Ervaringen Biedmee.be

Zeg nu zelf, wie wil er geen vakantie scoren voor een prikje? Bij Biedmee.be kan het! Je vindt er heel wat biedingen van citytrips en zomervakanties tot hotels. Je kan er ook meebieden voor toffe dagjes weg en spannende belevenissen en ook nog beauty producten, fashion, gereedschap, horloges, kledij en meer!

Over Biedmee.be

Biedmee is een nieuw onderdeel van de Mali Media Group BVBA. Het is een ambitieus bureau dat zich richt op online marketing. Ze zijn vooral actief in de travel wereld. Ze exploiteren verschillende vakantie gerelateerde websites, waaronder vakantie.be, zoover.be, snowplaza.be en ook meteovista.be. Het is mogelijk om via Biedmee.be op vakantie en vrije tijd veilingen te bieden. Iedere veiling begint met een aangegeven bedrag en stopt na de aangegeven tijd. De persoon met het hoogste bod wint de veiling. Biedmee.be is een reisorganisator en reisbemiddelaar en ook zo verzekerd. Ze zijn onder andere tegen financieel onvermogen verzekerd bij Amlin. De reisagenten zijn iedere dag te bereiken in België.


Krijg je al zin in een citytrip?

Diensten van Biedmee.be

Biedmee.be biedt verschillende diensten aan. Het gaat om diensten en producten binnen de volgende groepen:
- Vakantie, scoor hier je hotel, zomervakantie en citytrip!
- Vrije Tijd, hier kan je bieden voor leuke belevenissen en dagjes uit met het gezin!
- Beauty, hier vind je biedingen voor heel wat beautyproducten.
- Producten, hier vind je alle biedingen over beuaty, fashing, horloges, gereedschap, kledij, speelgoed en meer!

Klachten, vragen, tips en complimenten over Biedmee.be

Ben je ontevreden of heb je een vraag voor Biedmee.be? Dan is het goed om dit kenbaar te maken aan de klantendienst. Ze kunnen dan zoeken naar een passende oplossing. De klantendienst kan je bereiken via telefoon en e-mail en ook op Facebook zijn ze beschikbaar. Op de website vind je ook heel wat beantwoorde vragen onder 'veelgestelde vragen'. Misschien staat jouw vraag hier wel tussen en heb je meteen je oplossing!
Laat zeker weten hoe jouw ervaring mmet Biedmee.be verliep.

Schrijf je eigen review!

Wil je anderen laten weten hoe jouw ervaring is met Biedmee.be? Heb je net een vakantie gescoord voor een prikje? Laat het weten! Schrijf een review op ErvaringenSite! Zo laat je mogelijke klanten weten welke producten ze zeker niet mogen laten liggen. Misschien kan je ook wel tips geven over hoe je een goede deal sluit voor een aardig prijsje!

Wil je iets kopen bij Biedmee.be maar ben je er niet zo vertrouwd mee? Lees dan zeker enkele reviews! Op ErvaringenSite vind je honderden betrouwbare reviews van echte klanten over hun ervaring met honderden bedrijven. Ben je van plan om in zee te gaan met een bedrijf dat je niet zo goed kent? Ben je niet zeker of je een bepaalde aankoop wel of niet zou doen bij een bepaald bedrijf? Zoek het dan eerst even op, op ErvaringenSite!

Biedmee.be
Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (57)

5,2
46% Zou hier weer kopen!

Bestellen

5,8

Service

5

Prijs

5,6

Leveren

4,8

Alle reviews

Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

Boedapest

Wij zijn voor de eerste keer met Biedmee naar Boedapest gegaan. Heel vlotte afhandeling van onze reservatie. Alles super verlopen. We kijken uit naar de volgende trip.

Door: Gerda De Meester27-07-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Zonvakantie Algarve

Wij zijn al heel lang fan van Biedmee. Gingen reeds vele malen met hen op vakantie. Wij zijn net terug van een heerlijk weekje Algarve. Is heel goed meegevallen en de boeking is heel vlot verlopen. Vriendelijke dame aan de telefoon.

Door: Jan De Lameilleure21-07-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

citytrip Turijn

Wij zijn met Biedmee naar Turijn gegaan. Heel goede service. De reisagent stond ons heel goed te woord en handelde onze boeking heel keurig af. Een aanrader voor een topprijs !

Door: Jan Heemrinck14-07-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9,5

reis spantje

heb deze mensen in vertrouwen genomen doe dit nooit
ze wassen hun uit alles
Hoe is mogelijk dat Belgie dit toelaat
nooit nog iets kopen bij deze mensen
heb heel slechte ervaring en oppassen
is de boodschap je bied 730euro en kost je 1060euro en dit voor 7dagen te leven als asielzoeker
veel geluk met jullie aankoop

Door: Pluym Eddy09-07-2019
Biedmee14-07-2019

Dag Eddy, wij begrijpen jouw teleurstelling. Maar de waarheid heeft natuurlijk ook zijn rechten. Jullie hadden inderdaad geen frigo op de slaapkamer. Om dan hier te zeggen dat je dan moet leven als een "asielzoeker" is nogal overdreven. Verder kan je hier zelf natuurlijk een les uit te trekken. Als een frigo een vereiste is voor jullie dan stel je op voorhand de vraag aan onze reisagenten en kunnen zij dit officieel bevestigen of dit er is ja dan neen, alvorens jij de boeking maakt. Als je natuurlijk deze vraag nooit stelt en zelf afgaat op de informatie van een website waar wij helemaal niets mee te maken hebben (maar waar wel foutieve informatie opstaat), valt ons niets te verwijten. Dus aub als u nog ergens boekt - bij om het even wie - geef dan duidelijk uw eisen op voorhand aan. Het is een simpele vraag die u kan stellen: "Is er een frigo op de kamer ja of neen, want ik moet dit hebben." Mvg Biedmee.be

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
2

meerdaagse Harz, Altenschlirf, Boppart ad Rijn.

Wij zijn al jaren zeer tevreden over de aangekochte biedingen en de service van Biedmee. Bij ongeregeldheden werd een goede oplossing geboden na grondige analyse. Het spreekt vanzelf dat wij klant zullen blijven om buitenkansjes te benutten. Bedankt aan alle medewerkers van Biedmee.

Door: Arie28-06-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
9

Drielandenpunt Eifel (Hotel Euvea) 3 dagen, Oostenrijk Zud-Tirol (Pension Zettersfeld) 8 dagen, 3 x terraspoef

Ik heb al meerdere malen geboden en gewonnen en heb nog nooit problemen ondervonden.

De communicatie via mail verloopt altijd vlot en de medewerkers zijn steeds heel vriendelijk en bereidwillig om te helpen.

Het boeken van de reizen verloopt steeds heel vlot.

