezorging, afhalen, betaalmogelijkheden, retouren en meubelen. De kans is groot dat het antwoord op jouw vraag hier tussen staat. Is dat niet zo? Dan kun je op een heleboel verschillende manieren in contact komen met Meubis, hieronder vind je de mogelijkheden:
    - Stuur je bericht via het contactformulier
    - Bel deze webshop op. Dat kan van maandag tot en met zaterdag van 10.00 uur tot 13.00 uur en van 13.30 uur tot 18.00 uur.
    - Heb je tijdens de tijden van de telefonische klantenservice geen tijd, dan kun je hen het beste mailen op support@meubis.be
    - Je kunt gebruik maken van de Livechat, het venster hiervoor komt omhoog wanneer je op de website bent.
    - Stuur hen een bericht via social media. Ook hier kun je zelfs nog kiezen welk medium je voorkeur heeft: kies je voor Facebook, Twitter, Instagram of Pinterest?

    Ervaringen van anderen met Meubis

    Meubis is een webshop die Benelux-breed opereert. Ze hebben dus veel verschillende soorten klanten. Ben jij een van die klanten? Dan zijn andere mensen heel erg nieuwsgierig naar jouw ervaringen. Hoe heb jij het bestellen bij Meubis beleefd? Kon je makkelijk vinden wat je zocht, kon je veilig betalen en werd alles netjes en op tijd bij jouw thuis afgeleverd? Naar dit soort meningen zijn mensen op zoek. Heb je heel even de tijd om jouw beoordeling van Meubis te delen met hen? 

    Wat vinden klanten eigenlijk van Meubis? Lees hun ervaringen en verhalen in reviews en oordeel zelf: hoe goed is meubelwinkel Meubis echt?

    Meubis
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (46)

    4.2
    37% Zou hier weer kopen!
    Bestellen
    rating
    4.8
    Service
    rating
    3.4
    Prijs
    rating
    5.2
    Leveren
    rating
    3.4

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    hoeksalon en allerhande meubilair van Kora

    Deel 2.
    Na veel gepalaver eindelijk de meubels geleverd!
    Maar wat blijkt bij het uitpakken? 2 van de 5 artikelen kloppen niet met hetgene ik besteld had.
    Ik heb dat gemeld en vroegen er foto's van of toch tenminste van de etiketten op de verpakkingen.
    Nadat ik die doorgestuurd had is het plots wel heel stil geworden.
    Ze laten niets meer van zich horen.
    Mijn geduld wordt hierbij serieus op de proef gesteld geef ze nog 1 week de tijd om te reageren en met een oplossing te komen.
    Zoniet dien ik een klacht neer en licht ik desnoods de pers in over de wanpraktijken van Meubis!
    Voor diegene die het er ook niet willen bij laten kan het misschien goed zijn om samen actie te ondernemen tegen de wanpraktijken van Meubis.
    Voor VTM nieuws: SMS 4040 of 4040@vtm.be
    Voor HLN: SMS 3535 of 3535@hln.be

    Door: Philippe De Bruycker22-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    hoeksalon en allerhande meubilair van Kora

