Ervaringen Musician's Friend

Muziek

is iets dat de hele mensheid verbindt: om het even welke nationaliteit, land, ras, religie, huiskleur of wat dan ook, iedereen houdt van muziek. De meeste mensen luisteren er graag naar, en er zijn er velen die zelf ook graag eens een stukje muziek spelen. Maar waar ga je heen om kwalitatieve en tegelijk betaalbare muziekinstrumenten te kopen? Je kunt bij een grote marktplaats gaan, maar daar weet je dat je niet dezelfde ervaring zal hebben als bij een speciaalzaak, zoals Musician’s Friend. Bij deze webstore kun je online allerlei soorten muziekinstrumenten aanschaffen om dan bij je thuis te laten afleveren. Ook accessoires zoals microfoons en dergelijke zijn beschikbaar. Wil je weten wat je mede muziekliefhebbers te zeggen hebben over dit bedrijf, dan kunnen we je aanraden om hier op Ervaringensite alle reviews eens goed door te nemen. Zo kun je immers veel leren uit de ervaringen van klanten van dit bedrijf.

Over Musician's Friend
    Musician’s Friend is een Amerikaans muziekbedrijf dat al bestaat sinds 1983. Het werd opgericht door een koppel, en is een familiebedrijfje van simpele origine. Momenteel zijn er meerdere locaties doorheen de Verenigde Staten, maar het hoofdkantoor ligt in Westlake Village, Californië. Musician’s Friend heeft een heleboel prijzen gewonnen, waaronder TASCAM 2014 Dealer of the Year. Je kunt dit bedrijf vinden op Facebook, Twitter en Instagram, en er is ook een YouTubekanaal. Bij vragen kun je hen altijd opbellen of een live chat openen, net als een verzoek tot opbellen vragen.

Producten en diensten van Musician's Friend
    Musician’s Friend is een online muziekwinkel, dus je kunt hier eerst en vooral muziekinstrumenten aanschaffen. Dit gaat van gitaren en ukuleles, banjo’s en basgitaren tot volledige drumsets. Ook is er opnamemateriaal, zoals een microfoon. Ben je DJ, dan kun je hier ook je ding vinden. Deze producten komen van bekende en kwalitatieve merken, denk aan Fender, Ernie Ball, Dunlop en Snark. Je producten zullen in de meeste gevallen gratis worden verscheept als je in de Verenigde Staten woont. Naar andere landen zal dit altijd iets kosten.

Musician’s Friend biedt klanten een prijs-match, wat betekent dat als je een lagere prijs kan vinden voor een vergelijkbaar product bij een Amerikaanse dealer, ze deze prijs zullen evenaren. Niet alleen voor de aankoop, maar ook tot 45 dagen erna. Op gitaren en basgitaren krijg je 2 jaar garantie. Het is ook mogelijk om je in te schrijven voor hun nieuwsbrief, waarmee je dagelijks exclusieve deals zal ontvangen, net als tips, reviews en aankondigingen van koopjes.

Klachten, complimenten en tips voor Musician's Friend
    Musician’s Friend pakt uit met het beste retourbeleid in de industrie, waar erop neerkomt dat je je producten tot 45 dagen na aankoop zonder problemen kan terugsturen. Maar als je niet tevreden bent over je aankoop, kun je andere mensen ook een groot plezier doen door hen te vertellen waarom precies. Wat was er mis, waarom wil je je product terugsturen? Heb je een klacht over Musician’s Friend? Of het omgekeerde, wil je hen een complimentje geven? Dat kun je hier op Ervaringensite doen, jouw review helpt potentiële klanten te besluiten of ze hier ook een aankoop doen of niet.

How to Make an Online Store - eCom Tutorial

Musician's Friend

10