Voor artikels die thuis moeten geleverd worden, moet je wel een aantal weken geduld hebben, maar uiteindelijk wordt alles zonder problemen afgeleverd.

Ik ben een tevreden klant en zal zeker en vast nog deelnemen aan andere aanbiedingen.

Door: Fanny Van Steen25-06-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8

1 nacht Amsterdam

Geboden op 1 nacht Amsterdam, gewonnen, betaald en reserving gemaakt.
Daarna helemaal niks meer gehoord. Telefonisch contact opnemen: niemand beschikbaar en mails beantwoorden ze niet.
Contact opgenomen met hotel en er is helemaal geen reservering voor ons gemaakt.
Conclusie: we zijn opgelicht !!!

FRAUDE !!!!!!

Door: koen gerarts17-06-2019
Biedmee25-06-2019

Dag Koen, Wij hebben even gekeken wat er aan de hand is om er hoegenaamd geen sprake is van fraude. Op 11 juni hebben wij u een mail gezonden met een unieke boekingscode waarmee u zelf bij het desbetreffende hotel een boeking kan maken. Wij hebben dus wel degelijk uw mail - zoals wij dit voor al ons leden doen - opgenomen en verwerkt. Wij zullen dit nogmaals doorzenden. Mvg

Katia Lambregt04-07-2019

Ik heb hetzelfde probleem, reeds 2 maal een mail gestuurd via de boekingscode, Geen antwoord. Hierop meerdere keren naar biedmee gebeld, al 2 maal een bericht ingesproken me terug te bellen, maar geen reactie. Ik wil gewoon mijn reisje vastleggen zonder veel gedoe. Maar op deze manier is het wel heel tijdrovend :-(

Schellen Marie-Jeanne05-07-2019

Reeds 2 maanden (5/5/2019) aan het wachten op een fatsoenlijk antwoord. Verschillende malen iemand aan de telefoon gehad met beloftes die niet nageleefd worden. Ik ga de zaak voorleggen aan de Consumentenbond van het Ministerie van Economische Zaken.

De Bruyne Annie11-07-2019

Ik heb een bod gedaan op "5 heerlijke dagen in Toscane incl. half pension ( 2 pers). Onmiddellijk na de betaling kreeg ik een waardebon die verliep eind 2015. Gemaild en een andere waardebon gekregen. Reservatie aangevraagd : voucher gekregen maar .. enkel voor overnachting geen sprake over half pension. terug een mail: geen antwoord, herinnering gezonden geen antwoord. Diverse malen gebeld : niet bereikbaar . Antwoordapparaat :" er zijn ....beschikbaar" . Begin mij stilaan af te vragen of er ooit wel iemand is?? Als niet binnen de kortste keren een antwoord krijg zal ik mij ook tot economische zaken wenden!!

Biedmee20-07-2019

Dag Annie, zoals wij je lieten weten was dit een foutje van onze partner en werd ondertussen je reisje naar Toscane obv half pension ingeboekt. Mvg

Biedmee20-07-2019

Dag Marie-Jeanne. Onze excuses voor het mislopen. Hopelijk heb je nu je zwembad ontvangen en kan iedereen genieten en ben je alsnog tevreden met de gegeven compensatie. Mvg

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

veilingen

Hallo,

ik ben reeds heel lang trouw lid van Biedmee en steeds correcte leveringen. Ik ben fan

Door: Marleen Demesmaecer17-06-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Parijs

Naar Parijs gegaan met Biedmee. Alles vlot verlopen. Boeken verlipe heel makkelijk

Door: Jan De Wolf04-06-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

2 weekeindjes weg duitsland

Zeer vlot verlopen.
Zeer vriendelijke dame , die echt haar best doet.

Door: Serge Put25-05-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Algarve

Ik ben net terug van een vakantie in de Algarve via biedmee. Alles is enorm meegevallen. Ook voor vertrek hebben de mensen van biedmee me heel goed geholpen bij het inchecken op de vluchten. Wij boeken zeker terug.

Door: Wesley decock22-05-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

tot heden zeer tevreden..

Tot heden ben (was) ik zeer tevreden.
De eerste keer had ik een vliegreis en bagagekoffer het bod gewonnen.
De reiskoffer kwam toe , vliegreis heb ik nooit kunnen boeken. Helaas was de reiskoffer niet van een goede kwaliteit , en zeer snel defekt. Ja , hier voelde ik me gepakt !
Een tijdje later heb ik enkele keren geboden en gewonnen op weekeindjes weg. Weekeinde Oostende en Eifel . deze zijn 100 % bevallen en alles is vlot verlopen.
Ook een bod op knoopcellen is correct afgehandeld.
Ik heb nu nog 2 weekeindjes gewonnen in duitsland en betaald. Ook een briquetstarter voor bbq. Ook gewonnen + betaald.
Tot op heden heb ik hem niet ontvangen.
Op mijn mail krijg ik geen antwoord.
Moet ik me zorgen maken , telefoon geen antwoord , steeds antwoordapparaat.
Na het lezen van deze reactie + inkijken financiele gegevens begin ik me zorgen te maken. Wat ik ten zeerste betreur , daar ik altijd een goede ervaring had.

Kunnen jullie me contacteren aub.

Het zou zonde zijn , dat ik ook deze internetaanbieder weer van het net moet laten halen. Ja , hier heb ik ervaring mee. Voor minder als 50 € heb ik verschillende sites offline laten halen.

Ik hoop dat biedmee.be alias Mali Media Group alias Mr Lekens me nu niet in de kou laat staan.

Door: Serge Put21-05-2019
Serge Put21-05-2019

Deze namiddag van hun antwoord ontvangen. Alles lijkt in orde ! Van 1 reservatie al de bon ontvangen.

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
7,5

ervaringen

wij hebben goede ervaringen met biedmee.be steeds behulpzaam en vriendelijk aan de telefoon als je belt voor raad ik raad bied mee zeker aan grt peter

Door: PETER COLMAN13-05-2019
Rudi 25-05-2019

Beste Peter Welk telefoon nummer heb jij gebruikt ? Aangezien er bijna niemand via de telefoon contact kan krijgen,met Biedmee.be verbaast het mij dat het jou wel lukt !! Mvg Rudi

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8

BEDROG

Doe nooit mee met deze biedingen.
Puur bedrog !
Raar dat zij zelf zorgen de dat de meest recente reviews steeds positief zijn.

Door: Jan Janssen15-04-2019
Biedmee04-05-2019

Beste Jan, zoals je hier wel kan lezen zijn er zowel negatieve als positieve reviews over ons. Uiteraard maken wij soms foutjes, wij zijn de allerlaatste om te beweren dat wij er geen maken. Al ons leden zullen echter wel beamen dat wij steeds alles alles in het werk stellen om deze steeds op te lossen. Mocht er met jouw veiling iets aan de hand zijn kan je ons steeds contacteren via veilingen@biedmee.be

Dave13-06-2019

Alles in het werk stellen??? Wel vreemd dat een collega van me hier net komt melden dat ze morgen een afspraak heeft bij de politie om klacht neer te leggen. Vakantie geboekt via Biedmee.be en nu reageert er niemand meer op mail en via telefoon.