    Op 22/07/2021 mijn bestelling geplaatst voor een totaalbedrag van 1341,75 euro waarvan de helft als voorschot betaald. Tijdens de bestelling heb ik duidelijk als opmerking vermeld dat ik op de 2de etage woon en dat er een verhuislift nodig is. Tot zover geen probleem zou men denken, maar ondertussen de ene tekortkoming na de andere ondervonden.
    1ste geval: op 30/08/2021 ontvang ik een mail dat ze de meubelen zouden leveren op 04/09/2021. Toen ik de verbodsborden wou aanvragen bij de gemeente (de verhuislift in gedachten), kreeg ik de melding dat die minstens 7 werkdagen op voorhand moest aanvragen. Dus kon die levering onmogelijk doorgaan. Heb via mail dan ook vriendelijk gevraagd om bij een nieuwe leveringsdatum daar rekening mee te houden.
    Als antwoord kreeg ik dat het geen probleem was en dat ze het zo gingen doorgeven.
    2de geval: Op 05/09/2021 krijg ik opnieuw een mail met een nieuwe leveringsdatum. En wat blijkt? Leveringsdatum voorzien op 08/09/2021!
    Terug hetzelfde probleem dus!
    Dan vraag ik mij af wat ze met mijn vorige mail gedaan hadden.
    Gingen ze dat niet zo doorgeven dat er minstens 7 werkdagen moeten tussen zitten?
    Uit frustratie heb ik dan een boze mail gestuurd en het voorstel gedaan om mijn bestelling te annuleren en mijn betaalde voorschot terug te betalen gezien ze zich toch niet kunnen schikken naar wat ik gevraagd had.
    Diezelfde dag nog werd ik telefonisch gecontacteerd door één of andere medewerkster om duidelijkheid te scheppen.
    Mevrouw begreep niet zo goed waarom ik van die borden moest aanvragen aangezien ze met een kleine wagen gingen leveren. Toen ik begon over die verhuislift viel mevrouw als het ware uit de lucht.
    Dan is er een alarmbelletje beginnen rinkelen bij mij en besloot ik eens op de site van meubis mijn bestelling nog eens te overlopen.
    Daar zag ik dat ze gingen leveren op de gelijkvloers. Totaal niet wat ik tijdens mijn bestelling vermeld had!
    Toen werd er telefonisch een nieuwe datum vastgelegd. Die zou in principe vandaag (18/09/2021) plaatsvinden. Ik ging dan juist nog een mailtje ontvangen van het tijdstip wanneer ze gingen langskomen.
    3de geval: Vandaag zijn we de 18de september (in principe de dag van de levering). De borden zijn geplaatst zodat er voldoende plaats is om te leveren. De beloofde mail van het tijdstip heb ik nooit ontvangen, dus zit ik al sedert deze morgen 07u te wachten.
    Hoe later het wordt vandaag, hoe meer ik begin te denken dat ze hun kat zullen sturen.
    Als ik tegen deze avond niemand gezien heb zal ik mijn bestelling annuleren en mijn betaalde voorschot terug eisen wegens ernstige tekortkomingen van Meubis.
    Ik stel ze nu al in gebreke!!!!!
    De service en levering is voor mij een dikke 0

    Door: De Bruycker Philippe18-09-2021
    Meubis18-09-2021

    Goedemiddag Philippe. Alle goederen zijn reeds aangekomen enige tijd geleden en de levering is tot 2x toe aangemeld en er werd niet op geantwoord dat dit lukte. Zoals er duidelijk in de mail staat moet er geantwoord worden anders worden er geen goederen geladen. We kunnen het niet maken voor onze logistiek en voor andere klanten dat we met volle vrachtwagens rondrijden als er niemand thuis is natuurlijk. Alle goederen zijn hier dus al tijdig binnen en zou kunnen geleverd worden indien er geantwoord zou zijn, wat niet het geval was. We zullen dus contact opnemen voor een nieuwe levering.

    De Bruycker Philippe21-09-2021

    Bullshit! Als je mijn klachten goed leest zal je wel zien waar het fout is gegaan. Jullie moeten de rollen nu niet omkeren. Zelfs de levering is niet correct verlopen! Verkeerd artikel geleverd in tegenstelling van wat ik besteld heb. Jullie zijn een stelletje amateurs en bedriegers!

    Philippe De Bruycker21-09-2021

    jullie hebben verdomme nog chance dat ik de bewijzen van het emailverkeer niet kan plaatsen zodat ik kan aantonen dat uw reactie zever in pakjes is

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    5.5
    rating

    Label51 kast

    We hebben in maart een kast besteld. Deze bleek na enige tijd niet leverbaar met geen prognose over een levertijd. Kan gebeuren. Uiteindelijk de bestelling willen annuleren maar dit is bijna onmogelijk. Via de site geven ze aan dat dit met een herroepingsformulier moet en aangetekend verstuurd moet worden. Dit hebben we gedaan maar nooit wat over gehoord. Inmiddels rechtsbijstand ingeschakeld omdat we maanden proberen onze aanbetaling terug te krijgen. Via SMS en mail krijgen we bijna nooit reactie. We zijn bijna zo ver om een advocaat in te schakelen. Wij proberen via allerlei kanalen bij meubis ons geld terug te krijgen maar helaas geven ze geen gehoor.

