Ervaringen Spelgezel

Bent u opzoek naar een nieuw bordspelom met uw vrienden of gezin te doen? Dan is de kans groot dat de Spelgezel in Gent iets heeft waar u naar zoekt. Maar voordat u daar naar binnenstapt of online iets besteld is het wel zo fijn als u weet wat voor een bedrijf dit is en hoe de meningen van anderen hierover zijn. In reviews hier op Ervaringensite.be leest u ervaringen en misschien wel klachten die u na het lezen een helder beeld geven van de Spelgezel en wat u van haar kunt verwachten.

Over Spelgezel

Spelgezel is een winkel in Gent en richt zich op de verkoop van bord- en kaartspellen, ze noemen zichzelf een spellenspeciaalzaak. De Spelgezel wil zich onderscheiden door combinatie van kennis, toegankelijkheid en gezelligheid te bieden. De winkel is vier dagen in de week open en personeel staat dan klaar om persoonlijke uitleg te geven indien gewenst om het juiste spel voor u te vinden. De Spelgezel is opgericht in 2018 en heeft naast een fysieke winkel ook een webshop. Zo groeien gestaag mee op de trend dat spellen spelen steeds populairder wordt. In totaal bieden ze meer dan vijfentwintig honderd verschillende spellen aan voor zowel oud als jong. De prijzen in de winkel zijn hetzelfde als in de webwinkel. De voorraad van de winkel is gekoppeld via het kassasysteem met de website dus je krijgt online alleen te zien wat er ook daadwerkelijk beschikbaar is. Wanneer u online uw spel besteld kun u het naast het te laten bezorgen er ook voor kiezen om het op te halen in de spellenwinkel. Wanneer u voor deze optie kiest dient u van te voren wel eerst een afspraak te maken.

Producten & Diensten Spelgezel

Het bedrijf Spelgezel biedt een ruime selectie aan bord- en kaartspellen zowel in de winkel als op internet. In totaal beslaat het assortiment meer dan vijfentwintig honderd verschillende spellen. Om het juiste spel voor u te zoeken heeft men het complete aanbod op verschillende manier geordend. Je kunt zoeken op leeftijd van de spelers, het aantal spelers, in welke taal het spel geschreven is, of er veel of weinig taal gebruikt wordt. De moeilijkheidsgraad is ook een manier om je spel te selecteren, spellen vallen allen in verschillende categorieën van heel makkelijk tot heel moeilijk. Daarnaast kunt u er voor kiezen om al dan niet uitbreidingen van spellen te verbergen of juist weer te geven. Je hebt de mogelijkheid op de website op spellen te zoeken op basis van de waardering die ze van andere spelers krijgen en als laatste en misschien wel meest gedetailleerde filter kun je spellen op spelmechanisme selecteren. Je kunt dan denken aan het selecteren op wel of geen speelkaarten, de vorm van het bord, wel of geen dobbelstenen, of het een actie spel of juist avonturen spel moet zijn en zo verder. Wanneer u door al deze filters te gebruiken uw nieuwe spel gevonden heeft, kunt u over gaan tot bestellen. Uw nieuwe spel zal aangezien het uit voorraad geleverd worden de dag ernaar bij u bezorgd worden.

Review, beoordeling, mening en ervaringen Spelgezel

Heeft u in het verleden wel eens een spel besteld via de website van de Spelgezel? Bent u in de winkel in Gent geweest? Heeft u misschien uw hele kast vol staan met spellen van de Spelgezel? Wanneer u bekend met het bedrijf en haar producten dan willen we u vragen om review hier achter te laten. Wanneer u daarin uw mening en ervaringen deelt zullen veel mensen na u hier u erg dankbaar voor zijn. Doordat uw als het ware een beoordeling van het bedrijf geeft zullen mensen die dit lezen dit meenemen in hun besluitvorming om al dan niet iets te bestellen bij de Spelgezel.

Spelgezel

10
    10