ErvaringenSite

    Zalando
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews

    SLECHTSTE SERVICE OOIT

    De Roose01-02-2016
    2
    Zou hier weer kopen: NEE

    Bestellen

    2

    Service

    2

    Prijs

    2

    Leveren

    2

    Bij Zalando .be is de klant van geen enkele waarden .ER WORDT NIET DE MINSTE MOEITE GEDAAN OM EEN PROBLEEM OP TE LOSSEN .Uw bestelling wordt eenzijdig geannuleerd en een kortingscode van 10 procent wordt als compensatie voor het ongemak gestuurd . BETER NIET BIJ DIT BEDRIJF BESTELLEN . HET BESPAART U VEEL MOEITE EN EEN ONTGOOCHELING .

    Greet hendrickx05-01-2017

    . Op 1 november plaatste ik een bestelling van 2 paar laarzen van Gabor. Omdat ik wegens een rugprobleem steunzolen moet dragen kies ik dikwijls voor het merk Gabor omdat deze dikwijls een model hebben met een uitneembare zool. Enkele dagen werd het eerst paar geleverd en de dag daarop het tweede paar. Het eerste paar werd geleverd door surf 4shoes, blijkbaar een onderneming waar jullie mee samenwerken . Na vele bestellingen bij jullie geplaatst te hebben in het verleden was dit nieuw voor mij. Ik heb hierbij bij de retournering een fout begaan en had zoals gewoonlijk het retourbewijs van jullie site afgeprint. Toen een dag later het ander paar laarzen geleverd werd en die ook retour moesten , wegens te smal voor steunzolen ontdekte ik het probleem pas. Ik kreeg de melding dat het retourticket al gebruikt was. Ik nam telefonisch contact op met jullie en HAD Dennis Servaes aan de lijn, een heel vriendelijke man, die mijn probleem begreep en me opnieuw een zalando retourticket toestuurde. Hij bevestigde mij dat hij hierover op de computer ook een nota inbracht. Enkele dagen later kreeg ik een retourbevestiging van het eerste paar laarzen. Het gaat hier over het eerste deel van de bestelling 11003015388714. Ik kreeg dus de bevestiging dat de retourzending Van de tweede zending kreeg ik helaas nooit een retourbevestiging met alle gevolgen vandien. Ik nam terug telefonisch contact op bij de eerste aanmaning en kreeg Nathalie Cox aan de lijn . zij stuurde me later die dag een mail die ik moest invullen. De dag nadien bracht ik alles netjes op de post met ook een duplicaat van attest van de post, dat ik hier nu weer aan toevoeg. Tot op heden kreeg ik geen antwoord van het zalandoteam maar wel een 2 de aanmaning! Dit vind ik alles behalve leuk. Ik ga heus geen 176 € betalen voor laarzen die ik oprecht terugstuurde. De fout zit hem waarschijnlijk omdat niet het retourformulier van surf4shoes gebruikt werd. Toch kunnen die laarzen niet zomaar van de aardbol verdwenen zijn! Graag grondig nazicht aub!! Dit is de brief die ik op verschillende manieren naar jullie stuurden, zowel in mail als met de post, ZONDER gevolg. Ik ben zeer teleurgesteld in jullie na-service dienst. Mijn dochter nam het ook al van me over, ZONDER RESULTAAT! Hier nogmaals bewijs van 'afgifte van zending' BARCODE 323211247700001933928050 afgegeven te Schilde op 16/11/2016 CODE RC 405100. Ik voel me echt het zoveelste nummertje in een rij. Voor mij NOOIT geen Zalando meer! Greet . .

    iemand05-02-2018

    Partner artikelen retourneren Een partner artikel retourneren? Het volgende is belangrijk om te weten! 100 dagen retourrecht geen online aanmelding van je retourzending retourneer rechtstreeks naar de partner Volg deze stappen voor een succesvolle retourzending; gebruik het retourdocument bijgevoegd in de doos plak het retour etiket over het verzend etiket op de bovenkant van de doos bij afgifte van het pakket ontvang je een verzendbewijs, bewaar deze goed per e-mail ontvang je een bevestiging dat jouw retourzending is ontvangen Neem contact op met onze klantenservice als; het retourdocument niet is meegeleverd het retourdocument is verlopen je moet betalen voor het retourneren, zonder het verzendbewijs kunnen de gemaakte kosten niet worden vergoed


    Bekijk ervaringen van Zalando

    Schrijf zelf een review over Zalando

    Uw beoordeling