ErvaringenSite

    Ervaringen s.Oliver

    Je hebt het merk s.Oliver vast wel eens voorbij zien komen. Het merk is wereldwijd erg populair en maakt elk jaar meer klanten blij met de leukste kleding en accessoires. Voor iedereen die nog niet zo bekend is met het merk, heeft ErvaringenSite de beoordelingen van klanten verzameld. Lees de reviews en ontdek wat klanten van s.Oliver vinden van het merk. Hoe beoordelen zij de kwaliteit van de producten? Vinden ze de kleding duur? En is de webshop betrouwbaar? Je vindt het allemaal hier! Lees over de ervaringen van andere klanten en je weet altijd waar je aan toe bent.

    Over s.Oliver
    s.Oliver is onderdeel van de s.Oliver Group. Deze samenwerking van verschillende bedrijven willen klanten wereldwijd inspireren met de nieuwste internationale fashiontrends. De groep brengt verschillende stijlen samen en probeert klanten altijd te blijven verrassen. De andere merken die onderdeel zijn van de s.Oliver Group zijn s.Oliver BLACK LABEL, Q/S designed by, TRIANGLE, comma, comma casual identity en LIEBESKIND BERLIN. In totaal zijn er meer dan 7.200 mensen in dienst bij de s.Oliver group. De merken van de groep worden verkocht in meer dan 10.300 winkels en meer dan 2.8 miljoen producten worden elke week verzonden naar klanten. 

    Assortiment s.Oliver
    De mode van s.Oliver wordt veruit het meeste verkocht, maar het merk biedt klanten nog meer extra’s. Ze hebben ook horloges, sieraden, tassen, portemonnees, sokken, schoenen en riemen. Met de producten van s.Oliver kun je jouw hele look compleet maken. De collecties in de webshop worden, net zoals in de winkels, iedere maand vernieuwd. Hierdoor zijn elke dag nieuwe artikelen te vinden en worden restanten met hoge kortingen verkocht.


    Bekijk hier de nieuwe collectie sportkleding van s.Oliver!

    Diensten s.Oliver
    Voor alle online klanten heeft s.Oliver een aantal extra diensten om het online winkelen nog makkelijker te maken. Ze hebben een maattabel voor de heren-, dames- en kinderkleding. Betalen in de webshop kan via CreditCard, PayPal, iDeal of op rekening. De verzending gaat via PostNL en duurt nooit langer dan 8 werkdagen. Je kunt je bestelling eenvoudig in de gaten houden met de Track & Trace code. s.Oliver heeft ook een App zodat je ook onderweg kunt shoppen.

    Klachten s.Oliver
    Is jouw bestelling nog altijd niet geleverd? Of waren er beschadigingen aan de kleding? Neem dan contact op met de klantenservice van s.Oliver. Je kunt online alle contactgegevens vinden. Je kunt de klantenservice bereiken op het telefoonnummer. Ze zijn geopend op maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 20:00 en op zaterdag van 08:00 tot 18:00. Buiten de openingstijden kun je het contactformulier invullen of zelf een mail sturen naar het e-mailadres. Als je ook op je mail geen reactie krijgt, kun je een bericht sturen via Facebook.

    Wat zijn jouw ervaringen met s.Oliver?
    Had je kleding nodig voor een hot date en had s.Oliver het perfecte jurkje? Of had s.Oliver die spijkerbroek die perfect past bij dat topje? Vertel dan over jouw ervaringen met het merk en geef jouw beoordeling! Vertel in jouw review alles over de prijzen, de kwaliteit en de levering. 

    Wat zijn de ervaringen van klanten met de prijs? Krijg je de beste kwaliteit? Is de kleding comfortabel? Lees hier de beoordelingen over s.Oliver!

    s.Oliver
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (0)

    10
    100% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    10

    Service

    10

    Prijs

    10

    Leveren

    10

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Schrijf zelf een review over s.Oliver

    Uw beoordeling