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
2

Bedankt

Beste Biedmee
Bij deze meld ik jullie even om te zeggen dat ik vandaag mijn bestelling heb ontvangen
Dit is nu mijn 3 de bestelling, en er zullen er nog volgen
Wat ik wel geleerd heb, is dat je geduld moet hebben !!
Dit is aan de Moderator van deze site gericht, bedankt vriend / vriendin ( o _ - ) je verdient deze score 10/10
Mooie en fijne dag toegewenst !!
Mvg Rudi

Door: Rudi 08-04-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Citytrip Praag

Recent zijn wij met biedmee naar Praag gegaan. Alles was perfect geregeld, prima hotel. Op de luchthaven stonden ze ons zoals afgesproken op te wachten met een naambordje. Super, wij gaan zeker opnieuw met hen op vakantie

Door: Anita Devos08-03-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Stakingen

Onze terugvlucht vanuit Porto werd geannuleerd wegens de staking van morgen 13 feb. De mensen van Biedmee hebben ons heel goed bijgestaan en voor een goede oplossing gezorgd. Als het goed is mag het ook gezegd worden. Wij zijn zeer tevreden over het hotel en de dienstverlening.

Door: Edward Reyntjes12-02-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Reizen hotelverblijven van biedmee

Al verschillende malen met een gewonnen veiligvoucher van biedmee op reis geweest (Oostenrijk, Harz Bodethal, zwarte woud, Luxemburg enz), telkens zeer mooie en verzorgde reizen gehad en alles goed geregeld door biedmee. Bereikbaarheid per telefoon is inderdaad heel moeilijk. Via mail toch steeds binnen de 14 dagen antwoord gekregen. Wij nemen altijd de full option verzekering, gelukkig nog nooit nodig gehad. Vraag me wel af of er iemand bereikbaar is als ge iets aan de hand hebt...

Door: Mulders Rosette08-02-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8

Venetië

Recent naar Venetië gegaan. Perfect verlopen en heel goed bijgestaan door de mensen van Biedmee. Wat mij betreft een super ervaring.

Door: Rita De koninck04-02-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Citytrip Riga

Net terug van Citytrip Riga. Heel leuke bestemming en goede service van Biedmee. Vlotte reservering en alles netjes op tijd ontvangen.

Door: Werner Vanacker28-01-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

informatie

Rud27-12-2018
Ik heb op de site van biedmee.be een bod uitgebracht voor een lampje dat ik aan de laptop kan bevestigen ( sorry ken de juiste benaming niet meer ) zodat ik s' nachts geen ander licht dien te gebruiken. Mail ontvangen dat ik het hoogste bod had, ik heb het bedrag betaald, ( er van een bevestiging mail ontvangen ) Aangezien het mijn eerste keer is dat ik een bod heb gewonnen, heb ik een mail naar Biedmee.be gezonden, met de vermelding, om wat meer info te kunnen verkrijgen, daar het mijn eerste keer was dat ik gewonnen had Klopt via de telefoon wordt er niet gereageerd, net zoals op mijn mail's tot op heden nog geen antwoord ontvangen !! als ik hier lees wat andere kopers al hebben mee gemaakt, zal ik toch in de toekomst Twee maal nadenken voor ik nog een bod plaats !! Hopelijk ontvang ik nu via deze weg wel een antwoord op mijn vragen !! Mvg Rudi

Door: Rudi28-01-2019
Biedmee31-01-2019

Dag Rudy, mogen we even je waardebon nummer dan kijken we dit meteen na voor jou

Rudi31-01-2019

Beste Biedmee Bij deze zend ik jou de gevraagde informatie Ook vermeld ik dat ik bovenstaande veiling nog steeds niet heb ontvangen !! Ik citeer : JOUW VEILING Flexible USB LED Laptop/Notebook Light Stuur een email naar reserveringen@biedmee.be om uw gewonnen arrangement in te boeken. Vermeld hierbij de namen van de reizigers en de gewenste data. Belangrijk: Deze waardebon is enkel geldig voor het arrangement op data beschreven in de door jouw gewonnen veiling. Je hoeft zelf geen contact op te nemen met het hotel. Onze reisagenten verzorgen de reservatie en sturen je de definitieve waardebon toe die je kan voorleggen in het hotel. WAARDEBONNUMMER +++121/8782/33230+++ UITGIFTEDATUM WAARDEBON 0000-00-00 00:00:00 EXTRA even schollen aub Mvg Rudi

Biedmee04-02-2019

Dag Rudi, we doen het nodige

Rudi04-02-2019

Beste biedmee Bedankt voor de respons Houden jullie mij op de hoogte ? Ik heb nog een bod gewonnen ( 30 knoop batterijen ) en ook metéén betaald, hopelijk worden die sneller bezorgd Fijne avond toegewenst Mvg Rudi

Rudi Meeus11-02-2019

Beste Bied mee Ik stuur deze mail omdat het nu al 1 week is geleden, dat ik nog iets van jullie heb gelezen Hoe ver staat het met mijn aankoop van de Flexible usb led Laptop/Notebook Light ? Ook haal ik even aan dat ik nog niets van mijn 2de aankoop ( 30 knoop batterijen ) heb ontvangen Ik zal hier de Vier laatste cijfers van mijn Masterkaart neerzetten,met deze master card heb ik de betalingen voldaan 2651 Ik hoop om een spoedig bericht van jullie te mogen ontvangen Mvg Rudi

Rudi 27-02-2019

Beste Biedmee Ja hier ben ik weer !!! Op 31-01-2019 vraag je mijn waardebon nummer om het metéén na te kijken We zijn nu bijna 1 maand verder, en lees ik niets meer van jullie !! Mijn 2de aankoop ( 30 knoop batterijen ) is ook metéén betaald, en ook nog steeds NIET ontvangen !! Wat is er aan de hand, dat de bestellingen uit blijven ? Misschien ben ik dom geweest om de 2 bestellingen direct te hebben betaald ? Ik hoop op een spoedig antwoord van jullie te mogen lezen, en het probleem op te lossen zo dat ik mijn 2 betaalde bestellingen spoedig mag ontvangen !! Fijne & mooie dag toegewenst Mvg Rudi

Rudi 01-03-2019

Beste Biedmee Bij deze deel ik jullie mee dat ik vandaag mijn 2 bestellingen heb ontvangen, waar voor mijn dank Als het goed is zeg ik het ook, net zoals het minder goed is Mijn 2 bestellingen zijn in prima staat afgeleverd Nog een fijne dag & Weekend toegewenst Mvg Rudi

Biedmee08-03-2019

Dag Rudi, blij om horen dat alles goed is gekomen.