    Door: Smit08-09-2021
    Kees Verhaaren08-09-2021

    Soortgelijk hier. Deze gasten deugen niet. Wat een vreselijk rukbedrijf. In maart zouden onze 2 kasten komen. Telkens schoof alles een paar weken op en vorige week ineens doodleuk willen ze komen leveren. Moet je bevestigen akkoord te zijn met de voorgestelde datum en moet he bij d chauffeur rest betalen. Wij hebben ze inmiddels niet meer nodig. Ik wil mn geld terug. Ze reageren niet op mails en kunnen telefonisch niet bereikt worden alleen via sms maar daar reageren ze ook niet op. Denk dat ik de kasten voor de grap toch ga laten leveren en dan niet betalen zodat de chauffeur ze weer moet meenemen. Dan heb ik iig mn gram gehaald. Wat een klotebedrijf is dit zeg. Manmanman

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    6
    rating

    Accessoires baby

    Aankoop gedaan medio juni met de belofte dat de levering binnen 3 weken zou gebeuren. Na contactname uitgesteld tot een later moment. En zo gaat het telkens opnieuw… Twee maand verder en geen levering.

    Door: BHD04-09-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Zetel

    Ik kom achter mijn geld als jullie storten die niet onmiddellijk op mijn rekening. Dat komt niet goed!!! Dieven, oplichters!!!! 1 jaar wachten voor een zetel een mijn voorschot kwijt. Jullie hebben ook niet compleet geleverd een bestelling, ik hoor niks meer van jullie.👏👏👏😡😡😡

    Door: Tudor Marina 30-08-2021
    Merike Otten31-08-2021

    Aangifte doen bij de politie, heb ik ook gedaan en hoe meer mensen dit doen hoe groter de zaak wordt.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Kast

    WAARSCHUWING KOOP HIER NOOIT
    NA 7 MAANDEN NIETS GELEVERD. UITEINDELIJK INCASSO EROP GEZET EN TOEN WAS HET SNEL GEREGELD. ZE GAAN SCHUIL ACHTER EEN BV EM DAN GAAAN DE BELKETJES RINKELEN BIJ MIJ. EN IK HAD GELIJK HET ZIJN OPLICHTERS EERSTE KLAS.

    Door: Rietveld 09-08-2021
    Mow26-08-2021

    Hetzelfde verhaal bij mij. Goed idee om er incasso op te zetten! Laten we dat met z'n allen doen zodat er niks van deze oplichters over blijft.

    Michel08-09-2021

    Wij doen mee met het incasso. 1 jaar geleden besteld, matras en salontafels nog niet geleverd.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Tv kast was de bedoeling

    In 1 woord:

    VERSCHRIKKELIJK!!

    Door: Linda Weeren05-08-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    6 eetkamerstoelen

    Ik heb 500 euro betaald voor stoelen die ik nooit ontvangen heb. Telefonisch en per mail zijn ze niet bereikbaar en dus je bent gewoon de lul. Pure diefstal is het, en het gaat niet om de minste bedragen. Ik lees mensen die voor duizenden euro's zijn opgelicht. Tijd om deze zaak eens serieus aan te pakken. Ik ben met mijn advocaat bezig om een dossier op te bouwen, zaken zoals negeren, niet terug mailen telefonisch onbereikbaar wordt allemaal meegenomen. Iedereen die zich wil aansluiten kan mij mailen.

    Door: Merike Otten27-07-2021
    Mow27-07-2021

    Bezig met een rechtzaak tegen deze oplichters. Ik zoek zoveel mogelijk ervaringen, indien mogelijk stuur me je verhaal per mail.

