Ervaringen BungalowSpecials

Alle ervaringen lezen over BungalowSpecials? Lees dan alle beoordelingen over BungalowSpecials. Wanneer u er even tussenuit wilt met vrienden of familie dan wilt u dat uw reis perfect verloopt. U wilt uw reis dan ook boeken bij een betrouwbare reisaanbieder die goed onderhouden vakantiehuizen en bungalows aanbiedt. Door het lezen van alle review over BungalowSpecials krijgt u een idee over hun aanbod, het boekingsproces en de service die door dit bedrijf wordt aangeboden. Bent u onlangs zelf een weekendje weggeweest naar één van de vakantieparken die worden aangeboden door BungalowSpecials? Deel uw mening met anderen en laat uw beoordeling achter.

Over BungalowSpecials
    BungalowSpecials is een online reisaanbieder die bemiddelt tussen klanten en vakantieparken. Zij bieden bungalows, stacaravans, appartementen en vakantiehuizen aan van zowel individuele vakantieparken als bekende ketenparken. BungalowSpecials heeft een BE Commerce garantie. Dit is het Belgische keurmerk voor bedrijven die diensten via internet verkopen. Hiermee wil BungalowSpecials laten zien dat het volkomen veilig is om via hun bedrijf een boeking te verrichten. Het bedrijf bestaat inmiddels tien jaar. Dagelijks controleren zij de laagste prijzen om de consument op deze manier de laagste prijsgarantie te kunnen bieden. Service staat hoog in het vaandel bij BungalowSpecials. Dit doen zij door de laagste prijsgarantie te bieden, transparant en helder te communiceren.

Verblijf bijvoorbeeld in een bungalow in... Oostenrijk!

Diensten
    Bij BungalowSpecials kunt u eenvoudig een bungalow, stacaravan, chalet, vakantiehuis of appartement boeken. U kunt een verblijf boeken in Nederland, België, Frankrijk, Oostenrijk, Duitsland, Spanje, Italië en Luxemburg. In het reisaanbod heeft u keuze uit meer dan zevenhonderd parken in Europa. BungalowSpecials biedt u reizen aan met de laagste prijsgarantie. Dit wil zeggen dat u de bungalow altijd voor de voordeligste prijs boekt. Mocht u ergens anders exact dezelfde reis vinden, maar dan voor een lagere prijs? Dan zal BungalowSpecials de reis voor dezelfde prijs aanbieden.

Het is vaak voordeliger om bij BungalowSpecials een bungalow te boeken dan wanneer u rechtstreeks bij een bungalowpark boekt. Wanneer u op zoek bent naar een midweek, weekend of een week weg dan kunt u ook kijken bij de specials. U boekt dan een accommodatie op een vakantiepark voor een speciale prijs en heeft de keuze uit een uitgebreid assortiment. Zo gaat u nog voordeliger op reis. Op de website kunt u al uw wensen invoeren in het zoeksysteem en u ontvangt alle beschikbare accommodaties op een rij. Heeft u ervaring met de diensten van BungalowSpecials? Schrijf dan een beoordeling.

Klachten
    BungalowSpecials is een bemiddelaar tussen de klant en de vakantieparken. Wanneer u een klacht heeft over het vakantiepark dan dient u dit ter plaatse bij de receptie aan te geven. Het desbetreffende vakantiepark kan het probleem proberen op te lossen. Indien u niet tevreden bent over de oplossing dan kunt u op de website van BungalowSpecials een klachtenformulier invullen. Het is belangrijk om dit zo snel mogelijk in te vullen, want dit kan tot twee maanden na de reservering ingediend worden.

Het wijzigen en annuleren van de boeking
    Een wijziging in uw reservering kunt u doorgeven aan de klantenservice van BungalowSpecials. Zij bereken zelf geen wijzigingskosten door, echter kan het vakantiepark in kwestie wel wijzigingskosten vragen. Uw reis kunt u annuleren door de link in de bevestigingsmail aan te klikken of door de klantenservice te bellen. De annuleringskosten zijn afhankelijk van de voorwaarden die het vakantiepark stelt. Wanneer u een annuleringsverzekering heeft afgesloten bij uw reservering dan kunt u een claim indienen bij Allianz Global Assistance.

Heeft u een boeking gewijzigd of geannuleerd bij BungalowSpecials? Laat anderen weten hoe dit is verlopen door een beoordeling achter te laten.

Lees de ervaringen van klanten die een vakantie hebben doorgebracht in een bungalow van BungalowSpecials. Hoe is het hen bevallen? Hoe is de service, schoonmaak?

BungalowSpecials