Rudi10-03-2019

Beste Biedmee ik heb er alle begrip voor dat er eens iets misloopt, ( Jullie zijn ook maar mensen van vlees en bloed, net zoals ik) maar meld het dan even zodat jullie leden zich niet onnodig druk maken ( zoals ik ) Er is een oud spreekwoord : Geduld is de Moeder van de porseleinen kast , deze was hier wel van toepassing !! + als je dan hier sommige verhalen leest, dan begin je toch te twijfelen of je de bestelling wel zal ontvangen ! Ik ben een eerlijk man, en daarom zeg ik je even, dat het werk hier als Moderater op deze site verschrikkelijk moeilijk is, ik zeg jij doet ook maar je werk, het probleem zit niet bij jou, maar dieper, en daar zou aan gewerkt moeten worden zodat jij met zin deze reactie's leest , en niet van o nee wat zou er nu weer aan de hand zijn geweest, dit veroorzaakt alléén maar stress bij jou, dus een vriendelijk woord van dank aan jou gericht, is leuk om te lezen !! Bedankt voor je bewezen diensten vriend / vriendin ( o _ - ) Fijne dag toegewenst !! Mvg Rudi

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Bedrog

Het is zogezegd de schuld van Post NL dat ik mijn bestelling niet ontvangen heb.
Ik zou ook een track en trace ontvangen hebben.
Dat is hun uitleg.
Puur bedrog dus.
Een track en trace heb ik nooit ontvangen.
PostNL heeft ook nooit geleverd want er is nooit iets opgestuurd!

Door: De Leenheer15-01-2019
Biedmee15-01-2019

Dag Kristel, zoals je weet is dit helemaal bedrog. Wij bezorgen jou op 31/12 nog de tracking van POSTNL. Hieruit blijkt dat het pakket werd afgeleverd op jouw adres op 6/12. Zoals wij jou ook hebben laten weten hebben wij nu een onderzoek laten instellen bij POSTNL om uit te zoeken waar je pakket is. Het enigste dat wij zien is dat iemand het op jouw adres in ontvangst heeft genomen. Helemaal geen bedrog dus. Alleen moet POSTNL dit nu met de desbetreffende koerier uitzoeken. Wij volgen dit verder op zoals wij dit doen voor al onze leden en houden je zeker op de hoogte. mvg

16-01-2019

Eric Jozef Vandenberghe16-01-2019

Heb zoiets nog nooit meegemaakt , PUUR BEDROG ! DE OFFERTE IS MOOI MAAR BEDRIEGLIJK ? MEN MOET ENORM OPLETTEN ! DANK U OM DIT MEDE TE DELEN LUC

Rudi 28-01-2019

Rud27-12-2018 Rud27-12-2018 Ik heb op de site van biedmee.be een bod uitgebracht voor een lampje dat ik aan de laptop kan bevestigen ( sorry ken de juiste benaming niet meer ) zodat ik s' nachts geen ander licht dien te gebruiken. Mail ontvangen dat ik het hoogste bod had, ik heb het bedrag betaald, ( er van een bevestiging mail ontvangen ) Aangezien het mijn eerste keer is dat ik een bod heb gewonnen, heb ik een mail naar Biedmee.be gezonden, met de vermelding, om wat meer info te kunnen verkrijgen, daar het mijn eerste keer was dat ik gewonnen had Klopt via de telefoon wordt er niet gereageerd, net zoals op mijn mail's tot op heden nog geen antwoord ontvangen !! als ik hier lees wat andere kopers al hebben mee gemaakt, zal ik toch in de toekomst Twee maal nadenken voor ik nog een bod plaats !! Hopelijk ontvang ik nu via deze weg wel een antwoord op mijn vragen !! Mvg Rudi

Dany 12-06-201912-06-2019

+SET SOLAR SNOERVERLICHTING BESTAANDE UIT 50 GROENE LEDS. GEEN VAN DEZE PRODUCTEN ZIJN TOEGEZONDEN NAAR MIJ.WAT IS HET PROBLEEM REEDS MEER DAN 1 MAAND GELEDEN BESTELD ! Ik wacht op uw antwoord.

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

ZEKER NIET MEE IN ZEE GAAN EN VOORAL NIET BIEDEN. JE BENT BIJ DEZE NOGMAALS GEWAARSCHUWD!

Als je het merendeel van de op deze website vermelde beoordelingen m.b.t. BiedMee.be leest, moet het je meteen al duidelijk zijn geworden: BiedMee.be is een website die je best vermijd en links laat liggen!.

Absoluut niet denken dat je bij hen een klop zult slaan, in tegendeel! Het blijft een illusie en je wordt onbetwistbaar misleid! Maar ik moet het toegeven: de verleiding is groot maar doe het a.u.b. niet als je jezelf een hoop ellende wilt besparen en jouw geld niet te grabbelen wilt gooien!

Zelf stelt BiedMee.be dat zij correct handelen en een onberispelijke service bieden. Wat zij evenwel nergens vermelden is dat er onder geen enkel voorwendsel een vastgelegde datum kan worden gewijzigd en dat je bijgevolg al je centen kwijt bent! De opzegvergoeding of de annulatievergoeding bedraagt bij BiedMee.be steeds 100% van het door jou betaalde bedrag! Als dit zo correct is, laat ik in het midden. In veel gevallen eigent BiedMee.be zich al jouw centen toe maar biedt het zelf helemaal niets in de plaats!

BiedMee.be heeft geen specifieke algemene voorwaarden en wat zij aan regels op hun website plaatsen, zijn deze dermate eenzijdig en manipulatief opgesteld dat de consument steeds aan het kortste einde trekt. De wettelijke verplichtingen in zake marktpraktijken en consumentenbescherming zoals ze in de federale wetgeving staan vermeld, worden helemaal niet gerespecteerd. Je moet eigenlijk bijzonder alert moet zijn, wil je niet bedrogen uitkomen en dan nog.

Hun veilingtitels zijn dikwijls heel misleidend want er wordt in die titel soms niet eens vermeld dat de veiling voor een reisje of een overnachting slechts voor één persoon geldt.

Zelf afficheert BiedMee.be zichzelf als een veilingsite gespecialiseerd in vakanties waarbij zij beweren tot 70% goedkoper te zijn. Niets daarvan aan natuurlijk: het tegendeel is waar! Een hotelkamer boeken via Biedmee.be kan makkelijk het dubbele kosten dan rechtstreeks de kamer te boeken bij het hotel zelf! Ook zijn zij allerminst een erkend reisbureau waarvoor zij zich nochtans uitgeven.

