Ervaringen Mondo

Voor wie op zoek is naar Kunst, Collectebles en dingen uit de Pop Art Cultuur is het goed toeven op het internet. Er zijn heel veel websites waar je unieke cadeautjes voor jezelf of voor een ander kunt kopen. Mondo is zo’n website, vergelijkbaar met een oude stripboekenwinkel of cadeauwinkel. Mondo is een shop waar je van alles en nog wat kunt kopen, van oude record platen (vinyl) tot Pop Art posters, legpuzzels, spelletjes en ga zo maar door. Natuurlijk horen wij weer graag uw mening op ErvaringenSite.be. Laat ook uw persoonlijke beoordeling over deze aparte website bij ons achter. Bekijk ook de andere cadeaushops in onze gids, en die reviews die mensen bij ons achterlaten hebben. Onze vergelijkingssite kan niet zonder u!

Over Mondo
    Het bedrijf Mondo Tees is in 2001 opgericht door Tim League en Rob Jones. Het begon als een kleine t-shirt winkel in de kelder van een bioscoop, met 1 zaal. Het aanbod werd als snel uitgebreid met posters, en LP's met soundtracks, en is uitgegroeid tot de steeds groter wordend aanbod van verzamelobjecten voor entertainment. Langzaam maar zeker begon Mondo Tees het bedrijf te worden dat we nu kennen als Mondo. In 2007 gingen ze een samenwerking aan met grote artiesten en studio's, om prachtig ontworpen gelicentieerde producten te maken. Inmiddels hebben ze hun hoofdkantoor in Austin, Texas. De kleine bioscoop het bedrijf meegegroeid en de Alamo Drafthouse Cinema is momenteel de grootste particuliere bioscoop in Noord-Amerika en een onvermoeibare voorvechter van indie-cultfilm.

Producten en Diensten van Mondo
    Op de website vind je een redelijk aanbod van posters, soundtracks, speelgoed, kleding, boeken, games en verzamelobjecten voor klassiekers, gemaakt door artiesten die de popcultuur uit het verleden en het heden in prachtige producten weten om te zetten.
    Het aanbod aan producten is onderverdeelt in 8 categorieën, te weten muziek (Lp's van soundtracks van films en series, posters, collectie-objecten, spelletjes, puzzels, bedrukte T-shirts en hoodies, emaille pins, en zogenaamde Tiki-mugs, enorm kitsche drinkbekers voor de liefhebbers. Alle producten kunnen per stuk, maar ook als bulkpartij met speciale prijzen aangekocht worden. Als loyale klant krijg je klantenkorting en andere leuke aanbiedingen en cadeautjes. Via een nieuwsbrief kun je op de hoogte gehouden worden over wanneer er nieuwe producten in het assortiment opgenomen zijn, zodat je nooit iets hoeft te missen.

Complimenten, Klachten en Tips over Mondo
    Mondo is een webwinkel voor de echte verzamelaar van Pop Art artikelen. Maar het is ook een leuke webwinkel om bijvoorbeeld een grappig cadeautje voor iemand te kopen. Heb jij wel eens iets gekocht bij deze aparte webshop? Wat vind jij van de kwaliteit van de aangeboden spulletjes? Hoelang heb je moeten wachten op je bestelling? Kwamen de breekbare dingen heel aan? En hoe ging het met de betaling? Vooral bij webshops die kunst en kitsch aanbieden is vaak goed zoeken naar leuke cadeau-ideetjes. Geef daarom ook jouw persoonlijke mening over deze cadeauwinkel met oude tekenfilms, stripfiguren, en aparte bedrukte T-shirts en Lp's gebaseerd op echte popart en indie-films.

buying my dream wardrobe for sping/summer! online shop with me :)

Mondo

10