    Joke27-07-2021

    Ik heb net als u en velen hetzelfde probleem. Niet- levering en geen terugbetaling buiten standaardantwoord. Gelukkig heb ik met mastercard betaald en via deze weg heb ik mijn geld terug. Ik vermoed dat mastercard dit geld zal terugvorderen? Misschien een oplossing?

    Joke27-07-2021

    Ook misschien interessant om te vermelden dat ze vermoedelijk valse reviews op trustpilot geven (alle Engelse namen geven goeie reviews, ik denk niet dat iemand uit Illinois Vlaamse meubelen gaat kopen :-) )

    Joke30-07-2021

    Ook nog fijn om te weten, ik had meubis nog eventjes laten weten dat bestelling noch terugstorting naar mij nog nodig waren. Uiteraard stond ik nu net op de lijst van terugbetaling :-) Wel 2 weken na ingebrekestelling. En nog steeds levertermijn van 3 à 4 weken op de website van het goed dat ik wou hebben. Bij andere meubelbedrijven zoals bv. leenbakker niet meer te verkrijgen.

    Jonathan01-08-2021

    Wij zijn ook het slachtoffer geworden van Meubis. Nu hebben wij contact gemaakt met de uitbater en hij ging ons het volledige bedrag van onze boxspring terugbetalen (terwijl dit normaal gezien niet meer mogelijk was), maar het salon wilde ze alsnog leveren op 7/08/2021. Wij gaan nog even afwachten wat het resultaat hiervan gaat zijn, anders springen wij met veel plezier in het rechtzaak verhaal. I’ll keep you posted.

    Linda weeren05-08-2021

    Ook hele slechte ervaring beloftes, uitstellen van levering keer op keer, geen fatsoenlijk contact mee te maken, zonder enig overleg steeds weer uitstellen, nu weer iets nieuws..ze storten mijn geld terug, tuurlijk een week later nog niks ontvangen, gemailt, over 14 dagen krijg ik het Geen corona smoesjes meer maar gewoon leugens!

    Bartha09-08-2021

    Ik wacht en wacht en steeds wordt de levering van het tv meubel uitgesteld. Contact is alleen via onpersoonlijke SMS mogelijk. Dus... Waardeloze firma en vooralsnog niks ontvangen. Wel aanbetaald... Ik heb gevraagd de order dan maar te cancellen, maar dat is niet mogelijk. Dus je zit er mooi aan vast.

    Esti22-08-2021

    Ook hier eenzelfde verhaal. Een bureau besteld, en betaald. Een dag erna zaken we dat de levering 5 weken was ipv 1 week. Dus direct verzocht om te stoppen. Dat kon niet meer, en nu 5 maanden verder en nog steeds niets. Wij doen graag mee aan de rechtzaak.

    Merike Otten26-08-2021

    Dankje voor jullie reacties is erg waardevol voor de zaak. Ik laat het er niet bij zitten in elk geval. Wellicht kunnen we samen meer dan alleen. @joke ik had helaas niet met mastercard betaald dus dat is geen optie. @jonathan ben ook wel benieuwd of jij nog wat gehoord hebt?

    Merike27-08-2021

    Ik heb gisteren officieel aangifte gedaan. Als ik meer weet laat ik het hier weten.

    Michel Schoonheere08-09-2021

    Diverse mails, zonder enige oplossing.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    slaapkamer gekocht op 17 jan 2021

    Ik moet de mensen die een reactie hebben geschreven in negatieve zin hun gelijk geven. Ik heb op 17 jan 2021 een volledige slaapkamer gekocht leverings termein week 14. Niet dus het werd telkens uitgesteld naar week 15,week 23,week 25,week 33 ennu ineens week 35 zonder dat iemand jou een bericht stuurt. Bedankt om ons als klant in de kou laten staan. Moet al maanden op de grond slapen en mijn vrouw op een veldbed. Daar geven ze geen moer om.
    ben 62 jaar hoe halen ze het in hun hoofd om het af te schuiven als overmacht. Dank jullie wel.