Door in te gaan op de aanbiedingen van Biedmee.be loopt je steevast het risico, bij onvoorziene gebeurtenissen, jouw (meestal veel te veel) betaalde centen integraal en onherroepelijk kwijt te spelen! Niet doen dus! Je bent verwittigd!

Door: Luc Wittevrongel15-01-2019
loncke gery15-01-2019

Blijkt ook uit andere beoordelingen dat deze (bied mee) niet echt de site is dat men zaakjes kan doen eerder andersom ,als je ogen niet open gaan gaat gegarandeerd u geldbeugel open WEES DUS OP U HOEDE een verwttigd man is er meestal twee waard maar blijkbaar is de wolf de vos te slim af

Biedmee15-01-2019

Dag Luc, We betreuren ten allerzeerste u meer dan ten onrechte uitlatingen. We begrijpen ten zeerste dat u teleurgesteld bent, maar nogmaals de fout ligt helemaal niet bij ons. Wij hebben zoals u gevraagd heeft netjes alles voor u ingeboekt op de door u gevraagde datum. Dat u 1 week voor afreizen - door familiale omstandigheden waar uzelf ook niet kan aan doen - alles dient te annuleren is heel jammer; Maar wij zijn echter gebonden door het hotel en als zij een annulatiekost hanteren van 100 % dan kunnen wij hier niet aan onder uit. Wij moeten toch niet opdraaien voor het feit dat u geen annulatieverzekering heeft genomen. Wat zijn onze voorwaarden betreft, daar bent u wel degelijk mee akkoord gegaan bij het aanmaken van een account. Zie ook http://www.biedmee.be/algemene-voorwaarden Bij artikel 5.2 staat heel duidelijk : Eens een reisvoucher definitief werd ingeboekt bij de partner of de arrangementsverstrekker kan dit niet meer geannuleerd worden. Nogmaals wij begrijpen dat dit voor u vervelend, maar uw reactie is totaal buiten proportie. U bent heel goed op de hoogte dat wij voor u nog contact hebben opgenomen met het accommodatie verstrekker om deze alsnog een uitzondering te laten maken.

Luc Wittevrongel 15-01-2019

Iets wijzigen is totaal niet hetzelfde als iets annuleren! Nergens werd vermeld dat er een annulatiekost is van 100%. Een annulatieverzekering, die jullie zelfs niet aanbieden, komt pas tussen vanaf 150 euro. Hier bedroeg de boeking met jullie kosten en mijn telefoons die ik heb gepleegd 116 euro rechtstreeks bij het hotel boeken kost voor 2 personen 53 euro. Derhalve zijn mijn uitlatingen heel zeker niet onterech!

Camiel16-01-2019

Eindelijk iemand die de kat de bel aanbindt en de pijnpunten bij BiedMee.be blootlegt!

Zulke malafide site dient onmiddellijk van het internet verwijderd te worden dit blijkt niet alleen uit deze aanklacht blijkbaar zijn er veel mensen die zich bedrogen voelen door bied mee dan bieden wij liever niet mee16-01-2019

Ziekelijk

Bernard Cleary ik doe daar nooit aan mee ik bied nooit op Internet16-01-2019

Biedmee16-01-2019

Dag Luc, wij bieden wel een annulatieverzekering aan ... deze kon u perfect tijdens de betaalprocedure bijnemen. Indien u ons dan een attest van ziekte van uw familie had doorgemaild was heel deze discussie helemaal niet nodig.

johan16-01-2019

als deze bied mee erin slaagt om 8 vlees te laten betalen en er slechts 2 afleverd zoals blijkt uit de reactie van guy lefever op 20/12/18 mag men ook zulke praktijken verwachten

Wolfram Schmidt01-04-2019

deze Reakties van Luc ,Cameel enzv; zijn onsinn, niemand verplicht ze te bieden!

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

vliegreis

Een bod van 31€ op 2 vliegtickets heen en terug.
Blijkt nu dat je nog 4x35 € kosten moet betalen. Dit is pure misleiding van de consument. Geen enkele ster waard

Door: Ronny01-01-2019
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Verkeeerde levering

Ik heb voor een levering voor een 4 kg hesp en 4 worsten betaald. Pakket is aangekomen maar weegt maar 2 kg.
.

Wat nu ?

Door: Guy Lefever20-12-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4

Biedmee Harz

Al een paar naar de Harz geweest met Bied Mee. Steeds een goede service, een super aanbieding. 5 dagen met half pension. Heel gezellig pension en heel lekker eten voor een super lage prijs.

Door: Jeanine Bollaert14-12-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

Biedmee Zwarte Woud

Reeds voor de 3de maal via Biedmee naar hotel Waldachtal in het Zwarte Woud geweest. Altijd werd alles heel vlot ingeboekt. Hotel Waldachtal is een heel goed hotel. Ik zou zo meteen opnieuw gaan via biedmee

Door: Jeanine Dewitte12-11-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
8

de inspecteur

Je moet niet mailen naar de inspecteur radio 2.
Ze doen de moeite niet om te antwoorden.

Door: lut27-10-2018
Biedmee12-11-2018

Dag Lut, zoals aangegeven was er een vertraging omwille van productie problemen. 1 donsdeken ontving je al ondertussen. Het andere is onderweg. De levering kan je volgen via de doorgemailde GLS trackinglink.

Biedmee16-11-2018

Dag Lut, zoals we je lieten weten gaat GLS vandaag alles laten leveren.

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

donsdekens

Wacht al meer dan een maand op mijn donsdekens.
Op tijd betaald.
Heb al verschillende mails gestuurd, getelefoneerd. Niets.
Doorlopend kan je bellen, maar niemand neemt op.
Maar als je dan niet betaalt dan staan ze daar direct met aanmaningen.
IK schrijf verder met mails tot ik eindelijk eens een antwoord krijg!

Door: lut27-10-2018
Biedmee12-11-2018

Dag Lut, zoals aangegeven was er een vertraging omwille van productie problemen. 1 donsdeken ontving je al ondertussen. Het andere is onderweg. De levering kan je volgen via de doorgemailde GLS trackinglink.

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
2,5

Niet ontvangen

+ Kan goedkoop iets kopen
- levertijd
- Zoek raken van goederen

Door: M Blaauw 25-10-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
7,5

vliegtuigtickets + handbagagekoffer

Ik had een vliegtuigreis voor 2 personen + handbagagekoffer gewonnen voor 63€. De handbagagekoffer heb ik ontvangen, van de reis heb ik nooit meer nog iets gehoord. Trek zelf uw conclusies.

Door: jim choose15-10-2018
Biedmee12-11-2018

Dag Jim, we verontderstellen dat jij dit ondertussen al lang kreeg. Indien niet kan je gewoon een mailtje zenden naar veilingen@biedmee.be en bezorgen wij jou dit meteen.

