Alle reviews (0)

Megagadgets.be, goed, leuk, slecht, waardevol, interessant? Lees het hier allemaal. Het is goed om de ervaringen te delen met anderen en om te ontd...

Geeektech.com merklogo voor beoordelingen van online winkelen voor Electronica producten

Geeektech.com

5 reviews

Heeft u elektronica of gadgets nodig maar kunt u dat niet vinden in de winkels? Dan kunt u gadgets via de webshop geeektech.com gadgets bestellen. ...

Native Instruments

Muziek is een kunst die zich bezig houdt met instrumentele, maar ook vocale geluiden om ideeën en emoties tot realiteit te maken in de vorm van muziek. Met een alsmaar groeiende economie bereid de muziek wereld zich ook constant uit. Het zou zo kunnen zijn dat je tijdens een zoektocht naar muziek hardware- en software op de website van Native Instruments bent gestuit. Native Instruments biedt zowel muziek hardware, als software aan.

Maar weet je wel of Native Instruments kwaliteit boven kwantiteit verkoopt? Dat ze hun beloftes nakomen? Of dat je op klantvriendelijkheid kan rekenen? Om meer informatie te krijgen over deze factoren, kan je op onze website ErvaringenSite reviews lezen. Aan de hand van deze reviews kan je beslissen of Native Instruments past bij jouw perspectief, verwachtingen en wensen.

Over Native Instruments
Native Instruments is een onderneming die zich bezig houdt met muziektechnologie. Hierbij moet je denken aan een ontwikkelaar van muziek hardware en software, berust op audio productie. Het bedrijf kent een rijke geschiedenis. Het is namelijk opgericht in Berlijn, Duitsland in 1996. In een wereld waar muziek een belangrijke rol speelt heeft Native Instruments zich over de jaren heen steeds verder uitgebreid.

Momenteel heeft de ondernemingen kantoren wereldwijd, namelijk o.a. in Tokyo, Parijs, Los Angeles en London. Het hoofdkantoor van Native Instruments is nog steeds hetzelfde hoofdkantoor waar het bedrijf sinds haar vestiging in verkeerd, in Berlijn.

Ze beschikken hedendaags ook over een alsmaar groeiende muziek community. De gemeenschap is opgedeeld in drie verschillende delen, namelijk: een blog, forum en metapop. Ook is Native Instruments te volgen op verschillende social media.

Producten en diensten van Native Instruments
Native Instruments kent verschillende producten. Zowel hardware als software producten worden geproduceerd door Native Instruments. Momenteel kent het bedrijf verschillende muziek software producten, zoals: Reaktor, Kontakt, Guitar Rig, Traktor, ook hebben ze een subcategorie in de software voor software synthesizers. Ze tijdelijk gratis software in de vorm van Twenty Five aan. Hardware wordt aangeboden in de vorm van Keyboard, audio interfaces. Ook bieden ze extra Software en Accessoires aan.

Klanten krijgen op de webshop van Native Instruments verschillende categorien aangeboden waar software en hardware, maar ook nieuwe artikelen worden aangeboden. De betaalmogelijkheden gaan via: PayPal, Visa, Mastercard, AMERICAN EXPRESS. Of via een vooruitbetaling, of directe betaling via een bank, alleen mogelijk in bepaalde landen. De verzending van producten naar Europa is gratis. De standaard levering via UPS duurt rond de 2-4 dagen en de Versnelde levering duurt 1-2 dagen via UPS of DHL.

Contactmogelijkheden
Contact opnemen kan via diverse mogelijkheden zoals: een e-mail sturen, ze te bellen of via social media: Facebook, Twitter, Youtube, etc. een bericht te sturen. Je kunt ook op de website een pagina vinden met veel gestelde vragen. Contact kan ook op verschillende plaatsen over de wereld worden opgenomen, bij de kantoren die in eigendom zijn van Native instruments.

Bij het indienen van een klacht of vraag kan je bellen naar +49203747747, een mail sturen naar info@native-instruments.de is ook mogelijk. Ook beschikken ze over een fax nummer: Fax: +49 30 611035-2600.

Reviews en ervaringen Native Instruments
Als je al ervaringen hebt met Native Instruments willen wij met plezier weten wat je ervan vond. Wil je kennis rijker worden over producten en diensten van Native Instruments? Lees dan reviews over de klantenservice, bezorgservice, hoe bestellingen verlopen, hoe software en hardware werken en bevallen, op ErvaringenSite. Jouw mening verdient het om meegeteld te worden, zodat andere een beter perspectief krijgen. Een review achterlaten kan andere consumenten helpen en zal ze een beter beeld geven van Native Instruments. Omdat Native Instruments klantenservice en blijheid van de consument hoog in het vaandel heeft staan, is het belangrijk voor klanten om hun ervaringen, al dan niet positief of negatief te delen met ErvaringenSite.