Ervaringen Painting Expert

Schilderen brengt tot rust wordt vaak gezegd. Wat denk je ervan om je vrije tijd nuttig te gebruiken en lekker te ontspannen door te gaan schilderen? Waar kan ik terecht voor een schilderen op nummer pakket om tot rust te komen zul je je afvragen? Painting Expert kan een partner zijn voor je in deze actie. Wil je weten hoe anderen deze activiteit ervaren en wat zij te zeggen hebben over het schilderen op nummer pakket van Paiting Expert? Lees hier dan de bevindingen van mensen die al eens hun eigen foto hebben omgezet in een schilderij dankzij items van deze winkel.

Over Painting Expert

Painting is een e-commerce bedrijf dat gevestigd is in Zwolle en is gespecialiseerd in het ontwerpen van eigen foto's en standaard designs. Het bedrijf levert schilderen op nummer pakketten aan klanten in Duitsland, Nederland en België. Met de schilderen op nummer-generator van Painting Expert kun je op een eenvoudige wijze je eigen foto converteren naar een gedetailleerde schilderij. Je kunt kiezen uit 10 formaten variërend van 30*40 cm tot 50*70 cm en 24 of 36 kleuren. Bij het kopen van een pakket krijg je canvas, kwasten, verf en een voorbeeld op A3 papier mee.

Acrylic Landscape Painting Time-lapse | Sunset at the lake

Diensten Painting Expert

Door vrienden uit te nodigen, ontvang je 1000 punten en je vriend krijgt 15% introductiekorting. Ontvang ook regelmatig persoonlijk advies en leuke aanbiedingen door je in te schrijven voor de nieuwsbrief. Bestellingen die vandaag voor 23:59 uur zijn geplaatst, worden de volgende dag reeds geleverd. Voor de kinderen tussen 5 en 12 jaar bestaan er meer dan 300 producten beschikbaar en je kunt kiezen tussen verschillende schilderijen zoals bloemen, steden, dieren en diverse landen.

Klachten, tips en complimenten voor Painting Expert

Heb je klachten of suggesties voor Painting Expert? Maak contact met hun team en doe jouw melding. Grijp je kans om ook hier jouw verhaal te delen met zovelen die erg blij zullen zijn om te weten wat jouw ervaring is geweest. ErvaringenSite is er speciaal voor de consument en om zoveel als mogelijk onafhankelijk reviews, beoordelingen en suggesties van anderen te verzamelen en op een rijte te zetten, zodat het winkelen een stuk aangenamer wordt voor de mensen die onbekend zijn met bepaalde winkels.

Deel jouw ervaring over Painting Expert

Heb je zelf al eens gebruik gemaakt van de diensten van Painting Expert? Is het gelukt met het pakket en kon je een mooi eindproduct presenteren met de tips van Painting Expert? Hoe snel werd jouw pakket geleverd? Doe jouw verhaal en inspireer meer mensen. Help de nieuwkomers om zich een beeld te vormen wat ze mogen verwachten van deze winkel door jouw review hier te schrijven.

Painting Expert

10
    10