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4

Bedrog

Bijna 3 maanden wachten op een artikel voor de zomer besteld, is niet meer van deze tijd. Ik zal mijn geld zelf wel beleggen! Het is niet de bedoeling dat ge als koper ontelbaar keren moet porren om de bestelling te ontvangen.
De 1ster verdient zelfs maar 0 ster.

Door: Vernimmen08-09-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
3

misschien helpt dit

biedmee werkt blijkbaar samen met animod.de of is er mee verwant. Voor zij die niet krijgen waar ze recht op hebben, kunnen misschien via die weg proberen.

Door: Sophie Laureyssen05-09-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
3

veiling gewonnen

Ik heb een deal gewonnen voor het van der valk hotel in Stein Urmond voor een totale waarde van 170€. Ik kreeg ook zeer langzaam reactie van biedmee. Telefoon wordt inderdaad niet opgenomen en mails worden zeer traag beantwoord. Door de meldingen hier was ik echt ongerust dat ik mijn geld kwijt was dus heb ik onmiddellijk contact opgenomen met het hotel. Die hebben zich direct mee ingezet om alles in orde te maken en na een kleine week is alles definitief geregeld! Iets boeken via biedmee zal ik NOOIT meer doen hoewel ze toch het nodige hebben gedaan, maar ik wil hiermee toch een GROTE PLUIM geven aan de mensen van het Van Der Valk hotel. Nog es bedankt voor alles, wij kijken uit naar ons verblijf in januari 2019. Aan de mensen van biedmee: u heeft voor ons de zaak geregeld, waarvoor dank maar regel uw organisatie en bereikbaarheid beter zodat de mensen terug vertrouwen in u krijgen.

Door: Sophie Laureyssen05-09-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
5

oplichters!!!!

Ik heb in het verleden al verschillende veilingen gewonnen en er zijn nooit problemen geweest. tot nu: op 25/7 en 3/8 resp. een led licht en verrekijker gewonnen en betaald. bied mee verzekert levering binnen 15 werkdagen. tot nu toe niets ontvangen. mails worden niet beantwoord en aan de telefoon word je niet doorverbonden. gelukkig was mijn bod telkens maar 1€ (+verzendkosten????). Wanneer stopt iemand deze wanpraktijken of waar kunnen we gemeenschappelijk een officiële klacht indienen. Ik probeer alvast een klacht bij de ombudsman en er gaat ook een mail naar de inspecteur op Radio 2 en naar test aankoop. ik heb de indruk dat biedmee in slechte papieren zit!!!!

Door: eddie Vanlaethem05-09-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
5

ontevreden

OP 10/08/2018 Heb ik 2 biedingen gewonnen en betaald.
na 3weken word 1bieding af geleverd nu op 03/09/2018 mijn 2° bieding met waardebonnummer 081/8050/18708 nog steeds niet ontvangen

Door: Turlinckx Roger03-09-2018
willy04-09-2018

Dag Roger,je zal mogen lachen wanneer je het tweede nog zal ontvangen.Ik won op 31 juli een Dunlop scheerapparaat ik heb tot op heden nog niks gekregen,ze antwoorden zelfs niet op mijn mails

Vermeulen Joris09-09-2018

Ik doe al meer dan 4 jaar biedingen bij biedmee meestal week-ends gewonnen en is door hun allemaal goed geregeld! MAAR nu al enkele bestellingen gemaakt, maar niets komt terecht!. De oudste bestelling is van 24.05 maar nog niets ontvangen. Jammer is dit, ik heb hun vertrouwen verloren. Ik heb ook enkele dubbele overschrijven verricht, hebben mij via mail laten weten, dat ze het terug storten, maar na een half jaar nog niets gezien! Ik wacht trouwens al 3 jaar op mijn zwembad!

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
3,5

wacht na 1 maand nog steeds op gewonnen veiling

Hoe is het mogelijk dat zo een bedrijf na honderden klachten nog dagelijks zijn gangetje kan gaan ,dagelijks het lef hebben je nieuwe mails te sturen met veilingen waar ze opnieuw de producten aanbieden waarvan je ze zelf niet ontvangen hebt.
Telefonisch nooit antwoord en via facebook stuurt men jou van het kastje naar de muur.Het bedrijf bevind zich in de Polderdreef in De Pinte voor wie het graag een bezoekje brengt.

Door: willy31-08-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4

zwembad

ooit een zwembad gekocht dat ze aan huis gingen leveren nooit aangekregen 50 euro plus administratie kosten zomaar weg

Door: hans28-08-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

bandieden

ik heb een bieding "gewonnen" voor 3 dagen de Eifel hotel EUVEA te Neuerburg en bij andere bieder ook 3 dagen gekocht. Bij ons aankomst geen probleem, de loket bediende heeft onze vouchers aangenomen van beiden aanbieder, na de twee eerste nachten komen wij s' morgens aan de receptie en een mevrouw spreek ons aan dat de voucher van Biedmee niet geldig is en dat zij dat niet kaan aannemen!! Ze ging zelf bellen en wij konden genieten van onze dag. Terug aan het hotel, deze mevrouw zeg ons dat wij niet kunnen blijven met de Biedmee of wij moesten de volle pot betalen! Wij konden niet anders doen dan onze koffer nemen en naar huis! Heb deze zelfde dag nog zekers 8 maal gebeld naar Biedmee zonder succes, medewerkers hebben het druk van 9.uur 30 s 'morgens tot 17 uur s' avonds !! Wij zijn terug van 03/08/18 en wij zijn nu 24 dagen later en nog geen antwoord van Biedmee op mijn mails door dat telefoneren heeft toch geen NUT... Spijtig dat ik het adres niet weet anders zou ik is langs gaan om uitleg te krijgen!!! Mensen PAST OP MET BIEDMEE T' is een oneerlijke firma en de hotel die mee doen krijgen bijna niets, nog iets; Biedmee zeg niet dat dit hotel EUVEA voorzien aan 90% voor gehandicapte en met mentaal gehandicapte personen zijn mogen dat toch zeggen bij het aanbieden van kamers? Andere aanbieder was dat vermeld maar heb dat te laat gezien! Zij maken publiciteit op TV en er worden bleien personen voorgesteld tot zij dit ook gaan meemaken gaan zijn minder blij zijn!!! Georges

Door: Georges Schillebeeks27-08-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4,5

Biedmee

Zijn oplichters zonder enige rancune. Vind het ook erg voor de hotels ... die met hen in zee gaan;

Door: Pauwels Leopold20-08-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

opgelicht ?????

