kocht een aantal t-shirts, wat bleek als we thuis waren, foute korting toegepast, kortingsetiket kwam niet overeen met wat op de rekening stond, EN dan was er ook nog een foute prijs ook al aangerekend, dus nog eens terug moeten rijden, want ging om bijna 10 euro. Had de fout al aangeduid op de rekening, neen hoor de verkoper, vond dat het om een andere t-shirt ging, ook met een foute kortingssticker, eens buiten nog maals nagekeken, nog altijd fout, daar weer staan schilder eer ze er uit waren, nog andere verkoopster bijgehaald, die hun boekhoudkundig sterk was, allé weer wat geld terug, uiteindelijk, komt daar de verkoper die de eerste maal geld teruggaf weer reclamerend at het wel juist was, want dan uiteindelijk niet bleek te zijn. Reactie van de klantendienst, mensen aan het lijntje houden, zodat je afhaakt!
Beste Katrien, wij hebben jou hierover een mailtje verstuurd om dit uit te klaren. Hopelijk is alles duidelijk zo.