    Door: Arsene Allard26-07-2021
    Mow27-07-2021

    Mocht je interesse hebben, ik ben bezig met een rechtzaak en zoek mensen die ook door Meubis zijn opgelicht.

    Joke27-07-2021

    Zoals velen hier net hetzelfde probleem. Ik heb via de verzekering van de mastercard mijn geld teruggekregen, misschien een oplossing? Neem dan contact op met je bank, het is een beetje administratie, maar zeker niet te moeilijk.

    Michel08-09-2021

    nog geen matras of salontafels ontvangen.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3
    rating

    Tv-kast, keukenkast en kapstok

    Begin januari 2021 enkele artikelen online besteld, verwachte levertermijn was toen maart 2021. Tot dusver nog steeds niets ontvangen, levertermijn schuift elke keer enkele weken op! Op de website wordt niets vermeld over langere levertijden, had ik dit op voorhand geweten ging ik nooit besteld hebben.
    Ik heb spijt dat ik deze aankopen heb gedaan, helaas weigeren ze om mijn geld terug te geven. Geen aanrader!!

    Door: Evi26-07-2021
    Mow.27-07-2021

    Zie mijn review, ben bezig met een rechtzaak tegen deze oplichters en heb zoveel mogelijk ervaringen nodig.

    Joke27-07-2021

    Zoals velen hier net hetzelfde probleem. Ik heb via de verzekering van de mastercard mijn geld teruggekregen, misschien een oplossing? Neem dan contact op met je bank, het is een beetje administratie, maar zeker niet te moeilijk.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Zetel

    September 2020 zetel bestel nog steeds niets ontvangen
    En terugbataling voorschot komt ook niks
    Ik raad deze winkel niemand aan

    Door: Vaes12-07-2021
    Joke27-07-2021

    Zoals velen hier net hetzelfde probleem. Ik heb via de verzekering van de mastercard mijn geld teruggekregen, misschien een oplossing? Neem dan contact op met je bank, het is een beetje administratie, maar zeker niet te moeilijk.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    zetelbed

    Wij gingen langs in de winkel en besloten een zetel te kopen. Men eiste onmiddellijk een groot bedrag als voorschot en dit diende onmiddellijk betaald te worden! Bij onderhandeling konden we dit voorschotbedrag toch iets naar beneden halen. Wij betaalden het voorschot, maar wachten al MAANDEN op onze zetel die nog steeds niet geleverd is. We kunnen niet bellen, want telefonisch is de firma onbereikbaar. Enkel per sms kan je de personen in kwestie bereiken, om dan te horen via een kort smsje dat de levering telkens per 2 weken wordt uitgesteld... ondertussen blijft men ons zo telkens aan het lijntje houden en is de datum van levering nog steeds niet gekend! Wij zijn alles behalve tevreden en raden deze firma dan ook zeker aan niemand aan!!!!

    Door: Greet Seys25-05-2021
    Mow27-07-2021

    Zie mijn review, ben bezig met een rechtzaak tegen deze oplichters en heb zoveel mogelijk ervaringen nodig.

    Joke27-07-2021

    Zoals velen hier net hetzelfde probleem. Ik heb via de verzekering van de mastercard mijn geld teruggekregen, misschien een oplossing? Neem dan contact op met je bank, het is een beetje administratie, maar zeker niet te moeilijk.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Begin september 2020

    Wij wachten al bijna 9 maand op een levering van salontafel en matras. Alles door ons keurig betaald. Enkel de leveringen worden niet uitgevoerd. Hebben sterk de indruk dat alles vooraf contant betaald moet zijn vooraleer MEUBIS aangeleverd wordt. Dit bedrijf is niet geloofwaardig. Klanten betalen, maar worden niet geleverd. Alle communicatie kanalen worden afgesloten en/of helemaal niet beantwoord. Wil je niet depressief worden, bestel dan nooit in deze winkel. Betaal nooit op voorhand. Spijtig dat er geen review kan geplaatst worden zonder ster, zij verdienen echt geen ster.