Beste

In t kort, op 1/7 /2018 hadden we op de site van “biedmee veilingen.be” het “hoogste bod” voor een 3-daagse verblijf in een hotel in Londen. We moesten 330€ onmiddellijk betalen.
We kregen dan een waardebon, daarin stond vermeld om met hen contact op te nemen
Daags na ons bod probeerde ik te bellen en te mailen maar kreeg geen antwoord. Ondertussen een PV laten opmaken bij de politie en klacht neergelegd bij VISA. Toen ik een mail stuurde om dit te annuleren, werd me een vergoeding van 25 € gevraagd voor administratie kosten.
Een paar dagen later kreeg ik eindelijk een mail met de vermelding dat we niet meer konden annuleren omdat we reeds betaalde en dat ze de 25 € gingen terugstorten, is dan ook gebeurd en toen werd ons gevraagd wanneer we van het verblijf gebruik zouden maken. Ik heb erop geantwoord van 31/7 tot en met 2/8.
Toen kregen we een mail dat ze dit gingen doornemen met hun Partner????

Tot op vandaag weten we nog steeds niet of dit op tijd in orde komt. Ondertussen ook vernomen dat er heel wat mensen in de zelfde situatie verkeren


Door: Johan Snoeck20-07-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

oplichting

Betaling gedaan voor vakantie. Tot op heden geen contact. Geen voucher. AANMANINGEN OM EEN TWEEDE KEER TE BETALEN?? Laten je steeds in de wachtstand hangen als je belt. Geen reactie op email.
Oplichters, amateurs, zijn het.

Door: loo13-07-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Veiling voor 2 vliegtuigtickets,waarde 250€ (in Europa)

Op 21 nov. 2017 wonnen we een veiling van 2 Europese vliegtickets ter waarde van 250 € en een gratis handbagage koffer (die we wel ontvangen hebben).
We hebben meermaals gebeld naar 078 48 09 00 om de data voor de vliegtickets vast te leggen. Na lang wachten : er zijn geen medewerkers ter beschikking, geef je e-mailadres door, voor de rest ....GEEN REACTIE. !!
We hebben verschillend e-mails gestuurd : NOOIT REACTIE. !!!
Is dit geen OPLICHTING ??

Door: Herman Van Kerckhove05-07-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4

zeeeer ontevreden

ik heb geboden en een prijs gewonneen bij jullie :handbagage en een voucher 2 europese vliegtuigtickets binnen europa. heb 63 euro betaald en sedert nog geen koffer ontvangen noch informatie hoe ik kan boeken. telkens ik telefoneer naar jullie zeer duur nummer 078480900 moet ik minuten wachten en krijg dan te horen dat er geen bemanning is.jullie reageren bewust niet.mijn waardebon is 051-8272-95111.antwoord ander neem ik akties tegen bied.mee

Door: verfaillie23-05-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2,5

fraude

Bieders Opgelet!!!! bij de voordelige 1€-veilingen wordt er steevast vals gespeeld. Men lokt de mensen met de lage prijs maar steeds weer dezelfde bieder jaagt de prijzen kunstmatig de hoogte in. deze bieder gaat zelfs zover dat hij/zij zichzelf tot 4x toe overbiedt 55, 69, 83, 96 euro???? je vindt hem zelfs op verschillende veilingen terug, messenset, donsdekens reizen allerhande, oorkussens. en steeds weer met abnormale biedingen (75 euro met nog 1.30u te gaan). hij wint de veiling ook steeds! wat normaal is, niemand wil gekke prijzen betalen. je moet al heel dom om de werkwijze van biedmee niet door te hebben. Op mijn eerste mail naar biedmee kreeg ik het antwoord "we zoeken het voor u uit" na 2 weken nog steeds dezelfde toestanden. Weer een (dreig)mail gestuurd. tot nu toe zonder gevolg. ik ben blijkbaar niet de enige die deze fraude ontdekt heeft. Zo lopen heel wat correcte bieders interessante koopjes mis! Ik ben een goeie klant en in het verleden al vele biedingen gewonnen maar wie zegt mij dat ik niet al vele malen goedkoper had kunnen winnen. deze toestand is niet fair en ruikt naar fraude en daar hou ik niet van!!!!

Door: Eddie Vanlaethem17-05-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
2

produkt niet ontvangen

op 20 mei frech dicer pro gekocht niet ontvangen wel waardebonnr 041/8996/75517 al 5 maal gebeld mijn naam, mailadres, en gsmnr doorgegeven geen antwoord geef ze nog 1 week dan contacteer ik test aankoop

Door: saegerman patrick16-05-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
4

city trip naar barcelona

Bij reservering van onze trip naar Barcelona boekten wij ook een transfer van de luchthaven naar het hotel en terug bij afreis en hebben hiervoor 50 euro betaald. Raar maar waar, geen taxi bij aankomst in Barcelona, navraag bij de betreffende firma bleek dat de afspraak niet was nagekomen. We hebben dan maar een taxi genomen naar ons hotel en ook weer naar de luchthaven bij de afreis. Natuurlijk hebben wij dadelijk biedmee .be hiervan op de hoogte gebracht , naderhand nog meermaals gemaild, geen antwoord hierop en ook nog ons geld niet ontvangen. Overweeg een officiële klacht in te dienen.

Door: De Pooter27-04-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Verdoken kosten en prijs aanbieding

Ook een verblijf in hotel aan de kust gekocht. Bleek dat na het aankopen van 2 vouchers de prijs bijna het dubbele was dan dit op de site van het hotel zelf. Dit door hun administratiekosten en exta voor aankomst op zaterdag.

Door: Geert03-04-2018
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2,5

Bied mee antwoordt zelfs niet op mails!

De veilingsite Bied.mee vergiste zich door een hotelnacht te annuleren in het hotel, maar mij niet op de hoogte te brengen van die annulatie! Dus ik stond op de aan mij door BIed.mee bevestigde datum in dat hotel! De waardebon is nog altijd niet uitbetaald aan dat hotel! Mails va mij en het betrokken hotel worden niet beantwoord door Bied.me of Mali Media Group Bvba uit De Pinte!

Door: Ann Driessen27-11-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
3

Winterberg hotel Altastenberg

Aantrekkelijk aanbod voor 3-dagen Winterberg. Daar Winterberg een dichtbij winteroord is voor sneeuw-ski denk je ik boek in jan-feb, maar dan blijken alle WE-en al volgeboekt in het hotel en andere data zijn er bijna niet. Dan maar terug voor nov-dec, dan blijkt het hotel eerst te sluiten voor een maand en daarna volledig volgeboekt te zijn.

Door: KM18-10-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2,5

de cleaning robot

Meegedaan aan het opbod. De UBot Cleaning Robot - verkrijgbaar 4 trendy kleuren! gewonnen voor 27 euro + 12 euro extra kosten... dus 39 euro.
Snel ontvangen. Toestel blijkt niet beter dan kinderspeelgoed te zijn. Heb me laten vangen. Gelukkig slechts 49 euro kwijt. Had het beter aan een etentje besteed.

