Ervaringen Thriftbooks

Online boekwinkels zijn er net zoals echte boekwinkels in vele soorten en maten. Sommigen richten zich met hun assortiment op klanten wereldwijd terwijl anderen boeken verkopen die maar een beperkt aantal mensen aanspreekt. Welk soort online shop je ook kiest je verwacht natuurlijk wel een bepaalde mate van service, kwaliteit en betrouwbaarheid. Daarom is het zo belangrijk om reviews van andere klanten te lezen. Je vindt deze reviews geheel gratis en vrijblijvend op onze website. Met de ervaringen en commentaren van anderen in je hand kun je voor jezelf uiteindelijk heel goed bepalen welke online boekwinkels er als betrouwbaar worden bestempeld. Zo kun je veilig en zonder zorgen winkelen en hoef je dus niet bang te zijn voor een miskoop.

Over Thriftbooks

Thriftbooks is een online boekhandel die tweedehands boeken aan klanten wereldwijd verkoopt. Het verhaal van het bedrijf begint in 2003 toen een vrachtwagen vol oude boeken uit een oude garage gehaald werd. Het eerste boek dat Thriftbooks verkocht was Charlotte's Web van E.B. White. Nu vele jaren later is de site een van de grootste aanbieders van boeken wereldwijd. Natuurlijk heeft deze website een uitgebreid helpcentrum waar je terecht kunt om vele vragen beantwoord te krijgen. Je vindt er onder meer informatie over de de bezorgkosten, levertijden en manieren hoe je een bestelling kunt betalen. Als je van andere klanten wilt weten wat zij van de boeken van Thriftbooks vinden dan kun je hun ervaringen en commentaren op onze website lezen.

How to Start An Online Store In 6 Simple Steps

De producten en diensten van Thriftbooks

Inmiddels biedt Thriftbooks zijn klanten zowel nieuwe als gebruikte boeken aan. Via het keuzemenu kun je boeken kiezen uit diverse categorieën zoals kinderboeken, fictie en non-fictie, detectives en biografieën. Ook zijn er Dvd's en muziek-cd's met bekende en minder bekende titels verkrijgbaar. De kwaliteit van de producten die je wilt bestellen hangt af van de prijs die je ervoor wilt betalen. Uiteraard kost een nieuw exemplaar meer dan een gebruikte. Om de artikelen van Thriftbooks te kunnen bestellen heb je een account nodig, als je dat eenmaal gemaakt hebt kun je een bestelling veilig afrekenen met onder meer creditcard, PayPal of ApplePay. In het uiteindelijk bedrag dat je betaalt zijn ook de verzendkosten doorberekend.