    Door: Ann24-05-2021
    Joke27-07-2021

    Zoals velen hier net hetzelfde probleem. Ik heb via de verzekering van de mastercard mijn geld teruggekregen, misschien een oplossing? Neem dan contact op met je bank, het is een beetje administratie, maar zeker niet te moeilijk.

    Merike Otten26-08-2021

    Laten we allemaal vast beginnen met een melding maken van fraude via deze site: fraudehelpdesk.nl

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Salontafel, zetel en barkast

    Wij bestelden een eettafel, barkast en zetel bij meubis. Het was een enorme lange levertijd. Toen dan eindelijk de levering kwam, ontbrak de zetel, waren er heel wat fabricagefouten in de barkast die we zelf nog dienden op te oplossen en waren er krassen op de tafelpoten en een putje in het tafelblad. We kregen toen nieuwe tafelpoten. Maar over een nieuw tafelblad of de fabricagefouten werd er niks gezegd. Uiteindelijk na zoveel mails te versturen werd ons ook een nieuw tafelblad beloofd. Hier wachten we nog steeds op en dit is al meer dan 2 maanden geleden. Ik krijg ook al 1 maand geen antwoord meer op mijn mails. Een heel slechte service, slechte kwaliteit en een heel slecht communicatiebeleid als je het mij vraagt.

    Door: Anoniem23-05-2021
    Joke27-07-2021

    Zoals velen hier net hetzelfde probleem. Ik heb via de verzekering van de mastercard mijn geld teruggekregen, misschien een oplossing? Neem dan contact op met je bank, het is een beetje administratie, maar zeker niet te moeilijk. Mastercard heeft ook verzekering voor gebrek van goed! Proberen als je betaald hebt met mastercard (of VISA)

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    3.5
    rating

    Tv meubel - oktober 202

    Midden oktober 2020 een tv-meubel besteld (toen 3 maanden zwanger) Ondertussen bevallen en is ons zoontje 2 maanden oud, nog steeds niets! Updates krijg je niet, communicatie enkel via sms. Een reden wordt niet gegeven, excuses worden niet eens aangeboden. Ik krijg de indruk dat wanneer het meubel wordt geleverd vooraleer de zoon kan stappen, dat we content gaan mogen zijn.
    Verschrikkelijk service.

    Door: Steffi 21-05-2021
    Micha 17-07-2021

    Hier het zelfde was 6 maanden zwanger volledige slaapkamer besteld nog altijd niks ontvangen zoontje is ondertussen 4 maanden 😭

    Joke27-07-2021

    Zoals velen hier net hetzelfde probleem. Ik heb via de verzekering van de mastercard mijn geld teruggekregen, misschien een oplossing? Neem dan contact op met je bank, het is een beetje administratie, maar zeker niet te moeilijk.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    5
    rating

    Vitrinekast

    Ik wacht al vanaf 08-11-20 op mijn bestelling al meerdere keren uitgesteld ze geven steeds weer een nieuwe leverweek om vervolgens niks meer van ze te horen verzocht te annuleren doen ze niet ze gooien alles op corona zeer slecht bedijf

    Door: Tom 30-04-2021
    Rob 09-05-2021

    Hier het zelfde , ook al sinds oktober 2020 in afwachting van een levering die keer op keer wordt uitgesteld om allerlei redenen, van schroefjes die niet leverbaar zijn tot mails in de spam box tot schaarste in de hout markt tot Corona die bepaalde materialen vertraagd. Ze lossen helemaal niks op en komen telkens met nieuwe excuusjes over de rug van hun fabrikanten (die zelf notabene aangeven helemaal geen leverproblemen te hebben als je navraag doet) het probleem ligt volledig bij de werkwijze van de firma Meubis en beslist niet bij hun toeleveranciers. Die willen en kunnen de kast die we besteld hebben gewoon leveren, maar waarom Meubis hier niet 10-12 weken maar 8 maand voor nodig heeft is iets waar ze zelf blijkbaar het antwoord ook niet op willen geven. Bestel hier niets mensen!