Door: Eric Jehoul26-07-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
6

Slecht bezig

Ik heb onlangs een veiling gedaan voor een reis naar Barcelona, ze gingen me een mail sturen te bevestiging dat ik het gewonnen had, dit had ik niet gekregen.
Daarna kreeg ik een mail om te betalen, biet gedaan had geen vertrouwen, daarna nog 2 mails , met laatste kans anders gingen ze verder, ik heb verschillende keren gebelt zonder antwoord.
Ik heb een brief thuis gekregen dan heb ik betaald maar nog steeds geen nieuw ... ik hoop dat dit niet een vals is! Mijn vertouwen hebben ze niet !
Nu proberen een mail te sturen en antwoord krijgen !

Door: Gloria Campos 21-06-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2,5

Bedriegers

Als een veiling bijna ten einde loopt en de, door hen, verwachte prijs niet gaat gehaald worden komt er ineens een grote bieding van ofwel Ronny D of Freedy B die de prijs oninteressant maakt. Een strategie als een ander natuurlijk, maar niet met mij!

Door: alex vandingelen27-04-2017
Christian Leys23-05-2017

Inderdaad, is mij vandaag opgevallen heb een veiling vier keer gevolgd, en laagste bod gedaan net voor het einde schiet de prijs eensklaps 20 euro hoger en is dit geen interessante deal meer.

GV22-07-2017

Klopt. Ik volg nu ook al een aantal weken biedingen van zogezegd startbod 1 euro. Er wordt dan meestal geboden door verschillende mensen tot ongeveer 20 euro en plots op het laatste wordt er dan door Freddy H. en Antoine S. boven de 80 of 90 euro geboden. Komaan zeg, niemand gaat direct zoveel bieden als je het bijvoorbeeld ook met 30 euro zou winnen en dan telkens door dezelfde personen. Dit zou eigenlijk onderzocht moeten worden.

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Geen antwoord

Word veel gezegd en heel weinig gedaan al een paar keer gebeld gemaild maar geen respons
Ben het beu aant worden ! Ik overweeg toch eens naar testaankoop te stappen

Door: Goos20-04-2017
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
4

Alles in orde

Vliegtickets en handbagage koffer gewonnen,
koffer onmiddellijk thuis ontvangen en een mailtje met code van waardebon om vlucht te boeken.
Nog geen enkel probleem ondervonden

Door: Nena15-03-2017
Herman Van Kerckhove Nena,heb jij uw vluchten kunnen boeken ?05-07-2018

Beste

Wolfram Schmidt01-04-2019

Sinds jaren ben ik klant van Bied Mee. Verschillende vakanties geboekt, producten aangekocht en nog nooit ben ik teleurgesteld. In geval van problemen worden ze onmiddellijk opgelost. 1 probleem: ttz. telefonisch moeilijk bereikbaar en de wachttijd tot ze eindelijk tot de conclusie komen dat er geen medewerker beschikbaar is veel te lang en kost geld. In de toekomst bied ik verder bij Bied Mee. Tevreden klant Wolfram Schmidt

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
JA
10

eerst betalen en dan de gegevens en datums!

men moet eerst de veiling betalen en dan pas krijg je de gegevens en datums.Bij nader inzien past geen enkele datum alles buiten schoolvakanties (wel belangrijk met kindjes).Heb al twee maal een mail gestuurd om veiling te ontbinden maar geen reactie hierop staat nochtans in voorwaarden dat dit kan tegen de prijs van 25euro.En i.p.v. reactie op mails, een aanmaning om te betalen via mail (dit kan wel)

Door: luca jurgen24-01-2017
Biedmee01-02-2017

Beste Jurgen, wij hebben dit even nagekeken en alle data waarop de veiling kon worden opgenomen stonden wel degelijk vermeld bij de veiling. Vermoedelijk heb jij hierover gekeken, maar dit staat duidelijk op de 1ste pagina aangegeven. Het is dus niet zo dat je eerst dient te betalen bij ons vooraleer je de data ziet. Mvg Biedmee.be

Wilfried Claeys03-02-2017

Volledig mee eens. Snel in laten betalen, traag in levering. Maar er is een bijkomend probleem. Omdat ik een betalingsherinnering kreeg voor twee gewonnen producten, heb ik die er zonder bij na te denken onmiddellijk voldaan. Ik dacht dat ik dit vergeten was, mede door hun omslachtige werkwijze. Maar bij een laatste aankoop, die wel degelijk betaald was, kreeg ik ook een herinnering. Hierdoor brooedde het vermoeden, dat ik vooraf ook dubbel had betaald. Bij nazicht van mijn rekening, klopt dit inderdaad. Twee keer een afboeking van € 16.00 en tweemaal € 23.00. Na mijn klacht, hoor ik niets meer, tenzij een laat antwoord dat men het aan't onderzoeken is. Na gisteren een tweede herinnering, besef ik dat er niets aan gedaan word. De maat is nu wel vol. Ik zal klacht neerleggen bij FOD financiën¨en en Test Aankoop inschakelen om mijn geld terug te krijgen; Dit ruikt naar oplichterij.

Frank Verbraeken05-02-2017

Op 14.01.2017 ( 011/7893/28567 ) tot op heden niets aangekregen , er wordt ook niet geantwoord niets , dus blijkbaar weer zo'n side waar je je geld kwijt bent . Dus aan andere let op

Rud27-12-2018

Ik heb op de site van biedmee.be een bod uitgebracht voor een lampje dat ik aan de laptop kan bevestigen ( sorry ken de juiste benaming niet meer ) zodat ik s' nachts geen ander licht dien te gebruiken. Mail ontvangen dat ik het hoogste bod had, ik heb het bedrag betaald, ( er van een bevestiging mail ontvangen ) Aangezien het mijn eerste keer is dat ik een bod heb gewonnen, heb ik een mail naar Biedmee.be gezonden, met de vermelding, om wat meer info te kunnen verkrijgen, daar het mijn eerste keer was dat ik gewonnen had Klopt via de telefoon wordt er niet gereageerd, net zoals op mijn mail's tot op heden nog geen antwoord ontvangen !! als ik hier lees wat andere kopers al hebben mee gemaakt, zal ik toch in de toekomst Twee maal nadenken voor ik nog een bod plaats !! Hopelijk ontvang ik nu via deze weg wel een antwoord op mijn vragen !! Mvg Rudi

Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

enkel om te betalen zijn ze snel

Bieding gedaan met betaling achteraf, verneem nu niets meer .... Plaatsen veiling met oneerlijke informatie want de uiteindelijke reisdata is niet zoals ze zeggen naar eigen keuze. Tot op heden ook nog geen mail teruggekregen. Oplichting!!!!!!!!

Door: de beuckelaer23-09-2016
Bestellen
Service
Prijs
Levering
Zou hier weer kopen
NEE
2

Schrijf zelf een review over Biedmee.be

Uw beoordeling

Please enter your first and last name separated by a space (e.g. Jane Miller)