    Mow27-07-2021

    Hier ook hetzelfde, eigenlijk zouden we een keer met iedereen die hier een klacht heeft staan die kant op gaan. Gewoon vriendelijk verzoeken om ons geld terug te geven. Maar eerlijk gezegd denk ik niet eens dat ze bestaan, laat staan dat ze echt meubels verkopen. Is gewoon een oplichtersbende.

    Joke27-07-2021

    Zoals velen hier net hetzelfde probleem. Ik heb via de verzekering van de mastercard mijn geld teruggekregen, misschien een oplossing? Neem dan contact op met je bank, het is een beetje administratie, maar zeker niet te moeilijk.

    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    2 kasten 2 bedden

    Man man man, ik heb het gehad. Het is hoogtijd dat dit bedrijf word geboycot want aan de reviews te zien ben ik niet de enigste! Ik wacht al 6 MAANDEN op mijn bestelling van mijn sofa, 2 kasten en 2 bedden die samen 800 euro kosten en ik wacht nog steeds. Jammer dat ik niet van de hoogste klasse ben en geen advocaat kan inschakelen maar als ik het kon deed ik het! Ik zal eerlijk zijn, het is wel beschamend om niemand te kunnen uitnodigen omdat je geen meubels hebt, want waar moet men zitten? Er is geen sofa. Ik slaap al 6 maand op de grond... Een mens kan zich nog niet benuttigen van een bed! Mijn 3 dochters waren erg beschaamd toen hun vriendjes zagen hoe ze haar kleertjes in een mand stopte ipv een deftige kast.. Geld teruggeven doen ze ook niet. Een schande. In de mails ook een excuus gegeven dat dit door corona komt maar had meer verwacht van een kwaliteitsbedrijf. Niet bestellen mensen. Ik had superlang gespaard en keek er naar uit maar nu wil ik gewoon mijn geld terug! Ik ben een alleenstaande vrouw met 3 kinderen en een mager loontje.

    Door: Lotte17-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Stoelen

    Geen enkel positief punt, men antwoord niet op mails niet op telefoon en wacht al sinds begin januari op mijn stoelen.
    Service een dikke nul

    Door: Leroy09-04-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Ja
    2
    rating

    Kasten

    verkeerde kasten geleverd: they don't care!

    3 weken geleden gemeld dat ze de VERKEERDE kast en commode hebben geleverd. Direct gemaild en blijven mailen. Alles staat uitgepakt boven en enorm in de weg, we krijgen maar geen antwoord op waar het fout gegaan is en wat de oplossing is. ECHT ONGELOFELIJKE SLECHTE SERVICE/COMMUNICATIE.
    16 Febr. 1e mailtje gestuurd, vandaag 13 Maart nog steeds niks.

    Door: Kim Vleurick13-03-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    2
    rating

    Diverse

    Min 6 maanden levering. Verkeerde artikelen leveren. Geven geen gevolg aan emails, vragen of klachten. Na bijna 7 maanden wachttijd levering nog niet voltooid.

    Door: Michel24-02-2021
    Bestellen
    rating
    Service
    rating
    Prijs
    rating
    Levering
    rating
    Zou hier weer kopen
    Nee
    4
    rating

    Schrijf zelf een review over Meubis

    Uw beoordeling

    FAQ

    Is Meubis een betrouwbaar bedrijf?

    Er zijn 46 ervaringen geplaatst over Meubis. Gemiddeld hebben zij als cijfer een 4.2 gekregen, waarbij 37% van de recensenten hebben aangegeven dat ze hier weer zouden kopen.

    In welke sectoren is Meubis actief?

    Meubis is vooral actief in de categorie Online shop en daarbinnen gespecialiseerd in de sector(en) Wonen

    Ik heb alle reviews goed gelezen. Wat nu?

    Heb je een positieve indruk gekregen door de reviews? Dan kun je naar de website van Meubis gaan en je bestelling plaatsen. Zo niet, zoek dan hier verder naar een ander bedrijf.